تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۴۳۴۲۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

اولین بیانیه‌ی مهم جریان ندای وحدت پیرامون انتخابات ریاست جمهوری؛ اقیانوس مردم مومن در هیچ باندی و شورایی هضم و منحصر نخواهد شد / چتر ندای وحدت همه علاقمندان به ایران و نظام اسلامی را پوشش می‌دهد و با آغوش گرم پذیرای همه است

۶۱
۳
اولین بیانیه‌ی مهم جریان ندای وحدت پیرامون انتخابات ریاست جمهوری؛ اقیانوس مردم مومن در هیچ باندی و شورایی هضم و منحصر نخواهد شد
کبنا ؛اولین بیانیه‌ی دفتر ارتباطات مردمی جریان ندای وحدت (مهدی روشنفکر) در ارتباط با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1400 صادر شد که در این بیانیه‌ آمده است، حضور حضرت آیت الله رئیسی در صحنه انتخابات، فرصت بسیار خوبی برای اجماع سازی گزینه‌های فعال انقلاب در صحنه رقابت سیاسی است و چتر جریان مردمی ندای وحدت همه علاقه مندان به ایران و نظام اسلامی را پوشش داده و با آغوشی باز همچون انتخابات مجلس شورای و با اجتناب از نگاه‌های خطرناک، سمی، تفرقه آفرین و وحدت شکن حزبی، خطی، باندی و جناحی پذیرای همه است.
به گزارش کبنا، متن کامل این بیانیه‌ که در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار گرفته به شرح زیر است؛
((بدانید که اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلاب در برهه‌ای از تاریخ چهل ساله نمی‌بود _که متاسفانه بود و خسارت بار هم بود _بی شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمان‌های بزرگ بسی جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نمی‌داشت.)) فرازی از بیانیه گام دوم
مسئولیت تاریخی ملت بزرگ ایران در لیله القدر انقلاب در خرداد ۱۴۰۰، آنگاه مهم‌تر و قابل توجه هست که علی رغم فشار حداکثری دشمنان، روز به روز عرصه بر استکبار جهانی و جرثومه‌های عبری، غربی و عربی آن در منطقه، تنگ‌تر می‌شود و امکان پذیری تحقق اهداف بلند نظام اسلامی را، در ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم می‌نماید.
از این رو انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که اولین انتخابات ریاست جمهوری در چله دوم انقلاب هم هست، فرصتی تاریخی برای رسیدن به دولت اسلامی و می‌تواند پایانی بر غصه‌ها باشد انشاالله.
با اعتقاد به («إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ و در ادامه آن براساس آرمان بزرگ حضرت امام راحل که میزان رأی ملت هست و تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب بر مردم مداری و مردم محوری؛ جریان مردمی ندای وحدت که از بدو تشکیل؛ پیشران منادی وحدت همه نیروهای مؤمن به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن بوده و خواهد بود؛ شکل گیری دولتی کارآمد، جوان و انقلابی را امتداد پیروزی‌های جبهه مقاومت و پیروزی مردم ایران در برابر فشار حداکثری و گامی بلند در راستای گام دوم می‌داند و بر این اساس منشور انتخاباتی خود را به شرح زیر اعلام می‌دارد:
۱. مشارکت حداکثری آحاد مردم و در مرحله بعد انتخاب مطلوب در این انتخابات؛ نقش بسیار مهمی برای تشکیل دولتی قوی و اقدام آن برای حل مشکلات کنونی دارد. از این رو هرگونه اقدام از سوی مسئولین؛ تریبون‌ها و افراد مرجع در جریانات مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که منجر به دلسردی مردم شود، گناهی نابخشودنی است.
اگرچه می دانیم و پر واضح هست که مردم از بسیاری از عملکردها و بی تدبیری‌ها گلایه‌های جدی دارند، اما راه حل رهایی از این معضلات نه دوری از صحنه، که حضور در پای صندوق‌های رأی هست.
 لذا از همه دلسوزان و دوستداران سرافرازی ایران اسلامی از هر گروه، جریان، سلایق و علایق سیاسی دعوت می‌نماید تا در ایجاد شور و شعور انتخاباتی، مشارکتی فعال‌تر داشته باشند، بدون تردید مسئولین موظف به فراهم کردن زمینه‌های این شور و نشاط و حضور حداکثری خواهند بود.
