تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۳۲۹۵۴
کبنا گزارش می‌دهد

دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و آموزش مجازی/ دانشگاه در تعطیلات! / چه کسی پاسخگوست؟

۸
۲
دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و آموزش مجازی/ دانشگاه در تعطیلات! / چه کسی پاسخگوست؟
کبنا ؛سیستم دانشگاه آزاد اسلامی و شیوه پاسخگویی به دانشجویان و... همواره باید پیشتاز باشد، چراکه با شهریه دانشجویان امور خود را می‌گذارند، در حالیکه کارنامه آن در پاسخگویی و راه انداختن کار دانشجویان مبهم است.
با شیوع ویروس کرونا و ضرورت آموزش مجازی و دورکاری و عدم حضور کارکنان این دانشگاه به صورت کامل و به صورت شیفتی، نیاز به پاسخگویی آنلاین تلفنی و یا پاسخگوی مجازی از طریق شبکه‌های مجازی ایجاد شده است.
بنا بر گزارشات مکرر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و خانواده‌های آنها، در این مدت بسیاری از دانشجویان سرگردان بوده و کسی پاسخگویی مشکلات ارتباطی آنها نیست و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند و از طرفی کارکنان مربوطه در دانشگاه حضور ندارند. به عنوان مثال کارشناسان واحد فناوری این دانشگاه پاسخگویی هیچ کس نیستند و در ادامه پیگیری‌های انجام شده برای جویا شدن علت آن، در تماس‌هایی که با مقامات بالادست این دانشگاه (معاونین و ریاست و...) گرفته می‌شود آنها نیز به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهند و سرگردانی مضاعفی ایجاد شده است!
 جالب آنکه در روزهای اخیر که بنا بر مصوبه ستاد کرونا می‌بایست تعطیل باشد، بنا بر اطلاعیه دانشگاه از شنبه مورخ 21/1/1400 به مدت 10 روز این واحد دانشگاهی تعطیل می‌باشد و می‌بایست به صورت دورکاری ارائه خدمات نماید، ولی متاسفانه تلفن‌های کارشناسان و مسئولین ذیربط پاسخگو نبوده و حتی در شبکه‌های مجازی نیز پاسخگوی کسی نیستند و این سردرگمی و بلاتکلیفی برای دانشجویان، خانواده‌های آنها و ... نگران کننده شده است.

بنا بر گزارشات واصله با اینکه دیگر در آستانه اردیبهشت ماه قرار داریم، ولی همچنان برخی از دانشجویان موفق به انتخاب واحد نشده‌اند و یا بسیاری از کلاس‌ها هنوز برگزار نشده‌اند و اساتید و دانشجویان نمی‌توانند وارد کلاس‌های درس مجازی شوند و کسی هم پاسخگوی حضوری و تلفنی آنها برای رفع اشکالات جهت ورود به کلاس‌های درس نیست!
همچنین بسیاری از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشجویان گلایه دارند که برای اخذ پایان نامه دچار مشکل هستند، ظرفیت اساتید پر بوده و نمی‌توانند استاد راهنما انتخاب نماید و بنا بر صحبت‌های آنها، واحدهای پژوهشی دانشگاه در این حوزه پاسخگو نبوده و با اینکه برخی از پایان نامه بیش از 6 ماه از دفاع آنها گذشته، ولی واحد مربوطه همچنان از خارج کردن پایان نامه دفاع شده از ظرفیت اساتید اقدامی نکرده و نمی‌شود پایان نامه جدید با اساتید اخذ کرد.
قابل ذکر است که شماره تماس‌های کارشناسان و مسئولین آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی جهت راستی آزمایی در اختیار این پایگاه خبری هستند که می‌توان آنها را در اختیار مردم قرار داد تا بررسی نموده و صحت سنجی نمایند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
من دانشجو باید برا کارهای دفاع پایانامه اقدام کنم متاسفانه با تعطیلی این چند روز شهریه یه ترم دیگه اضاف میشه
Iran, Islamic Republic of
والله دانشگاه آزاد تعطیله. پژوهشی نیست. معاون پژوهشی هر وقت میریم دانشگاه میگن رفته استانداری جلسه داره. سه ماه پیش من دفاع کردم هنوز مشخص نیست صورتجلسه دفاع من دست کیه. آقای ... کارشناس پژوهش هم که جرأت نداریم ازش سئوال بپرسیم. بیچاره جانی پور با این پژوهش تعطیله دانشگاه.
Iran, Islamic Republic of
دانشکاه آزاد کشورو به نابودی کشاند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا دانشگاه ازاد اذیت میکنه برای یه امضا جونت به لبت میرسه
Iran, Islamic Republic of
خدايي كدوم پژوهش. پژوهش هميشه تعطيل. آقاي نيكزاد هم كه دچار خود برتر بيني شده است معاون و مدير پژوهش هم كه جرأت ندارن چيزي بهش بگن. يعني كسي بهشون بها نميده.
Iran, Islamic Republic of
قربون همون سختگيري هاي معاون قبلي. لااقل اگه جون آدم رو به لب ميرسونيد ولي نظمي تو كارهاش بود و كارمندان حوزه پژوهش ازش حساب ميبردن وكار مردم رو از ترسش هم مه شده راه مينداختن. الان كه گوشش بدهكار هم نيست و معاون هم نميتونه حتي بهش بگه تو البته معاون هم كه هيچوقت خودش نيست. حضوري جواب كسي رو تو پژوهش نميدن حالا ميخواي تلفني جواب بدن دلتون خوشه خخخخخخخخخ.
Iran, Islamic Republic of
قطع رجال که باشه همینه رییس دانشگاه باید رشته مدیریت بالخص اجرایی باشه چند ساله این دانشکاه هیچ عملکرد مثبتی نداشته
Iran, Islamic Republic of
مصداق بروز شده ت..
برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1