کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

آن کجا و این کجا

20 ارديبهشت 1400 ساعت 23:27

خبر رد صلاحیت سید قدرت حسینی بحرینی کاندیدای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، تا حدودی بحث رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی شد و حامیان ایشان را در سردرگمی فرو برد.


خبر رد صلاحیت سید قدرت حسینی بحرینی کاندیدای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، تا حدودی بحث رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی شد و حامیان ایشان را در سردرگمی فرو برد.
 و اما برخی حامیان تاجگردون را به وجد آورد...
چرا میاندوره‌ای و چرا انتخابات مجدد؟
چرا انتخابات میاندوره‌ای؟ چرا هزینه‌های مجدد برای دولت و شورای نگهبان و چرا اینهمه تلاش و وقت و انرژی مردم و نظام برای برگزاری مجدد انتخابات؟؟
۱۵ ماه پیش (۲ اسفند ۱۳۹۹) همزمان با سراسر کشور و با نظارت کلیه نهادهای نظارتی و قانونی یک انتخابات آزاد در گچساران برگزار شد و در یک رقابت برابر، قانونی غلامرضا تاجگردون دو برابر، از سید قدرت الله حسینی مورد اعتماد مردم قرارگرفت و رأی آورد.
اما سید قدرت در دام برخی اطرافیان افراطی و ویژه خوار خویش افتاده، بازی را بهم زد و اولین قدم را در ((برادر کشی)) برداشت و سیل گزارشات و عریضه نویسی ها را به تهران و مجلس یازدهم گسیل داشتند و نهایتاً در یک اقدام کاملاً خلاف رویه‌ها و آئین نامه و بر خلاف نظر صریح شورای محترم نگهبان، وزارت محترم اطلاعات، اطلاعات سپاه، و حتی خیل عظیمی از نمایندگان همین مجلس اعتبار نامه منتخب مردم گچساران و باشت در کمال بی انصافی و خلاف قانون آنهم با اختلاف تنها ۲ رأی رد شد و متعاقب آن سید قدرت حسینی و طرفدارانش بانگ سرور، شادی و پیروزی سر دادند آنهم در مرگ برادر خویش...
آری شبیه «مرگ» بود مرگی تلخ و دردناک حداقل برای چهل هزار رأی دهنده به تاجگردون.
 در ۱۸ تیر ۱۳۹۹؛ آن لحظه‌ای که «بغض تاریخی» در گلوی غلامرضا تاجگردون ماند، و اما نجیبانه و مظلومانه، کرسی ۲۵۷ مجلس شورای اسلامی را ترک کرد.
اما رد صلاحیت سید قدرت حسینی:
 برخی «طرفداران احساسی»، تاجگردون فک می‌کنند رد صلاحیت سید قدرت حسینی، جبران رد اعتبارنامه غلامرصا تاجگردون هست؟
 رسم برادر کشی در دین، تاریخ و فرهنگ این مردم نکوهیده و بی ارزش است و پایکوبی در ردصلاحیت سید قدرت کاری عبث و بی ارزش است؛ چرا که هیچ چیزی و هیچ اقدامی و هیچ اتفاقی جبران کننده، رد اعتبارنامه تاجگردون نخواهد بود؛ حتی اگر هزاران بار سید قدرت‌ها رد صلاحیت شوند.
چرا که دلایل احتمالی ردصلاحیتش را خودش و شورای محترم نگهبان می‌داند و قطعاً ربطی به اقداماتش علیه تاجگردون ندارد و نمی‌تواند داشته باشد.
 و البته بسیار مضحک است رد اعتبارنامه یک چهره ملی و اثرگزار و مورد وثوق مردم در مجلس - که از رسانه‌های معاند انقلاب تا دارو دسته سید قدرت دنبال حذفش بوده‌اند - را به رد صلاحیت یک کاندیدای که سه دور متوالی در رقابت با همین تاجگردون متحمل شکست‌های سنگین و پی در پی شده است، قیاس کرد.
نهایتاً آنچه برای مردم آشکار شد این بود که شورای نگهبان تعارفی با کسی ندارد و نمی‌توان زیر لوای مقدسات و ارزشها همه رقبا و منتقدین را بی دین و ضد ارزش‌ها دانست و خود را مالک انقلاب و نظام دانست.
تاجگردون هم برادر شهید و هم ایثارگر و انقلابی و ولایتمدار بوده و هست و برای اثبات این خصایص به هم روش و رفتاری دست نزده و نخواهد زد، بلکه اعتقادش به نظام، رهبری، انقلاب و شهدا قلبی و عمیق است.
 


کد مطلب: 434009

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/434009/کجا-این

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1