۲. با نگاهی به ثبت نام کنندگان و کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در حبهه انقلاب، الحمدالله اعلام آمادگی چهره‌هایی از این جبهه وسیع؛ نشان از شور و نشاط و اراده‌های بزرگ و حتی جوان، متخصص و علیم در جریان ارزشی دارد که نویدی بزرگ و امیدی سترگ از رویش‌های انقلاب در عرصه‌های راهبردی است.
جریان ندای وحدت حضور همه این افراد جبهه انقلاب در صحنه انتخابات را، فرصت مغتنمی برای ارائه اراده‌های مستحکم جهت ادامه مأموریت الهی نظام و مصداق عینی آزادی سیاسی و مردم سالاری و پاسداشت جمهوریت نظام می‌داند؛، و معتقد هست هرکدام از کاندیدای نهایی جریان انقلاب باید با جذب حداکثری افراد برای موفقیت خود با حفظ حریم‌های تشکیلاتی و پرهیز از تخریب و تشتت به جد فعالیت نمایند.
 اما در عین این اعتقاد راسخ، توقع جدی دارد و پیگیر هم خواهد بود تا این عزیزان در منتهی الیه این ماراتن سیاسی و انقلابی، با روی آوردن به منطق وحدت منطقی، از پراکندگی نهایی سبد آرای مردم جلوگیری و با یک گزینه مقبول و مطلوب و اصلح کار را تمام کنند. DSC_0093
۳. جریان ندای وحدت به شدت معتقد هست که جریان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی در سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های بویراحمد کبیر؛ شامل آحاد مردم مؤمن، مستضعف و شهید پرور و زجر کشیده‌ای است که تا پای جان و تا آخر پای نظام ایستاده‌اند ولذا جبهه انقلاب در احزاب و گروه‌ها و شوراهای انحصاری خلاصه نشده و نمی‌شود، و در این خصوص هشدار می‌دهد که اقیانوس مردم مؤمن در هیچ جریانی و شورایی منحصر و هضم نخواهد شد.
۴. جریان ندای وحدت در راستای منشور انتخاباتی ۱۴۰۰ خود و از بین گزینه‌های جریان انقلاب؛ معتقد هست که حضور حضرت آیت الله رئیسی در صحنه انتخابات، فرصت بسیار خوبی برای اجماع سازی گزینه‌های فعال انقلاب در صحنه رقابت سیاسی است و در عین حال شخصیت و جامعیت حقیقی آیت الله رئیسی، در کنار مستقل و فراجناحی بودن ایشان باسوابق درخشان ایشان در مبارزه بی امان و بدون ملاحظه و محافظه با فساد اقتصادی که درد مبتلا به امروز کشور هست نیز، بهترین زمینه برای وحدت حداکثری نیروهای انقلاب هست و تدابیری را در این خصوص در سه شهرستان و بخش‌های حوزه استحفاظی بویراحمد اتخاذ کرده و بکار خواهد گرفت. و در این راستا از همه جریانات سیاسی و گروه‌های معتقد به وحدت نیروهای انقلاب دعوت به همکاری عملی نموده و اعلام می‌کنیم که هر نوع انحصارگرایی و خط کشی بین مردم نه تنها کمکی به وحدت نخواهد کرد بلکه باعث مشکلاتی در این خصوص خواهد بود.
