تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۴۲۹۸۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

رسانه‌های الوند خبر می‌دهند؛ استیضاح شهردار الوند به خاطر تخلفات باند یاسوجی

۲۲
۵
رسانه‌های الوند خبر می‌دهند؛ استیضاح شهردار الوند به خاطر تخلفات باند یاسوجی
کبنا ؛آنگونه که رسانه‌های الوند می‌نویسند، بیش از سه ماه است که موضوع استیضاح شهردار الوند در صحن علنی شورای اسلامی این شهر مطرح شده و اعضای شورا بر سر استیضاح  روح الله احمدزاده کرمانی به اختلاف رسیده‌اند.
به گزارش کبنا، مهرماه 98 بود که حکم روح الله احمد زاده کرمانی که زمانی یار غار مشایی و بقایی از یاران محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم بود، مسئولیت شهرداری الوند را به دست گرفت، او قبل از مسئولیتش در شهرداری الوند، استاندار فارس بود که مردم درب استانداری فارس را بر روی احمد زاده کرمانی قفل کردند. او متولد زمستان 57 است و کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری شد، که شورای نگهبان به دلایل نامعلومی صلاحیت او را رد کرد.
حدود 16 ماه از مسئولیت احمد زاده کرمانی در شهرداری الوند می‌گذرد که اعضای شورای اسلامی شهر الوند بر ماندن و نماندن او به اختلاف رسیده‌اند.
 
احمدزاده کرمانی شهردار الوند

مهر ماه 99، شایعه استیضاح شهردار الوند در کانال‌های مجازی این شهر می‌چرخید که مهتاب بهرامی و سهراب ذاکری از اعضای شورای شهر به این موضوع واکنش نشان دادند.
مهتاب بهرامی گفته بود: استیضاح شهردار غیرقانونی بوده، برخی موضوعات پشت صحنه وجود دارد و شاید اعضای استیضاح کننده توقعاتی دارند و بعضی از این توقعات به انتخابات سال آینده مربوط شود. شهردار درباره برخی از این مسائل مقاومت کرد و این اعضا گفتند که شهردار باید برود.
بهرامی گفت: با این حال چون فرایند قانونی در این زمینه طی نشد، باید مجدداً استیضاح مطرح شود یعنی بعد از آنکه طرح سؤال مطرح شد، شهردار ۱۰ روز فرصت خواهد داشت تا با دعوت به صحن شورا به سؤالات پاسخ دهد و اگر اعضای شورا قانع شدند، استیضاح او مطرح می‌شود.
سهراب ذاکری استیضاح شهردار الوند را غیرقانونی عنوان کرد. ماجرای استیضاح شهردار الوند منتفی شد تا اینکه علی قدمی عضو شورای شهر الوند از مخالفین عملکرد روح الله احمد زاده کرمانی در روزهای پایانی مهر ماه 99 از برکناری شهردار الوند از عضویت در هیأت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز خبر داد.
   قدمی گفت: با توجه به اطلاع از برخی اقدامات هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز، از جمله احتمال استخدام غیرقانونی برخی از نزدیکان و همراهان شهردار الوند در این شرکت، چهار تن از اعضای شورای شهر الوند با برکناری وی موافقت کردند.
عضو شورای شهر الوند با انتقاد از عملکرد ضعیف شهردار الوند گفت: شهردار الوند حضور فعال و موثری در مدیریت شهری ندارد.
گفتنی است، عضویت شهردار در هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز از طریق شورای شهر به شهردار واگذار می‌شود که با پیشنهاد میرزایی، خمسه، جهانی و قدمی؛ چهار عضو شورای شهر الوند، موضوع در جلسه 22 مهرماه 99، شورای شهر الوند مطرح و ضمن ابطال مصوبه قبلی، احمدزاده کرمانی برکنار شد.
دادستان احمدزاده و شورای شهر به همین جا ختم نمی‌شود، او به سید هیبت اله عبدی زاده معاون سابق شهرداری یاسوج، محمد جواد منتظریان و حسین داوودی در شرکت شهر صنعتی البرز مسئولیت‌های را واگذار می‌کند. و رسانه‌های الوند یکی از مهمترین دلایل استیضاح شهردار الوند را تخلفات باند یاسوج در شرکت شهر صنعتی البرز می‌دانند. همچنین پیج اینستاگرام «الوند من» نیز این موضوع را تأیید کرده و نوشته باند یاسوجی در شرکت شهر صنعتی البرز تخلفاتی را انجام داده‌اند.

