کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

انتخاب هیئت رئیسه شورای دهدشت پس از افشاگری «فرماندار کهگیلویه» / توصیه «کریمی‌نژاد» به شورای ششم

28 شهريور 1400 ساعت 23:13

 پس از افشاگری فرماندار کهگیلویه، بالاخره شورای 6 نفره شهر دهدشت مجبور به تعیین هیات رییسه خود و سرپرست شهرداری دهدشت با رأی گیری شدند.


 پس از افشاگری فرماندار کهگیلویه، بالاخره شورای 6 نفره شهر دهدشت مجبور به تعیین هیات رییسه خود و سرپرست شهرداری دهدشت با رأی گیری شدند.
به گزارش کبنا از دهدشت، محمد آرانپور به عنوان رئیس، مصطفی پارسایی نایب رئیس، فروغی خزانه‌دار، دیدار نماینده شورایعالی استان، ایمان داورپناه سخنگوی شورای ششم معرفی شدند و احسان تابش نژاد نیز سرپرست شهرداری شد.
گفته می‌شود از جمله حواشی این نشست که با حضور فرماندار نیز برگزار شده بود، استعفای طاهر پاداش بوده است که البته هنوز استعفای خود را تقدیم نکرده است.
صبح امروز بود که فرماندار کهگیلویه در تجمع کارگران شهرداری دهدشت از خیانت برخی از اعضای شورای ششم به رأی مردم خبر داده بود و گفت: برخی از اعضای این شورا قدرت تصمیم‌گیری ندارند و طایفه، پدر یا برادر آنان است که تصمیم می‌گیرند. (کلیک کنید)
شامگاه امشب نیز فرماندار کهگیلویه در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: طی نشستی با حضور اعضای شورای شهر،هیات رییسه و سرپرست شهرداری مشخص شد،در خصوص معوقات حقوق پرسنل،نظافت شهر،مطالبات شهرداری از ادارات، آینده نگری برای ایجاد درامد پایدار و ... نیز صحبت شد.

کبنا؛ توصیه شما به عنوان جامعه شناس به شورای ششم شهر دهدشت چیست؟
دارا کریمی نژاد ،جامعه شناس بیان کرد: شهر دهدشت بیش از این تحمل تنش،نا امنی،نا امیدی را ندارند، شورای شهری جدید و با انرژی می‌خواهند، شهردار توسعه محور می‌خواهد.
مردم انتظار دارند برای تحقق درآمد پایدار شهرداری و استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی شهرستان برای داشتن شهری زنده و شاداب استفاده شود.
وی افزود: توسعه یعنی اینکه شورای شهر دیگر وارد حواشی نشود و هر کسی دنبال حاشیه باشد معرفی می‌شود،مردم آگاهند و هر کسی را که بخواهد با رأی آنها بازی کند دوره بعدی انتخاب نمی‌کنند.
فرماندار کهگیلویه افزود: اگر بخواهید به رأی مردم ضرر بزنید ترک فعل است، استعفا معنی ندارد مگر برای چه چیزی شورا شدید برای انجام وظیفه بود.
وی با اشاره به اینکه تکیه بر طایفه گرایی خیانت به توسعه شهر دهدشت است،گفت:اعضای شورا بدانند با رأی همه طوایف بود که انتخاب شدند چرا که سالهاست مردم از این مسائل عبور کرده‌اند،در غیر اینصورت با رأی حداقلی طایفه خود نمی‌توانستید به شورای شهر راه یابید.
 


کد مطلب: 439200

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/439200/انتخاب-هیئت-رئیسه-شورای-دهدشت-افشاگری-فرماندار-کهگیلویه-توصیه-کریمی-نژاد-ششم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1