در پایان انتظار می‌رود بلافاصله، بدون فوت وقت و از هم اکنون فرایند تشکیل ستادهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ جریان ندای وحدت در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و سایر شهرها و بخش‌های مختلف تا دل روستاها و به به تعبیر آیت الله رئیسی تحقق شعار هرخانه یک ستاد ایشان، طی یک فرایند دموکراتیک و مردم سالارانه وبا مراجعه به متن مردم و استفاده حداکثری از ظرفیت همه گروهاه، جریانات، احزاب و تشکیلات وفادار به قانون اساسی، معتقد به ولایت فقیه و علاقه مند به اعتلاء نظام اسلامی با محوریت جوانان پرشور و بانشاط آغاز گردیده و در عین حال تلاش گردد که چتر جریان مردمی ندای وحدت همه علاقه مندان به ایران و نظام اسلامی را پوشش داده و با آغوشی باز همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی که حماسه‌ای باشکوه آفریده شد و سمفونی عشق و وحدت و همدلی به دلنوازترین شکل ممکن نواخته شد، با اجتناب از نگاه‌های خطرناک، سمی، تفرقه آفرین و وحدت شکن حزبی، خطی، باندی وجناحی که عامل اصلی انشقاق بین مردم و ایجاد اشرافیت سیاسی حاکم بوده، اشراف سیاسی چپ وراست که عامل به حاشیه راندن، حذف مردم وسرکوب ظرفیت بیکران توده‌ها در عرصه‌های اقتصاد وفرهنگ ومانع بزرگ ورود توده‌ها به این عرصه‌ها بوده‌اند با سعه صدر و دید جامع و به صحنه آوردن همه علاقه مندان به اسلام وایران وانقلاب، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرحماسه استان کهگیلویه وبویراحمد اضافه نماید و در این مسیر پرافتخار درب ستادهای مردمی جریان ندای وحدت به روی همه جوانان، اقشار، دانشگاهیان، اصناف، بازاریان و همه علاقه مندان به اقتدار و عزت وپیشرفت ایران اسلامی باز بوده و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب حفظه الله تعالی: حتی اگر کسی نظام اسلامی را قبول ندارد، برای سربلندی ایران پای صندوق رأی حاضر گردد را مبنا ونصب العین قرار داده وبا آغوش گرم پذیرای همه عزیزان هستیم.
والعاقبه للمتقین
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب رئیسی با جریانات قومی گرایانه خودش مشکل دارد اونوقت شما افتادید دنبال جریان دولت مردمی نه برادر سرتون به سنگ خواهد خورد
Iran, Islamic Republic of
بقول بزرگی گفته یکی راتوده راهش نمیدادن سراغ خونه کدخدا رامیگرفت حالا منتظریان یک سال پیش رهن اجاره راازریسی گرفته تازه ازخواب بیدارشین ریسی که رای نداره روشنفکرهم دوسال دیگه تمام ماجرا
Iran, Islamic Republic of
این بیانیه با انتصابات صددرصد قومی و قبیله ای و تنگ نظرانه شما چه سنخیتی داره واقعا حیا خیلی چیز خوبیه
بیانیه شما مثل ثبت نام جهانگیری و لاریجانی در انتخاباته !!!!!
..
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید تازه به دوران رسیده ها
Iran, Islamic Republic of
همه موقع خود نمایی شما ها فراهم شد
Iran, Islamic Republic of
شعار ندید چتر شما فقط قوم خاصی را بلکه عده ای خاص را پوشش میده
Iran, Islamic Republic of
فقط شعار فقط شعار !!!!!
کاکا
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ داداشی کافیه خیلی توی مجلس ماندی
ندای همیشه وحدت
Iran, Islamic Republic of
تنها جریانی که تونست منیت وتکبرسیاسی رو از هدایت خواه ودارودسته اش بگیره،ندای وحدت بوده،اونم نه بدلیل قدرت سیاسی که البته دارند،بلکه به دلیل مردمی که جریان ندای وحدت رو شکل دادن وپشتیبانی میکنن
Iran, Islamic Republic of
جوجه را آخر پاییز میشمارند.وقت حسابرسی که شد با کارنامه خالی و بدون دست آوردشما.طایفه سالاری .قوم گراییتان ونارضایتی مردم از شما .به قعر تاریخ خواهید رفت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بردسردارندای وحدت دکترروشنفکر
گرگ غار نشین ندای وحدت .
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید .دور گذشته اقای روشنفکر با روحانی بود
لذا رای طرفدارانش را به سبد ابراهیم رئیسی تائثری در روند پیروزی رئیسی نداره
چرا که روشنفکر به مدد اصلاحات به پیروزی رسید قریب ۴۰ هزار رای ایشان اصلاح طلبان بود.که در واقع باقی رای ایشان جوانان رای اولی بودن که هنوز خط فکری برای خودشان تعریف نکردن که قطع در ادامه مسیر ایشان را رها خواهند کرد..
لازم به ذکر است افراد شناسنامه دار اصولگرا در جریان اقای روشنفکر به ندرت پیدا میشود
ولی اصلاح طلب شناسنامه دارد به فوور
من جمله .یزدانپناه.تشکری .طاعت نژاد .رضایی.