  
سید هیبت اله عبدی زاده معاون سابق شهرداری یاسوج

احمدزاده معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دولت دهم بود که به‌عنوان شهردار الوند انتخاب شد اما حال گویا رفتن او نیز به‌مانند آمدنش سروصداهای زیادی به دنبال خواهد داشت.
بنا بر این گزارش، با صدور حکمی از سوی روح الله احمد زاده کرمانی شهردار الوند رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز، سید هیبت اله عبدی زاده به عنوان سرپرست جدید شرکت شهر صنعتی البرز معرفی شد.
عبدی زاده سمت‌هایی چون شهردار منطقه دو یاسوج، رئیس هیئت مدیره سازمان پارک‌ها و فضای سبز، مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی و معاونت توسعه و منابع انسانی شهرداری یاسوج را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
شرکت شهرصنعتی البرز در تاریخ 1346 به نام شرکت شهرصنعتی البرز قزوین تأسیس و اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنعتی تهران به ثبت رسیده است.
در سال 1346 بمنظور ایجاد تمرکز در صنایع تولیدی حدود 900 هکتار از اراضی معروف به مزرعه اریک واقع در 140 کیلومتری شمال غربی تهران و 15 کیلومتری جنوب شرقی قزوین بمنظور احداث اولین شهرصنعتی ایران به نام شهرصنعتی البرز برگزیده شد.
از مجموع 900 هکتار اراضی شهرصنعتی البرز 550 هکتار در قسمت شرقی به مناطق صنعتی و 112 هکتار به مناطق تجاری اختصاص داده شده است، مابقی اراضی به معابر و تاسیسات عمومی تخصیص یافته است.
این مجتمع سهم بالائی در افزایش تولید ناخالص ملی برعهده دارد و از طرفی با پرورش مهندسین زبده و نیروهای اجرائی قوی آزمون مناسبی جهت آزمایش توانائی‌ها و کوره داغی جهت پرورش استعدادهای جوانان برومند این سرزمین بوده است.
به موجب تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده در مورخ 15 /5/ 1349 نام شرکت شهرصنعتی البرز و در اجرای مفاد ماده 282 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب اسفندماه 1347 به استناد مصوبــه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 27/ 12/ 1351 نام شرکت از سهامی بــه سهامی خاص تغییر یافته است.
سهام دار اصلی شرکت در سال قبل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند بوده و در تاریخ 10 /12/ 1382 سهام شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند توسط شهرداری الوند خریداری و در نهایت در تاریخ 22/12/1382 رسماً به شهرداری الوند واگذار شد.
کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ محمدجواد منتظریان و سید هیبت الله عبدی زاده را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ خبری می‌رسد
نویدب
Iran, Islamic Republic of
یا خدا چه خبره دوباره.باز هم دنا. پ بنکو منتظریان چشونه بی حق نیشینن
سید
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت عسکر مسولییت بگیری نتیجش همینه
تنگاری
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر این هم از نیروهای انقلابی یاسوج
احسان
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مدیران کبنا، اسامی نامبرده که به قول الوند نشینان باند یاسوج معرفی شده اند که خود نوعی توهین به مردم این دیار است از کسانی هستند که دارای رزومه ای پاک هستند و بدلیل تفکرات ناسیونالیستی سیاسیون الوند مورد توهین قرار گرفته اند.تجربه‌ ثابت کرده بچه های استان در هر پست یا مقامی که بوده اند جز دست پاکترین افراد این مملکت بوده و هستند
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تلخه ولی همین طایفه گرایی و قوم بازی و تبعیض و پارتی بلای خانمانسوزی بوده که دامن امثال تاجگردون و غریب پور و کسان دیگری را هم گرفت.
باید از حق و قانون و عدالت دفاع کرد نه از قوم و خویش هر کس که باشد در هر سمتی و لباسی و هر باندی و جناحی.
Iran, Islamic Republic of
برو لابا
Iran, Islamic Republic of
شوراها وشهرداری اقلیم شناسی، جامعه شناسی ندارند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
مسئول محترم سایت کبنا نیوز،
چرا فقط داری بچه های استان را تخریب میکنی،از هر گروه سیاسی هم که باشن بچه استان هستن،همین کارا را میکنین که افراد توانمند استان در کشور هیچ جایگاهی ندارند...
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای نویسنده این متن متاسفم
مهراب الهی
Iran, Islamic Republic of
روی استیضاح به خاطر تخلفات بوده و منتظریان ضد تخلف به این خاطر
پاتاوه
United States
واقع لا نمی دونم چرا ...هر خبری میاد اینقدر خبرگزاریهای استان خودمون جهت تخریب چهره ای استانی پیش قدم می شوند...شاید افراد بی گناه باشند ...
United States
آیا اطلاع رسانی به قیمت نخبه کسی ارزشی دارد..
Iran, Islamic Republic of
نخبه اگر اهل لابی و رانت و پارتی و تبعیض نباشد تخریب نمی شود عزیز.
صادق
Iran, Islamic Republic of
سن کم
مسئولیت بالا


