کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خصوص انتخابات میاندوره‌ای گچساران؛

علیمراد جعفری؛ فاتح انتخابات‌های میان دوره‌ای؟!

8 آذر 1399 ساعت 17:25

حالا که تاجگردون نیست، مجلس اصولگرایی بر سر کار است و احتمالا دولت بعدی هم از اصولگرایان است، علیمراد جعفری بیش از گذشته فعالیت هایش را انتشار می دهد، جعفری احتمالا رقیب اصلی سید قدرت و امید به جذب آرای تاجگردونی ها نیز دارد، چرا که جعفری طی سالهای گذشته برخلاف دیگر اصولگرایان، مخالفت با تاجگردون را عیان نکرده و اظهارنظر خاصی هم نداشته، جعفری به جز مخالفت شدیدی که با سیدقدرت دارد، سعی داشته افراد سیاسی دیگر را برای آینده ی خود نگه دارد.


قدیمی‌های سیاسی گچساران و باشت بیش از گذشته در حال فعالیت هستند. این روزها شاهد انعکاس تصاویر کاندیداهای انتخاباتی گچساران و باشت در صفحات اینستاگرامی هستیم.
به گزارش کبنانیوز؛ یکی از این افراد علیمراد جعفری است که این روزها در پیج اینستاگرامی رسانه ای اش تصاویری از نمایندگی گذشته اش و تصاویری از رفت و امدهای این روزها در میان هم طایفه ای هایش را گذاشته است.
حالا که تاجگردون نیست، مجلس اصولگرایی بر سر کار است و این احتمال وجود دارد که دولت بعدی از اصولگرایان باشد، علیمراد جعفری بیش از گذشته فعالیت هایش را انتشار می دهد، جعفری احتمالا رقیب اصلی سید قدرت حسینی و امید به جذب آرای تاجگردونی ها نیز دارد، چرا که جعفری طی سالهای گذشته برخلاف دیگر اصولگرایان، مخالفت با تاجگردون را عیان نکرده و اظهارنظر خاصی هم نداشته، جعفری به جز مخالفت شدیدی که با سید قدرت حسینی‌بحرینی دارد، سعی داشته افراد سیاسی دیگر را برای آینده ی خود نگه دارد.
جعفری هم طایفه‌ای اردلان زینل زاده کاندیدای دوره پیشین انتخابات است ولی با وجود حضور جدی زینل زاده، جعفری از او اعلام حمایت نکرد یا شاید زینل زاده از او درخواستی نکرد.



ناگفته پیداست پیرهای سیاسی انتخاباتی علی‌رغم اینکه رهبر انقلاب تاکید بر جوان گرایی دارد هنوز هم خود را برای حضور در انتخابات مناسب می‌دانند. قطعاً این دیار هم جوانان متخصص و کاردان و با دغدغه هم دارد، ولی این افراد باید توسط ریش سفیدها شناسایی و برای کاندیداتوری و نمایندگی شناسایی شوند.
در انتخابات گذشته، سیدقدرت حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «رهبری در گام دوم انقلاب بر جوانگرایی و حضور جوانان در صحنه‌ها و عرصه‌ها تاکید داشتند»، با این رویه شما با چه توجیهی ثبت نام کرده‌اید، گفته بود «رهبری نفرمودند حتماً جوانان باید وارد مجلس شوند، ما باید بسترسازی کنیم تا فردا نوبت جوانان باشد. اما این دوره هیچ جوانی نمی‌تواند با نماینده رقابت کند، چون یک فردی باید باشد که تجربه داشته باشد، زبان گویا داشته باشند، اطلاعات، فکر، مقبولیت اجتماعی و شجاعت داشته باشد تا بتواند رقابت کند. برخی جوانان هستند که تخصص و فکر دارند ولی مقبولیت اجتماعی ندارند، حالا ما بیاییم بگوییم چون شما جوان هستید و آقا فرموده‌اند شما بیایید بروید مجلس. ما ان شاء الله بستر را فراهم می‌کنیم و جوانانی که توانمند باشند می‌توانند شرکت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم». دوره‌ی گذشته سیدقدرت حسینی نتوانست آرایی بیشتر از رقیب خود کسب کند، ولی آنچه که مشخص است این دوره نیز قصد کاندیداتوری برای انتخابات را دارد.
دور از ذهن نیست که علیمراد جعفری بتواند از فرصت استفاده کند و در غیاب کاندیداهای اصلاح طلب و یا رد صلاحیت کاندیدای اصلاح طلب به جزو در دست داشتن آرای قشقایی، بویراحمد گرمسیر، بخش زیادی از آرای تاجگردونی‌ها که از طیف‌ها و طایفه‌های مختلفی هستند را از آن خود کند و این بار هم پیروز انتخابات میان دوره‌ای در گچساران و باشت شود و فاتح انتخابات میان دوره‌ای در گچساران و باشت لقب بگیرد.








 


کد مطلب: 428008

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/428008/علیمراد-جعفری-فاتح-انتخابات-های-میان-دوره-ای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1