تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۴۳۹۳۲۸
کبنا بررسی کرد

مشترک پرنفوذ شورای شهر دوگنبدان کیست؟

۱۴
۱
مشترک پرنفوذ شورای شهر دوگنبدان کیست؟
کبنا ؛شورای اسلامی شهر دوگنبدان در همین ابتدای راه به تق و لق افتاده، بعد از عدم تائید صلاحیت مسعود ظفری برای شهرداری دوگنبدان از سوی حراست استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شورای اسلامی شهر باید مطابق قانون هر چه سریعتر برای انجام امور محوله شهردار جدید دوگنبدان را تعیین کنند که این امر مهم هنوز بر روی زمین مانده و به نظر می‌رسد؛ دخالت سیاسیون و صاحبان قدرت اجازه نمی‌دهد که شورای شهر دوگنبدان کارش را انجام بدهد.
به گزارش کبنا، طبق اعلام قبلی روز (31 شهریور ماه 1400) جلسه شورای اسلامی شهر دوگنبدان به منظور تعیین سرپرست و شهردار برگزار شد، اما نصف نیمه این جلسه رها شد و گویا تماس تلفنی افراد ناشناس مسبب اتفاقات این شورا است.
جلسه روز (چهارشنبه 31 شهریور ماه 1400) که به منظور انتخاب جانشین مسعود ظفری (سرپرست و شهردار دوگنبدان) برگزار شد به دلیل ترک جلسه از سوی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان، جلسه از رسمیت افتاد. به گفته غلامرضا شکوهی رئیس شورای شهر جلسه تعیین شهردار دوگنبدان به دوشنبه هفته آینده موکول شد. بعداً پیمان علیپور دیگر عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان به طعنه به شکوهی پاسخ داد:


