تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۲۸۰۰۸
در خصوص انتخابات میاندوره‌ای گچساران؛

نگاهی به فعالیت‌های انتخاباتی «علیمراد جعفری»

۱۷
۶
علیمراد جعفری؛ فاتح انتخابات‌های میان دوره‌ای؟!
کبنا ؛
قدیمی‌های سیاسی گچساران و باشت بیش از گذشته در حال فعالیت هستند. این روزها شاهد انعکاس تصاویر کاندیداهای انتخاباتی گچساران و باشت در صفحات اینستاگرامی هستیم.
به گزارش کبنا نیوز؛ یکی از این افراد علیمراد جعفری است که این روزها در پیج اینستاگرامی رسانه ای اش تصاویری از نمایندگی گذشته اش و تصاویری از رفت و امدهای این روزها در میان هم طایفه ای هایش را گذاشته است.
حالا که تاجگردون نیست، مجلس اصولگرایی بر سر کار است و این احتمال وجود دارد که دولت بعدی از اصولگرایان باشد، علیمراد جعفری بیش از گذشته فعالیت هایش را انتشار می دهد، جعفری احتمالا رقیب اصلی سید قدرت حسینی و امید به جذب آرای تاجگردونی ها نیز دارد، چرا که جعفری طی سالهای گذشته برخلاف دیگر اصولگرایان، مخالفت با تاجگردون را عیان نکرده و اظهارنظر خاصی هم نداشته، جعفری به جز مخالفت شدیدی که با سید قدرت حسینی‌بحرینی دارد، سعی داشته افراد سیاسی دیگر را برای آینده ی خود نگه دارد.
جعفری هم طایفه‌ای اردلان زینل زاده کاندیدای دوره پیشین انتخابات است ولی با وجود حضور جدی زینل زاده، جعفری از او اعلام حمایت نکرد یا شاید زینل زاده از او درخواستی نکرد.



ناگفته پیداست پیرهای سیاسی انتخاباتی علی‌رغم اینکه رهبر انقلاب تاکید بر جوان گرایی دارد هنوز هم خود را برای حضور در انتخابات مناسب می‌دانند. قطعاً این دیار هم جوانان متخصص و کاردان و با دغدغه هم دارد، ولی این افراد باید توسط ریش سفیدها شناسایی و برای کاندیداتوری و نمایندگی شناسایی شوند.
در انتخابات گذشته، سیدقدرت حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «رهبری در گام دوم انقلاب بر جوانگرایی و حضور جوانان در صحنه‌ها و عرصه‌ها تاکید داشتند»، با این رویه شما با چه توجیهی ثبت نام کرده‌اید، گفته بود «رهبری نفرمودند حتماً جوانان باید وارد مجلس شوند، ما باید بسترسازی کنیم تا فردا نوبت جوانان باشد. اما این دوره هیچ جوانی نمی‌تواند با نماینده رقابت کند، چون یک فردی باید باشد که تجربه داشته باشد، زبان گویا داشته باشند، اطلاعات، فکر، مقبولیت اجتماعی و شجاعت داشته باشد تا بتواند رقابت کند. برخی جوانان هستند که تخصص و فکر دارند ولی مقبولیت اجتماعی ندارند، حالا ما بیاییم بگوییم چون شما جوان هستید و آقا فرموده‌اند شما بیایید بروید مجلس. ما ان شاء الله بستر را فراهم می‌کنیم و جوانانی که توانمند باشند می‌توانند شرکت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم». دوره‌ی گذشته سیدقدرت حسینی نتوانست آرایی بیشتر از رقیب خود کسب کند، ولی آنچه که مشخص است این دوره نیز قصد کاندیداتوری برای انتخابات را دارد.
دور از ذهن نیست که علیمراد جعفری بتواند از فرصت استفاده کند و در غیاب کاندیداهای اصلاح طلب و یا رد صلاحیت کاندیدای اصلاح طلب به جزو در دست داشتن آرای قشقایی، بویراحمد گرمسیر، بخش زیادی از آرای تاجگردونی‌ها که از طیف‌ها و طایفه‌های مختلفی هستند را از آن خود کند و این بار هم پیروز انتخابات میان دوره‌ای در گچساران و باشت شود و فاتح انتخابات میان دوره‌ای در گچساران و باشت لقب بگیرد.








 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایاز
Iran, Islamic Republic of
کی به / رای می دهد.
باشت
Iran, Islamic Republic of
باشت یکصدا جعفری
فقط سید قدرت نباشه
دلارام
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج علیمراد جعفری
زاهد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج جعفری مرد پاک و با سیاست انتخابات الحق که لایق نمایندگی مجلس هستن
وحید
Iran, Islamic Republic of
جعفری باچه پیشینه وعملکردی میخواد به مجلس راه پیدا بکنه ؟ 2سال نماینده بود و هیچ کار مثبتی انجام نداد دوره قبل باحضور درشیراز خواست نماینده شود که رای پایینی آورد البته هرچند اصولگرای محض هست اما درکمپین انتخاباتیش درشیراز جام زهر را نوشید وبا دعوت از تاجگردون و سخنرانب تاجگردون واعلام حمایت ایشان با توجه به اینکه تاجگردون اصلاح طلب محض میباشد ننگی بر سوابق خویش افزود.پس نتیجه می گیریم حاج علیمراد جعفرب که پیرو سرسخت خط رهبری بحساب می آید چرا با چنین اقداماتی به هرقیمتی خواهان اخذ نمایندگی مردم گچساران وباشت هست.شما مخاطبین بزرگوار لطفا بدون تعصب قضاوت کنید.
گچساران دیل
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد گرمسیر یک صدا جعفری
اعتمادی
Iran, Islamic Republic of
من دیلی نیستم ولی از دیر باز با دیلها درارتباطم
بنده هیچ کس را لایق تر از حاج جعفری برا مجلس سراغ ندارم
Iran, Islamic Republic of
شوخی میکنی !!!!!! هم خدارو شکر که اومدی اطلاع رسانی کردی. خدا خیرت بده
ش پ
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم شما را میخواسند در همان دوره ها که جوان تر بودید به شما رای میداند.
امير
Iran, Islamic Republic of
اين بنده هم خدا يه ميان دوره اي قبول شد اون هم به ذهنيتي كه مردم نسبت به مرحوم نبي زاده داشتند.
حسين
Iran, Islamic Republic of
ايشان يه ميان دوره نماينده بود اما سيد قدرت عزل و نصب ها را زمان ايشان انجام مي داد
Iran, Islamic Republic of
جعفري نماينده بود بعد زمان راي گيري چهارم شد اونوقت الان به چه اميدي اومده الله اعلم
بوستان
Iran, Islamic Republic of
درود بر جعفری پیروزی نزدیک است
رقیه علی نژاد
Iran, Islamic Republic of
علیمراد جعفری
زنبور
ورود به میدان انتخابات ها حقی است که نظام جمهوری اسلامی برای احاد ملت قائل شده است ، حال این سئوال مطرح است که عده ای از کجا می دانند که نامزدهای جریان فکری اصلاح طلب که جمعیت حداکثری هم دارند صلاحیت آنها تا یید نمیشو ند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی محمد
Iran, Islamic Republic of
درصورتیکه تاجگردونیها حضور ناشته باشه علیمراد جعفری
چم بلبل
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون نباشه جعفری
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1