تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۳۹۱۷۵
طی نامه‌ای مطرح شد

کلام آخر سید ناصر حسینی‌پور در باره شهردار دوگنبدان / آقایان ح، ش، الف، گ، پ، ر، ک چه کسانی هستند؟ / فیل را نعل می‌کنند، پشه کوره در کنارش ویژ ویژ می‌کند

۲۵
۲
کلام آخر سید ناصر حسینی‌پور در باره شهردار دوگنبدان  /  آقایان ح، ش، الف، گ، پ، ر، ک چه کسانی هستند؟ / فیل را نعل می‌کنند، پشه کوره در کنارش ویژ ویژ می‌کند
کبنا ؛استانداری کهگیلویه و بویراحمد طبق قانون و روال اداری گفته که مسعود ظفری نمی‌تواند شهردار دوگنبدان باشد و طی‌ مکاتبه‌ای از شورای اسلامی شهر دوگنبدان خواسته که فرد دیگری را برای شهرداری این شهر معرفی کنند. سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در نامه‌ای به عدم تأیید صلاحیت ظفری از سوی نهادهای نظارتی واکنش نشان داد و اظهار داشت: «اجرای این تصمیم در شرایط فعلی مطلقأ به نفع مردم دو شهرستان گچساران و باشت نیست.»

بیشتر بخوانید:


ظفری شهردار دوگنبدان نیست / مدیرکل دفتر امور شوراها: شورا گزینه جدید معرفی کند

  به گزارش کبنا از دوگنبدان، این نامه به شرح زیر است؛
بسم تعالی
در بحث رد صلاحیت شهردار دوگنبدان و حواشی و مطالب پیرامون آن نکاتی را به مردم عزیز شهرم و اعضای محترم شورای تأمین استان و شهرستان عرض می‌نمایم.
اینجانب معتقدم درصد بالایی از این اقدام سیاسی است و تصمیم‌گیرندگان، در این مورد تدبیر لازم را به کار نبسته‌اند.
اکثریت اعضای محترم شورای شهر دوگنبدان در یک فضای آرام و منطقی، جناب شهردار را ابقاء نمودند و بعد از این تصمیم، یک فضای بسیار خوب و آرام برای خدمت، بر شهر حاکم شد؛ به‌طوری که همه اعضای محترم هفت نفره شورا، در کنار یکدیگر همکاری و همدلی لازم را با جناب شهردار مبذول داشتند و دارند، نمی‌دانم تصمیم‌گیرندگانِ بعضاً سیاسی و امنیتی چه اصراری دارند، که فضای آرام شهر ما را امنیتی کنند؟!
شهردار تأیید نگردید، چهار نفر از اعضای شورا اصرار بر مصوبه خود دارند، که آن نیز باید روال قانونی خود را طی کند، اگر نیم‌کاسه‌ای زیر کاسه نیست، چرا رئیس محترم شورای شهر را، احضار و تأکید می‌نمایند که چرا اصرار بر مصوبه خود دارید؟! آیا این غیر از این است که با این اقدامات غیرمعقول و نسنجیده، التهاب و تنش را در این دو شهرستان دو چندان می‌کنند؟!
اگر واقعاً ًمسائل سیاسی بر تصمیمات حاکم نبوده است، چرا با مدیری که حکم شلاق داشت، وتخلفاتش گوش فلک را کر کرده بود، کوچک‌ترین برخوردی ننمودند؟!
چرا به سراغ پتروشیمی گچساران، آقایان ح، ش، الف، گ، پ، ر، ک و... که میلیاردها تومان پول بی‌زبان بیت‌المال مسلمین و حق مردم مظلوم گچساران و باشت را چپاول نمودند و هنوز می‌نمایند و شخصأ به عنوان عضو کمیسون اصل نودم قانون اساسی، طرح تحقیق و تفحص از پتروشیمی را کلید زده‌ام، نرفتید و نمی‌روید؟! لابد ما دو نوع فساد داریم؛ فساد خوب و فساد بد. چرا هیچ یک از اعضای محترم شورای تأمین و نماینده سابق و مدعیان دروغین حق و حقوق مردم گچساران و باشت نپرسیدید که با وجود هزاران جوان تحصیل کرده بیکار که شرح زندگی خیلی از آنها یک روضه مجسم است، غیربومی‌ها بیش از 70 درصد پتروشیمی گچساران را به اشغال خود درآورده‌اند؟!
یکه‌تازی و بی‌عدالتی و ستم به نیروهای ولایی در شرکت نفت و گاز و آموزش و پرورش به حدّی است که به این نیروها، به عنوان اجنبی نگاه می‌کنند، ولی مسؤلین امنیتی و سیاسی به راحتی از کنار جفاهای محرز آنها گذشتند و می‌گذرند، این تذهبون؟!
چرا در مرکز استان به سراغ مدیرانی نرفتید که بدونِ آزمون و معیارهای قانونی، صدها نفر از بستگان و دوستان و هم کیشان و هم‌طایفه‌ای‌های خود را به کار گرفتند، ولی متاسفانه آقایان مسئول به راحتی از کنار بگارگیری‌های سلیقه‌ای و فامیلی و باندی گذشتند و بعضأ مورد تحسین قرار می‌گیرند؟!

