تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۴۲۸۰۴۹
خبرهای پلیسی کهگیلویه و بویراحمد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در یاسوج / کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در گچساران

۰
دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در یاسوج / کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در گچساران
کبنا ؛دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل، اماکن خصوصی یاسوج و کشف کالای قاچاق میلیاردی در گچساران و پلمپ واحدهای مختلف از جمله خبرهای پلیسی روزهای اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد است.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی در یاسوج

به گزارش کبنا، پایگاه خبری پلیس: سرهنگ سعید بالش زر رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً سعید بالش زر ً اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت منازل در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند ۲ نفر سارق را شناسایی و حین انجام معامله اموال مسروقه دستگیر کردند.
 بالش زر تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۰ فقره سرقت در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند.
  رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه یک نفر مالخر در این راستا دستگیر شد در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
 
دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت در یاسوج
 
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۴ نفر سارق حرفه‌ای با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی کرم بازیان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت، ساختمان در حال ساخت و منازل در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند ۴ نفر سارق را شناسایی و حین انجام سرقت دستگیر کردند.
 بازیان تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۲۰ فقره سرقت در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در گچساران
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «سید محمد موسوی» در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و همچنین به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم و پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن شهرداری از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.
 وی افزود: در اجرای این طرح ۲۰ واحد صنفی متخلف پر ریسک که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکردند و از دستورات شورای مرکزی کرونا در سطح شهرستان سرپیچی نمودند پلمپ شدند.
 موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح به ۵۵۰ واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم تعطیلی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رفع مشکلات و عیوب موجود طی زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند، از تمامی شهروندان و اصناف متخلف می‌خواهیم هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.
 
کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در گچساران
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد.
 سرهنگ سید محمد موسوی  اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور شیراز به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.
  وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی وانت پراید و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
 موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۰۰ دستگاه وای فای خانگی، ۱۲ هزار عدد دی وی دی خام، ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: ۲ نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
1