کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

واکنش جمالی به خبر اورژانس هوایی گچساران؛ روی حرف‌مان ایستاده‌ایم، مدیر ضعیف باید برود ( فیلم )

10 آبان 1399 ساعت 17:18

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما دغدغه سلامت همه مردم را داریم، متأسفم که عده‌ای فقط در رابطه با یک فرد صحبت می‌کنند. ما می‌گوئیم که اگر مدیری ضعیف است باید در باره آن تجدید نظر شود و روی حرف‌مان هم ایستاده‌ایم.


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما دغدغه سلامت همه مردم را داریم، متأسفم که عده‌ای فقط در رابطه با یک فرد صحبت می‌کنند. ما می‌گوئیم که اگر مدیری ضعیف است باید در باره آن تجدید نظر شود و روی حرف‌مان هم ایستاده‌ایم.
به گزارش کبنا، در جلسه ستاد استانی کرونا که با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در محل دفتر امام جمعه مرکز استان برگزار شد، احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران انتقاد کرد و اظهار داشت: «چرا شهرستانی که چهار بیمارستان دارد باید چنین وضعیتی داشته باشد؟»
جمالی افزود: «حتماً جای کار اشکال دارد که بهداشت و درمان این شهرستان نتوانسته اوضاع را کنترل کند باید در مورد این مدیریت تجدید نظر شود. حتماً خود شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که وضعیت مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران ضعیف است پس به نظر می‌رسد تغییر مدیریتی در این شهرستان ضروری است.»
جمالی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اقای یزدانپپاه رودربایستی نداشته باشید اعلام کنید کسانی را که به وظایف خود عمل نمی‌کنند.
بعد از این صحبت‌های احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبری را در فضای مجازی منتشر کردند که جمالی اورژانس هوایی گچساران را به فسا محل سکونتش داده که دکتر جمشیدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا این خبر را تکذیب کرد و گفت: واگذاری اورژانس هوایی گچساران به فسا صحت ندارد و این دروغ محض است. فسا اصلاً اورژانس هوایی ندارد. [کلیک کنید]

بیشتر بخوانید:

آدرس غلط ندهید، جمالی به درستی انتقاد می‌کند / ضعف در شبکه بهداشت گچساران محرز است+ نظر کاربران


دانشگاه علوم پزشکی باید شفاف با مردم صحبت کنند / آمارهای دندان‌ اره‌ای / انتقاد جمالی از مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران / لزوم تغییر مدیریت شبکه بهداشت گچساران


https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427029-3.jpg

احد جمالی در پاسخ به سئوالی که آیا شما اورژانس هوایی گچساران را به فسا بردی؟ اظهار داشت:
 مردم ما مردمی هوشیار هستند و خوب تشخیص می‌دهند که آیا بیان این موضوعات انتفاعی است و یا به ضرر و زیان خود مردم، در بحث اورژانس فسا اثبات کنند در این صورت بنده همه حرف‌های خودمان را پس می‌گیریم.
  

توضیحات جمالی در باره اورژانس هوایی گچساران
جمالی گفت: دانشگاه علوم پزشکی فسا هیچ اورژانس هوایی ندارد و چندین سال است که در حال پیگیری هستند و به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیدند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا با خبرنگار کبنانیوز صحبت کرده و این مسئله را تکذیب کرد. [کلیک کنید]
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر موضوعی مطرح می‌کنیم دغدغه سلامت همه مردم را داریم اما بعضی‌ها در رابطه با یک فرد تمرکز می‌کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: در رابطه با این قضیه ما می‌گوییم مدیر اگر ضعیف است علوم پزشکی تجدید نظر کند روی حرفمان هم ایستاده‌ایم هرجا مدیری ضعیف باشد وظیفه ما این است که تذکر دهیم.
جمالی در ادامه خاطر نشان کرد: اینکه افرادی این دغدغه‌ها را سیاسی می‌کنند مشکل خودشان است، مردم ما مردم هوشیاری هستند و خوب تشخیص می‌دهند.


کد مطلب: 427065

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/427065/واکنش-جمالی-خبر-اورژانس-هوایی-گچساران-روی-حرف-مان-ایستاده-ایم-مدیر-ضعیف-باید-برود-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1