 ظفری شهردار دوگنبدان نیست / مدیرکل دفتر امور شوراها: شورا گزینه جدید معرفی کند

اگر موضوع شهردار دوگنبدان سیاسی نیست، چرا دو روز قبل از ابلاغ نامه رسمی اداره کل اطلاعات، به حراست استانداری، بعضی از افراد بی‌تعهد، ماجراجو و عقده‌ای، اعلام نمودند، که بعد از ظهر روز پنج‌شنبه، نامه اداره کل اطلاعات، به حراست استانداری اعلام می‌شود، و همین‌طور هم شد. آیا این ارتباطات برای منافع و آبروی مردم خطرناک نیست؟!
من البته با شناخت از شیطنت‌های شکست‌خوردگان سیاسی و بی‌تقوایی‌های حامیان آن‌ها در سیستم امنیتی و دشمنی‌هایی که با من وجود داشته و دارد، تمایل نداشتم جناب شهردار در این دوره ابقاء شوند، و لذا مخالفت خودم را رسمأ اعلام نمودم و قصد داشتم از خدمات ایشان در مرکز استان و یا تهران استفاده شود، و فرد دیگری شهردار شود، اما برای رأی و نظر شورای شهر دوگنبدان احترام قائل شدم.
اصلأ ایشان ایرادی هم داشته باشد، همه ما دچار ایراد و اشکال و خطا هستیم، آبروی مؤمن بالاتر از خون اوست. چرا در هنگام تصمیم شورای شهر دوگنبدان، برای ابقاء ایشان، تذکر و اخطار ندادید که نامبرده مشکل دارد و این امر انجام نشود؟!
در این روزها بر اساس همین تصمیم عجولانه و سیاسیِ موضوع شهردار، چه توهین‌ها و تهمت‌ها و ناسزاهایی که در فضای رسانه‌ای علیه ما روا نداشتند و نمی‌دارند! البته من با توهین و فحش و ناسزاگویی از سوی نظامیان بعثی از العماره تا الرّشید و از تکریت تا الرّمادیه آشنایی دارم و مأنوسم و بدون توجه به این‌ها به تکلیفم عمل می‌کنم؛ چرا که شیرمردان قدیم می‌گفتند: «فیل را نعل می‌کنند، پشه کوره در کنارش ویژ ویژ می‌کند.»
کلام آخر: اجرای این تصمیم در شرایط فعلی مطلقأ به نفع مردم دو شهرستان گچساران و باشت نیست.
 سیدناصر حسینی‌پور
نماینده مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این حرف حساب هست و قابل قبول،
علی
Iran, Islamic Republic of
بدبخت و ایما وا نمایندمو
بهروز
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما نگاه به متن کنید بینید
برادر با خدا ککای جونی شما مستقیم تو این قضیه ورود کرده بود و از اول شما سیاسیش کردین....
کجا در فضای آرام انتخاب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تمام مردم شهر از عدم صداقت شورا در بحث فراخوان و بعد رد آن و رای گیری دلخور هستن...
مردم دیگه آگاه هستن به خدا با مردم صادق باشید نتیجه بخش تره ریا کاری رو هم مثل آب خوردن دیگه مردم حس می کنند...
شهر نیاز به کار ، نوسازی ، شادی و دلخوشی داره
شما از لحاظ اعتباری خودی نشون بده
زنده باد سربازان گمنام امام زمان
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
مظلوم نمایی نکن، مردم آگاه اند، اتفاقاً برادر جنابعالی باعث شد شهردار بمونه، حالا هم نهادهای نظارتی میگن تخلف مالی ایشان داشته اند، چرا تحقیق و تفحص از شهرداری گچساران و شورای شهر پنجم را دنبال نمیکنی؟ مردم گچساران خوب اعضای این شورا را با بله قربان گویی شناختند، ظفری ضعیف ترین شهردار تاریخ گچساران بوده بعد حسینی ميخواست در تهران ازش استفاده کنه، خدا به تهران رحم کرد.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حسینی شما میدانید این حرف و حدیثها در باره آقای شهردار بود و خود اقای شهردار هم خوب می دانند و هرکس خوب و بهتر از مردم از عملکرد خوب وبد خود آگاه است و تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها و هیچ کس به خاطر عملکرد دیگران به دیگری فحش و ناسزا نمی گوید ..
چاه تلخ علیا
Iran, Islamic Republic of
سید جان این دستپخت برادرتان است، چقدر دلسوزان گفتند این آقا پرونده تخلف داره و بهتره شهردار نشود، چقدر دلسوزان گفتند ظفری کارکرد ضعیفی داشته و هیچ محبوبیتی نزد عموم ندارد، حالا بیا و جمعش کن، هنوز سه ماه از شروع کار شورای شهر گچساران نگذشته که همه به ریش این شورا می خندند، به این شورا در کوچه و خیابان لقبهایی مثل شورای سفارش پذیر و شورای بی تخصص و شورای منفعت طلب می دهند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی احتمالاً استخدامهای شهرداری و نفت زمان برادرتان را فراموش کرده اید و دیگر اینکه 4 کتاب مطالعه کن تا ضرب‌المثل خراب نکنی