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مخاطبین عزیز شعارآقای رئیسی مبارزه بافسادمی باشد جریانی که از فساددرادارات حمایت می کند کجای این شعار جای میگیرد که حالا با عجله میخوان ستادتشکیل بدن مردم کارخودشون بلدن نمیخواد زیادبخودتون فشاربیارین وعده های 1400
حمید پیرایش
Iran, Islamic Republic of
جریان مردمی ندای وحدت محبوبترین وپر طرفدارترین جریان حال حاضر در استان کهگیلویه و بویراحمد است. این جریان صادقانه در کنار مردم برای خدمت به مردم فعالیت می کند .
Iran, Islamic Republic of
سی جناعالی که بچه عمویش هستی اره جناب پیرایش
کسی که ۸ سال خودشه فداری روشنفکر کرد
Iran, Islamic Republic of
جون خوم من کیسه وش نیکنی دور آینده با این ترکیب نیروهات
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کار تمام شده است،نیرو های انقلاب دارن کار خودشون رو به درستی انجام میدن،برگشت به مردم یادت نره اقای روشنفکر،انحصار رو معنا کنین،خدا رو شکر مردم بویراحمد به رهبری استاد هدایت خواه و حاج منتظریان موج سازی خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
انشاالله موفقیت
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی است. مردم از این جناح ها خسته شده اند. تقسیم بندی مردم به انقلابی و غیره انقلابی پدیده ای مذموم و حاصل تفکر بعضی از افراد کوته فکر، پر ادعا و تمامیت خواست.
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
درود بر تفکرات ندای وحدت و در راس آن دکتر روشنفکر. که انحصار طلبی را یک سال زودتر به باد انتقاد گرفت و بر آن قایق آمد
مستقل
Iran, Islamic Republic of
باید حزب های ویرانگر به آغوش مردم برگردند و از جناح بندی بی پایه و اساس که فقط انتظارات عده ای محدود را برآورده می سازد دوری کنند
مستقل
Iran, Islamic Republic of
باید حزب های ویرانگر به آغوش مردم برگردند و از جناح بندی بی پایه و اساس که فقط انتظارات عده ای محدود را برآورده می سازد دوری کنند
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم و درود بر این تفکر. باید از جناح بندی ها خانمان سوز جلوگیری کرد
اخطار
Iran, Islamic Republic of
به افراد کهنسال و خود محور جناح .. . اعلام می‌شود. دست از نفاق و تفرقه بردارند. ریسی متعلق به همه است. دوره ی تمامیت خواهی و فریب افکار به سر آمده. و مردم شما را به خوبی شناخته اند
عععععع
Iran, Islamic Republic of
جریان ندای وحدت رئیسی توجهش به اصولگرایان هست که هدایت خواه و منتظریان نمایندگی می کنند کسی که این بیانیه رو نوشته تیشه به ریشه جریان به اصطلاح ندای وحدت زدند.بخش عظیمی از رأی روشنفکر رو اصلاح طلبان و جریان غیر اصول گرا دادند.اصولگرایان پشت سر هدایت خواه هستند .با این بیانیه وحمایت روشنفکر از رئیسی خیلی از رأی دهندگان روشنفکر از او عبور میکنند و برنده دوره بعد باند هدایت خواه هستند
Iran, Islamic Republic of
آفرین غرورباعث شکست است دوره روشنفکر ازهمین حالا تمام شده معلوم نیست کجای بازی است زیاد صابون به دلش نزند لاریجانی بیست دومیلیون برنده است شک نکنید
خ.ر
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه دیگه یک مهره سوخته دیگه تملم شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مهدی روشنفکر
خلیفه خلقی پور وشجاعیان روی هم ده رای ندارند میخان برا استان تصمیم بگیرن خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
تو خودت نچسپون به نیروهای انقلاب تو اصلا جز نیروهای انقلابی استان نیستی تا دیروز جز ستاد قالیباف بودی اصلا هدایت خواه تورا جز نیروهای انقلاب نمیداند
مشی
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه چیکاره هست .... تموم شد بابا
Iran, Islamic Republic of
اصلا مردم بخوان رای بدن چه‌ ربطی به شما دارد
Iran, Islamic Republic of
پس به تو ربط داره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ اخ سی جریان اخو نڟرشما ونمایندتو مه مهمه
Iran, Islamic Republic of
ایقد مهم هست که یه جریان مردمی به این راحتی چه بلایی سر سران خودخواه آورده
Iran, Islamic Republic of
جریان ندای وحدت مرد برای همیشه نه مستقلی نه اصلاح طلبی نه اصولگرا بروبابا جمع کن انقلاب باید به صاحبان اصلیش برسد بیت حضرت امام خمینی (ره)
Iran, Islamic Republic of
محوریت ستادهای آقای رئیسیی در استان،ستار هدایتخواه است این را که هر کسی در این کشور باشد هم میداند!
