کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد

کنایه سنگین دهراب‌پور به احمدی‌کیش / احمدی‌کیش با چه کسی برای شهردار شدن مخالفت کرد / خوبانی: تیم فوتبال شهرداری یاسوج احیا شود / نگین‌تاجی: از عملکرد شهردار انتقاد دارم و حاضر به مناظره هستم

28 آبان 1399 ساعت 16:20

رییس شورای شهر یاسوج در واکنش به سخنان «احمدی کیش» مبنی بر فروش املاک در دور دوم و سوم گفت: بنده به صراحت می‌گویم که در این ادوار ملکی به فروش نرفته‌است، و اگر مدعیان مدرکی دال بر فروش ارائه دادند بنده حاضرم عذرخواهی کنم.


 جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست محمد رحیم دهراب‌پور و با حضور پنج عضو شورا در محل برگزاری جلسات شورای شهر برپا شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( چهارشنبه 28 مرداد ماه 99) جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست محمد رحیم دهراب‌پور و با حضور پنج عضو شورا در محل برگزاری جلسات شورای شهر برپا شد و در این جلسه پیرامون فروش املاک شهرداری و احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج مباحثی مطرح شد.
محمد رحیم دهراب‌پور رییس شورای شهر یاسوج، اغلب بحث امروز آقای احمدی کیش خطاب به اینجانب بود و باید عرض کنم راجع به بیماری آقای آشنا تنها می‌توانیم آرزوی سلامتی کنیم و کاری از کسی ساخته نیست، کما اینکه روزانه تعداد زیادی از دوستان و خانواده ما درگیر شده و کاری از کسی ساخته نیست و همه به نوعی درگیر هستیم. درباره تجلیل از خبرنگاران هم نمی‌توانستیم از همه تجلیل داشته باشیم و همان تعداد کمی که همکاری کردند دعوت شدند اما آمادگی استقبال از همه خبرنگاران را در جلسات شورا داریم.
دهراب‌پور افزود: در این جلسه به چگونگی تشکیل تیم فوتبال شهرداری یاسوج و تاثیر آن بر شهر پرداخت و اظهار داشت: تیم فوتبال یک تصمیم قانونی بود و طی چند جلسه با حضور مسوولان مطرح و مورد موافقت قرار گرفت، و همه چیز آن قانونی بود.
 وی افزود: تیمی که با تیم‌های بزرگ بازی کرد و موفقیت‌های خوبی کسب کرد و در دور چهارم شورا فعالیت این تیم کنسل شد، و الان ما در این دور شورا خواستار فعالیت مجدد تیم هستیم.
 دهراب‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: بنده یکی از افرادی هستم که از ته قلب دوست دارم پروژه ۴۵ متری به اتمام برسد، چرا که علاوه بر حل مشکلات ترافیکی باعث رونق اقتصادی و رفاه حال شهروندان خواهد بود. شریان حیاتی برای شهر بوده و اغلب مالکان از دوستان و فامیل‌های بنده هستند و دوست دارم این منطقه زودتر رونق بگیرد.

رییس شورای شهر یاسوج در واکنش به سخنان «احمدی کیش» مبنی بر فروش املاک در دور دوم و سوم گفت: بنده به صراحت می‌گویم که در این ادوار ملکی به فروش نرفته‌است، و اگر مدعیان مدرکی دال بر فروش ارائه دادند بنده حاضرم عذرخواهی کنم.
 دهراب‌پور در ادامه خطاب به احمدی کیش گفت: شما یکی از افرادی هستید که در امور شهرداری بیشترین دخالت را دارید و شهردار با مشورت شما کار می‌کند.  اینکه ادعا دارید در این دوره هیچ دخالتی در امور شهرداری نداشتید و همه کارشکنی از دیگران بوده و پروژه‌ها به افراد خاص واگذار شد صحیح نیست زیرا همان روز اول خود شما پا روی پا گذاشتی و گفتی من باید شهردار را تعیین کنم و از طایفه من باشد. جرقه اختلافات زده شد، بنده مخالف شهردار شدن هم طایفه‌ای شما نبودم، اما گفتم که فردی توانمند و متخصص را انتخاب کنید، و گزینه بنده نیز از بین هم‌طایفه شما مشخص شد که هم کاردان و هم توانمند بود، اما شما پشت پا زدی و مخالفت کردید. و امروز هم شهردار بدون اجازه شما قدمی برنمی دارد و همه کارهایشان باهماهنگی شماست. در طول این ۳ سال هم سکوت نکردید و بیشترین تصمیمات شهردار با دخالت و خواسته مستقیم شماست و اگر ثابت کردید چه در این دوره و چه دوره‌های قبل بنده اعمال نفوذی داشتم، از شما و مردم عذرخواهی می‌کنم.