سید
Iran, Islamic Republic of
بهتر که رد شد.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام کاملا بجا بوده احسنت به نیروهای ولایی که اقای ظفری راحذف کردند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام کاملا بجا بوده احسنت به نیروهای ولایی که اقای ظفری راحذف کردند
باشت
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی یعنی میگی / خطای کوچیک حساب میشه ..
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی و برادران، می گویند چون خودشون عضو کمیسیون اصل 90 هستند،از شهردار هم میشه چشم پوشی کرد، عجب کمیسیونی با این اعضای مقتدر و قانونمند!!!!!!
سپاهی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حسینی میتونی ی استعلام از اداره اطلاعات دادگستری سپاه و استانداری بگیری یعنی شما میگی همشون سیاسی کاری میکنن بهتره سکوت کنی
حاجی
Iran, Islamic Republic of
وقتی نهادهای نظارتی رقبای شما را رد صلاحیت میکنند خوب هستند وقتی حواریون شما رد صلاحیت میشوند آسمان ریسمان میکنید؟ این دوگانگی یعنی چه؟ وقتی مقنن وقعی به قانون نمیذاره وای به حال بقیه!
Iran, Islamic Republic of
دم از عدالت میزنید ولی ردصلاخیت ظفری را قبول نداریدسابقه.گزینه آنوزش وپرورش خودت را نگاهی کن
oi
Iran, Islamic Republic of
جمع کن تو هم
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی چرا خلط مبحث میکنید؟ ازشما بعید است. حتماً باید به تخلفاتی که اشاره کردید پرداخت و با متخلفان برخورد قانونی گردد ولی تخلف تخلف است چه در شهرداری باشد چه در پتروشیمی، چه تخلف رقیبت باشد چه تخلف رفیقت فرقی ندارد و باید برخورد شود، از لحن نامه ات پر واضح است که طرف رفیق را گرفته ای که این خود نوعی بی عدالتی است، دیروز در پادگانهای اسرا دشمنان تخلف و ظلم به مردم میکردند/
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
دولت انقلابی از جمله شما که شعار فسادستیزی سر می دهید عملکردتون با رفتارتون که تعارض داره
قضاوت
Iran, Islamic Republic of
احساسی نشو برو حقایق رو جویا شو از همونایی که داری متهمشون میکنی
بلادیان
Iran, Islamic Republic of
حالا اگه سیاسی کاری نیست چرا شما این همه اصرار به ماندن اقای ظفری دارید؟؟
پنج سال در این شهر زندگی می کنم لطفا دو مورد از خدمات ذی قیمت شهردار محترم ذکر بفرماییدممنون شما میشوم .
Farzad
Turkey
ای خدای که د هم ره من بهارستان خداروشکر
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا/روبرای رسیدن به مجلس فراموش کرده اید😴
دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن بز سزباران گمنام امام زمان عج ودادستان محترم شهرستان واستان وریس محترم دادگستری وشهرستان واستان ومجموعه نیروهای ولایشهرداری گچساران واحسن بر حفاظت واصلاعات جان برکفان سپاه وتمام افرادی که با فساد وغیره مبارزه میکنند خداوند پشتیبان انهاست انشاااه
Iran, Islamic Republic of
بر همه واضح و روشن هست که ظفری از بهترین ها و پاک ترین افراد هستش فقط ایرادش سرخم نکردن و حلقه به گوش نبودن هست ظفری در دل مردم گچساران جای دارد. کبنا بیشتر از این خوت خفه نکن
Iran, Islamic Republic of
از طرف مردم شهیدپرور گچساران از زحمات سربازان گمنام امام زمان و سپاه پاسداران و دادگستری استان در جبهه فساد ستیزی قدردانی می کنم. از اینکه زیر بار این همه حملات دشمنان داخلی و بیرونی با اقتدار جلوی افراد ناصالح را می گیرید و در راه مبارزه با فساد اینطور صبورانه و شجاعانه خون شهیدان را پاس می دارید تشکر می کنم. مبارزه با فساد و کانونهای فسادانگیز سر و صداهایی هم دارد که خدا را شکر به جایی نمی رسد و فقط چهره واقعی افراد دروغگو و مقدس نما را برملا میکند. برای برپایی دولتی سالم و انقلابی حذف اینگونه افراد مشکل دار لازم است. دست خدا به همراهتان
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1