عدالت
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید اینده روشنی نداریم با رئیسی
کاش نیکزاد ریاست جمهور میشد نه رییسی که یک روز سابقه اجرایی نداره
چمران
Iran, Islamic Republic of
اگر امروز شهید چمران زنده بود نسبت به ریاست جمهوری جناب رییسی که کوچکترین تخصصی در این زمینه نداره چه واکنشی نشون میداد

کسی که مسئولیتی را میپذیرد و کوچکترین تخصصی ندارد...ندارد
Iran, Islamic Republic of
سال ۱۴۰۳ خواهد امد و ما خواهیم دید
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اقای سید باقر موسوی
امیر
Iran, Islamic Republic of
قومیت گرایی در ندایی وحدت ان هم با ناکارامدی شهره عام و خاص است ندایی وحدت در انتخابات مجلس برعلیه ندای وحدت برپا خواهند خواست . ندایی وحدت جایگاهی ندارد
شهری
Iran, Islamic Republic of
خودتون رو برای قدرت گیری هدایت خواه و جریانش آماده کنین،آقای روشنفکر دیر رسیدی ،سلام بر منتظریان
Ab
Iran, Islamic Republic of
آقایی رئسی گفتند که مستقل هستند، آقای روشنفکر هم که واقعا مستقل هستند، کاملا سنخیت دارند.. کسانی که میگید آقای روشنفکر انتصابات قومی داره قبلا کجا بودند؟ چه کسانی این رویه انتصابات قومی رو توی استان راه انداختند؟ چندتا انتصاب انجام شده تا حالا؟ کسانی که مخالفت می کنند با روشنفکر فقط با اومدن ایشون منافعشون به خطر افتاده… گهی هم زین به پشت عزیزان
123
Iran, Islamic Republic of
اخه برادر روزی ما رای دادیم شما که گفتین ما مستقل هستیم اصلا اصولگراها را قبول نداریم چی شد چهار سال تمام میشه در ضمن یادتان باشد بیشتر رای دهندگان به شما اصلاح طلبان بودن
145
Iran, Islamic Republic of
مگه یادتون رفته سفر ریسیی به یاسوج توجلسه راه هتون ندادن سخنران هدایت خواه بود در ضمن شما که مستقل بو.دین
110 اخه
Iran, Islamic Republic of
اخه سی تشکری جرایان انقلابی
mohammad
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسف میشه آدم بعضی کامنت ها رو که میخونه طرف فاز میده به حرفاش فک میکنه کل بویراحمد رو حرفش تغییر عقیده میدن
زشته آدم اصالت خودشو زیر سوال ببره
Iran, Islamic Republic of
پس روز رای گیری چرا به ماها گفتین مخالف اصولگرها هستیم
یزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
ای جریان را فقط و فقط ارمان بیگلری با مشاوره دادنش تمام شد رفت .