 در ادامه فرشید احمدی کیش عضو شورای شهر یاسوج، در خصوص تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه هیچگونه امتیاز و قرار دادی از این تیم در شهرداری موجود نیست، اظهار داشت: ما هم مثل جوانان این شهر دغدغه راه‌اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را داریم، اما باید درباره چگونگی شکل‌گیری این تیم در ادوار گذشته شورای شهر شفاف‌سازی شود.
احمدی کیش در ادامه با اشاره به موضوع فروش املاک شهرداری، افزود: من از رسانه‌ها تقاضا دارم که تحقیق کنند در ادوار دوم، سوم و چهارم شورا آیا زمینی از طرف شهرداری یاسوج فروخته نشده؟
وی گفت: فعالیت‌های سازمان شهرداری یاسوج در حال انجام است، و یک ساعت نیز وقفه ایجاد نشده‌است، و تمام دستگاه‌ها در حال کار هستند.
احمدی کیش افزود: امروز دنیا درگیر ویروس منحوس کروناست که نه ثروت می‌شناسد و نه فقر، نه مقام می‌شناسد و نه پست، اما عده‌ای از دوستان بدون در نظر گرفتن مشکلات احتمالی و عواقب عدم توجه به این بیماری، برخوردهای نسنجیده‌ای دارند که جای تفکر دارد.
وی با اشاره به سخن امام حسین (ع) مبنی بر اینکه «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید»، خاطرنشان کرد: خطاب به ریاست محترم شورا باید عرض کنم در این شرایط بحرانی که مردم و حتی یکی از اعضای شورا به واسطه مبارزه با بیماری کرونا در بستر است انتظار می‌رفت حاشیه‌های گذشته و دسته بندی‌ها را کنار گذاشته و ضمن همدردی با این همکار و دوست چندین ساله، در رسانه‌ها شایعه پراکنی نکنید و غیبت ما را به حساب حاشیه‌ها نگذارید.
وی اشاره کرد: باتوجه به اینکه طی روزهای اخیر ارتباط نزدیکی با آقای آشنا داشتم و به احتمال اینکه ماهم درگیر شده باشیم اقدام به انجام آزمایش کردم و بهترین گزینه بنابه سفارش پزشک این بود که تازمان جواب آزمایش در قرنطینه بوده و از حضور در جلسه خودداری کنم.
وی گفت" اینکه در ظاهر ادعای دین کنید اما در عمل غیر از آن رفتار کنید درست نیست و اسباب ناراحتی دیگران را فراهم کرده‌اید.
احمدی کیش تصریح کرد: نمونه دیگری از رفتارهای دوگانه شما در برخورد با خبرنگاران بود که از خبرنگاران همکار و همیار شورا تجلیل نکردید بلکه افراد بخصوصی را دعوت کردید که تنها پشت پرده با شما و تیمتان همکاری می‌کنند و بلندگوی شما شده‌اند.
وی در بخش دیگری از تذکرات خود یادآور شد: شما قریب به ۱۲ سال در شورای شهر یاسوج حضور داشتید و دارید، درحالیکه شعارهای زیادی دارید ولی عملتان کجاست؟ تیم فوتبال را در دوره سوم که شما بودید
به نام شورا و شهرداری راه اندازی کردید اما واقعیت این است که جزو نام ظاهری و هزینه برای شهرداری چیزی نداشته و هیچ گونه سند مالکیت یا صاحب امتیازی برای شهرداری وجود ندارد، امتیاز به نام چه کسی بود؟ چه کسانی آن را فروختند و حالا مبالغ میلیاردی که از حساب شهرداری برداشت شد کجا رفت؟
وی خاطرنشان کرد: من ۳ سال سکوت کردم اما دلیل نمی‌شود شما در رسانه‌ها پشت سر ما شعار دروغ سر دهید.
احمدی کیش با بیان اینکه جناب آقای دهرابپور شما در روز افتتاح پروژه ۴۵ متری کجا بودید؟ و رسانه‌ها بهتر است بروند تحقیق کنند نزدیکان کدام عضو شورا در ادوار شورای شهر پشت مناقصات و قراردادهای شهرداری بوده‌اند. مااز شما انتظاراتی داشتیم که هیچکدام محقق نشد، دوران تصدی شما تماماً تنش و حاشیه بود و مصوباتی که خودتان هم تدوین می‌کردید ظرف مدت کمی لغو می‌شد، ما امید داشتیم شما استوار باشید زیرا می‌دانیم رئیس باید از لحاظ اخلاقی و انسانی مدیریت بیشتری داشته باشد ولی این مهم محقق نشد.
 
به گزارش کبنا، فرشاد نگین تاجی دبیر و عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این جلسه با گلایه از برخی رسانه‌ها، گفت: بنده مخالف نقد نیستم، اما انتخاب تیتر «جواب شدید اللحن معاون شهردار به عضو شورای شهر» غیر حرفه‌ای بود، و همچنان به عملکرد شهردار انتقاد دارم و حاضرم در حضور اصحاب رسانه و اساتید و مردم به تنهایی با شهردار، معاونین و اعضای موافق وی مناظره کنم.
 https://mehredena.ir/wp-content/uploads/2017/05/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7-%DB%B0%DB%B5-%DB%B2%DB%B7_%DB%B1%DB%B1-%DB%B0%DB%B2-%DB%B3%DB%B3.jpg
 مسعود خوبانی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز  در این جلسه با بیان اینکه امیدواریم همه بیماران کرونایی و آقای آشنا عضو شورای شهر هر چه سریعتر شفا پیدا کنند و انتظار می‌رود همه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدیت داشته باشند، اظهار داشت: ما هم از مشکلات مالی شهرداری خبر داریم و در دوره فعالیت شورای حاضر بارها بر راه‌اندازی این تیم تاکید شده، و از شهرداری تقاضا داریم که در مدت باقی مانده، تمام تلاش خود را برای احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج به کار بگیرد.

ادامه دارد...


کد مطلب: 427664

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/427664/کنایه-سنگین-دهراب-پور-احمدی-کیش-کسی-شهردار-شدن-مخالفت-خوبانی-تیم-فوتبال-شهرداری-یاسوج-احیا-شود-نگین-تاجی-عملکرد-انتقاد-دارم-حاضر-مناظره-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1