همین خط رو بگیر تا ته ایستگاه برو.....
خداروشکر بعضیا صاحب کرسی مجلس نشدند ..
غریب
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا منظور ش تهمت وتوهین علیه بچه های استان چه بود واقعا متاسفم
سید احسان حقگو
Iran, Islamic Republic of
افراد نامبرده جزو موفق ترین،پاک دست ترین،زبده ترین نیروهای این استان هستند بهتر است ما بجای تخریب ناحق این افراد مایه دلگرمی و مشوق ایشان باشیم بلکه شاهد رشد و شکوفایی همچین مهره هایی باشیم در سطح های بالای مدیریتی این مرز و بوم،با یه چرتکه انداختن ساده شاهد خواهید بود که تخریب نیروهای استان در هر نقطه و پستی از این مملکت چیزی از ارزش های ایشان کم نخواهد کرد چون شنونده میبایست عاقل باشد،بهتر است درگیر حواشی سیاسی استانی دیگر که به سبب تخریب نیروهای با آبرو و کلیدی استان ما هستند نشویم و آتش بیار معرکه نباشیم.با ارزوی موفقیت روز افزون برای تمامی فرزندان شایسته این استان
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا که همواره در شفاف سازی رفتار رانتخواران در هر سطحی و از هر منطقه و نژادی بدون ملاحظه کاری گزارش داده.
اگر کسانی دفاعیه دارند پاسخ منطقی بدهند اینکه بگوییم چون از قوم لر هستند پس خبرش را منتشر نکنیم که پذیرفته نیست.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
انتظار ما از سایت های هم استانی اینه که فرزندان شایسته استان رو که در خط مقدم جنگ هستن برای بالا بردن نام این استان رو حمایت کنن و به اونا مهمات برسونن نه اینکه از پشت به اونا خنجر بزنیم..پس هر خبری رو نباید تو رسانه زد
و شما رسالت خودتون رو زیر پا گذاشتید
درود بر همه هم استان‌هایی عزیزمان در هر جای ایران
جانباز شیمیایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا ، صد درود بر کبنا ، هزار درود بر کبنا
بچه های استان ؟ کدام بچه های استان ،
بعدخودتان را به بچه های استان آویزان میکنی؟
که مردم را احساسی بکنی ؟
دوران احساسات به اتمام رسیده است
حالا که گیر افتادی میگی بچه های استان؟
درود بر شرف ، غیرت ، مردانگی و عدالت کبنا که به درستی رسالت خبر رسانی را به جا و مردم را آگاه میکند
بچه استان
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت خوانندگان این مطلب بخصوص مدیران کبنا . وقتی شما خودتون سعی در تخریب افراد نامبرده دارید چطور میشه اخبار رو از طریق شما دنبال کرد . بنظر بنده شما با لحن درستی خبر رو ننوشتید . باند یاسوجی یعنی چی اخه ؟ به هر حال ماجرا هرچه که باشد بازم بصورت کامل توضیح داده نشده . و اینکه اگر صحت آن تایید شود بازم خوب نیست این لحن صحبت ...
کارگر پمپگاز
Iran, Islamic Republic of
درود خود عبدی زاده حق وحقوق مارا شب روز سر جایگاه ایشون کار میکردیم مزایایی اداره کار مثل عیدی ثنویت حق اولاد حق مسکن......اصلا بهمون نمیداد بعدش هم سال ۱۴۰۱ششمیلیون می‌ریخت بحسابمون میگفت دوتومنَ برگشت بدید
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1