Iran, Islamic Republic of
اقای بیگلری دیگه بس کن دیگه زشته بخدا جریان را نابود کردی نزاشتی جاودانه را بعنوان روابط عمومی علوم پزشکی منصوب کنند تا الان کل نیروهای بهرامی دارند حکومت میکنند جمع کن اقا یعنی چه
شایسته سالاری
Iran, Islamic Republic of
اره ،یکی از شعارهاتون در انتخابات ،که به ناحق پیروز ان شدید شایسته سالاری افراد بود،،اماباچشمان خودم دیدم که ناشایسته ترین فرد درکل بویراحمد ریس شد،،بیچاره دانش اموزان که به قهقهرا میروند،،خدا عاقبت اموزش وپرورش بخیر کنه،،
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من فقط ماندم دوستی نوشته بالغ بر ۳۰هزار نفر از رای آقای روشنفکر رای اولی هایی بودند که خط فکری شون معلوم نبود چند سئوال؟
اونا تک فرزند بودند ؟
پدر و مادر و خواهر و برادر ندارند
اگر تک نفری و فاقد خانواده هستند کجا زندگی می کنند؟ اگر تک نفری نیستند و خانواده دارند اقلی روشنفکری تا هرچه بیاد بیمه هست
Iran, Islamic Republic of
شماها هر کی در راس بود با اون هستید قبلا که با میانه روها بودی و به قول خودتان با اصولگرایان تندرو میانه ای نداشتید حالا که همه ملت به رییسی روی اوردند شما هم شدید کاسه از آش داغتر.حقیقت این است که شما در میان خلا کاندیدا از یک منطقه جغرافیایی بویراحمد سر در آوردید یعنی شما کجا مجلس کجا .شما اصلا الفبای سیاست و نمایندگی را بلد نیستید
وحید
Iran, Islamic Republic of
خداروشکرکه جناب رئیسی به عنوان نامزدمستقل امده نه اصولگراجناب رئیسی مثل امثال هدایت خواه نیست گروه هدایت خواه هم رئیسی نچسپونن به خودشون ایشون مستقل اومدن که هم چنین افرادی نتونن سواستفاده کنن
علی
Iran, Islamic Republic of
اینکه علاوه براصولگراهادوستان اصلاح طلب هم ازروشنفکرحمایت کردن یه پوئن مثبت براشون نه منفی اسمشم روش ندای وحدت همه ماجزیه مملکتیم مگه دوگروه دشمنیم که بیفتیم به جون هم سردارسلیمانی هم باهردوگروه میونشون خوب بودبارهاگفته حذب وجناح فرع اصل جمهوری اسلامی وولایت فقیه الانم ابراهیم رئیسی به عنوان اصولگرانیومده ایشون مستقل اومدن پس فقط نامزدقشراصولگرانیستن
رضا
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترروشنفکرکه تونست یه وحدتی به وجودبیاره وهمه روجمع کنه دوستان این افکار وخودخواهانه گروه هدایت خواه ودارودستش ول کنیددیدیدکه توانتخابات مردم چه جوری زدن
United States
خدا را شکر که هدایت خواه نیومد تا مردم عیار نماینده و نمایندگی دستشون بیاد که مرد این میدان هر کسی نیست هدایت خواه در دوران نمایندگی اش به هیچ یک از بستگان و همطایفه ای هاش هیچ پست مدیریتی نداد.البته ایشون مدیون کسی نبود مردم بهش رای دادند و به هیچ کس هم قول پست نداد.نه اینکه چهار سال درب خونه های مردم را بزند و التماس رای کند و قول هایی بدهد که نتواند عمل کند
Iran, Islamic Republic of
تا حالا روشنفکر باهرکه بوده باخته خداکند ریسی سربزیرش نکند هدایتخواه چندسالی است شکست همنشینش شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
خلقی پور اگه رای جمع کن بود برا خودش و منتظریان جمع میکرد.
در انتخابات ریاست جمهوری ،روشنفکر دست بالا رو داره چرا که هم اصولگرا و هم اصلاح طلبان رو زیر چتر جریان مردمی رئیسی جمع خواهد کرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده
کاظم
Iran, Islamic Republic of
سلام.
دوستان نمیدونم این همه هجمه علیه هدایت خواه، روشنفکر، شجاعیان، خلقی پور از کجا نشات میگیره، قرار نیست اگر در یک انتخابات این ها هم دل نبودند این جور هواداران به جون هم بیفتند، از سال ۶۶ که من یادم هست شیخ شجاعیان و هدایت خواه و امثال این ها برای این جریان انقلاب زحمامت کشیدند، در حال حاضر مفتخریم به نماینده شهر که منتخب مردم هست، مالک اتحاد جریان های انقلاب جهت کوبیدن دایره فساد و ناامیدی در کشور، آگاه باشید.
ضروری ست که بزرگان هر دو جریان ندای وحدت و شورای ائتلاف، با تقسیم مسئولیت ها در کنار هم یک کمپین مشترک برای آیت الله رئیسی ایجاد کنند.
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1