به گزارش کبنا، اما واقعیت ماجرا چیست؟ گروه اکثریت شورا، چرا سنگ مسعود ظفری را به سنگ می‌زنند و با وجود تذکر نهادهای نظارتی این همه بر طبل ماندن ظفری می‌کوبند. بنا به اطلاع پایگاه خبری کبنا نیوز، گروه اکثریت شورای شهر دوگنبدان که سرپرستی آن را غلامرضا شکوهی بر عهده دارد، بعد از عدم تائید صلاحیت مسعود ظفری توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شکوهی با استانداری مکاتبه‌ای انجام داده که هم تعیین تکلیف کرده باشد و هم مراتب اعتراض ظفری را به گوش مدیران استانداری برساند.
پیمان علیپور عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این باره توضیح داد و گفت: بر اساس اعلام قبلی برای برگزاری جلسه شورای شهر دوگنبدان در محل شورا حاضر شدم و آقای حبیب الله عاملی مقدم، غلامرضا شکوهی و کرمی با هم وارد جلسه شورای شهر شدند. بعد از تلاوت قرآن در ساعت 5 و 10 دقیقه عصر جلسه شروع شد و آقای شکوهی نامه‌ی جدیدی را رو کرد که گویا ظفری شهردار دوگنبدان اعتراض کرده بود و در واقع مطابق آن نامه که بدون اطلاع ما از استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعیین تکلیف شهردار استعلام گرفته بودند و می‌گفتند؛ چونکه شهردار دوگنبدان اعتراض دارد، باید صبر کنیم تا نتیجه اعتراض شهردار اعلام شود که عیسی شهامت مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تماس تلفنی که صدایش روی پخش بود، به صراحت بیان کرد، اعتراض شهردار طبق روال قانونی بررسی می‌شود و در انتخاب شهردار هیچ خللی وجود ندارد.
وی افزود: در حین انجام این صحبت‌ها بودیم که تلفن شکوهی رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان زنگ خورد و در ادامه جلسه را ترک کردند و کار انتخاب سرپرست شهرداری دوگنبدان نیمه کار ماند.
 علیپور با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی به صراحت مخالفتشان را با شهردار بودن مسعود ظفری بیان کردند، اما آقایان اصرار می‌ورزیدند، افزود: اتابک فرماندار گچساران همچنین گفت؛ بنده هیچ تماسی با شکوهی پیرامون مسائل شورا و شهرداری نداشتم.
  پیمان علی پور عضو شورای شهر دوگنبدان همچنین در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تماس تلفنی آقای... با شکوهی در وسط جلسه انتخاب سرپرست شهرداری دوگنبدان باعث تعطیلی جلسه شد و رئیس شورا به شکل عجیب جلسه را ترک کرد. لطفاً دستگاهای امنیتی مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا عده‌ای سودجو نظم شهرستان را بر هم نزنند. ضمناً مهندس سید وحید نشاطی مورد حمایت اکثریت اعضای شورا جهت تصدی پست سرپرستی شورا می‌باشد.»
غلامرضا شکوهی رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان، بیکار ننشسته و پاسخ مطالب منتشرشده و پیمان علی پور را داده و گفته است؛ انتخاب سرپرست شهرداری و شهردار صحت ندارد.
غلامرضا شکوهی هر گونه اتخاذ تصمیمی در شورا را رد کرد و گفت: تصمیم شورای شهر به روز دوشنبه هفته آینده موکول شد. به گزارش کبنا، دوشنبه هفته آینده به دلیل اربعین حسینی تعطیل است که پیمان علی پور کنایه آن را به شکوهی زد.
 حالا؛ نه علی محمد آقایی شهردار دوگنبدان و نه وحید نشاطی سرپرست شد و این خیلی نگران کننده است که دخالت سیاسیون کار مردم را معطل می‌کند. به راستی این افراد به دنبال چه اهدافی هستند. شکوهی رئیس شورای شهر دوگنبدان پاسخ پیمان علیپور را داد و نوشت: «در جلسه انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری که در 14 مرداد ماه ۱۴۰۰ به پاس اینکه آقای ظفری شهردار انتخاب شده چرا جناب علی پور جلسه را ترک کرد و چه کسی به آقای علی پور زنگ زد و جلسه را ترک و رفت همان شخص هم با من تماس گرفت و کفت جلسه را ترک کنم پس خود کرده را تدبیر نیست.»
مشترک پرنفوذ شورای شهر دوگنبدان چه کسی است که با تماس او جلسه برگزار می‌شود یا نمی‌شود! امید می‌رود سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده و جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
دیگه واقعا شورشو دراوردی چه خورده کاری باظفری داری چرا اینهمه سنگ ظفری به سینه میزنی
شورای مسخره
Iran, Islamic Republic of
حتماً لیاقت ما مردم همچین افراد برای تصمیم گیری در مورد شهرمان است زیرا خودمان اینان را انتخاب کردیم، شورای گوش به زنگ. شورای مسخره، ننگ بر ما و انتخابمان
Iran, Islamic Republic of
کسانی که بردگی می کنند نمی توانند مدیریت کنند؟!!!!!!
کسی که قدرت نه گفتن ندارد یا پشتش منفعت دارد یا بزدل است!!!!!!! که احتمال اینکه با آمدن دیگری منافع بعضی‌ها به خطر بیفتد بیشتر است.
Iran, Islamic Republic of
مگه در این شهر قانون نیست، بابا این ادم های دلسوز شهر جمع بشوند زیر یک سقف و دست جمعی شکایتی تنظیم کنن. اینجوری نمیشه مردم رو مسخره و الاف کردند.
Iran, Islamic Republic of

چرا بچه ها را اینقدر بزرگ میکنید
.آینده خوبی را برایش پیش بینی نمیکنم
Iran, Islamic Republic of
بنویسید شورای شهر گچساران بخوانید.
باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای شکوهی انسان شریف و بزرگوراری هستش و شخصیتش برا همه روشن هستش
Iran, Islamic Republic of
جون خودت جمع خودت شکوهی دیدیم
United States
شورای شهر گوش به زنگ نماینده است و کل شهر میدانند که حداقل چهار نفر از اعضای شورا.
Iran, Islamic Republic of
گِل بگیرید شورا و شهرداری را
شاکی
Iran, Islamic Republic of
آقای شکوهی زشته به خدا مردم شهر چه گناهی کردند که به شماها رای دادند.
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد پیمان علی پور جوان ،پرانرژی و نترس،الحق که شایسته ی جایگاهی بالاتر از شورا هستی،موفق و موید باشید.
Iran, Islamic Republic of
واقعا مرحبا درستکار خوب
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این شورای شهر هم مانند شورای قبلی فقط دنبال معاملات خود هستند و کار آمدی ندارند
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1