تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۳۸۹۶۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

جان باختن 6 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت گذشته

۰
جان باختن 6 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت گذشته
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 917 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه شش بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 334 بیمار در بیمارستان‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد 178 نفر مبتلای قطعی و 31 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 67165 مورد گزارش شده است.
 وی اضافه کرد: از 930 جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 30 درصد نمونه‌ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران می‌باشند و از 561 نمونه رپید تست حدود 14 درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه و بهمئی بودند.



 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و اصناف روند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته باشد. لذا از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و پرهیز از مکان‌های پرخطر را رعایت نمایند تا انشاالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در ایر کرونا برسیم. 
وی اذعان داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست‌ها، عدم حضور در تجمعات و مکان‌های شلوغ و پر تردد و تزریق واکسن را هرگز فراموش نکنید تا انشاالله بتوان شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
فایل های مرتبط
1