کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد را بیشتر بشناسیم؛

از دانشگاه مونیخ آلمان تا بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد

7 آبان 1399 ساعت 19:21

وی کارشناسی خود را در دانشگاه علم و صنعت ایران، اخذ کردند و دوره‌های؛ کارشناسی ارشد، دکترا تا پست دکترای خود را در دانشگاه فنی مونیخ، آلمان را در مدت سه ماه با درجه عالی به پایان برد. فرصت مطالعاتی خویش را در دپارتمان فیزیک پلیمر، انستیتوی تکنولوژی فدرال سوئیس (ETH) زوریخ، نیز به اتمام رسانده است و برای مدتی در دانشگاه مونیخ آلمان در سطح ارشد مشغول تدریس می‌شود


او تحصیل کرده یکی از برترین دانشگاه‌های اروپا است که بعد از کسب مدارج عالی به میهن اسلامی ایران بر می‌گردد، تا همچون پدر بزرگش که جانش را تقدیم راه حضرت روح الله (ره) کرد، تمام امکانات و تجهیزات مدرن اروپا را نادیده بگیرد و شوق خدمت به انقلاب اسلامی او را راهی میهنش، ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد کند. دکتر موسایی در دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد منشأ خدمات خوبی می‌شود و بعد از آن احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج او را به عنوان یکی از معاونین خود منصوب می‌کند. او دوشنبه ( 5 آبان ماه 99) مسئولیت رئیس بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد را با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برعهده می‌گیرد. دکتر موسایی می‌توانست در دانشگاه فنی مونیخ که از دانشگاه‌های برتر اروپا به شمار می‌رود، بماند، اما خدمت در بسیج که چشمه جوشان معرفت، ایثارگری و مردمداری است را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد.
 

معارفه رئیس جدید بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )


به گزارش کبنا، دکتر امین موسایی که اخیراً از طرف سازمان بسیج اساتید کشور و با پیشنهاد بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مسئول بسیج اساتید استان منصوب شده است، در واقع یکی از جوانان متخصص و متعهد دیار کهگیلویه و بویراحمد هست که مثل بسیاری دیگر از دانشمندان ایران اسلامی، به دنیای به ظاهر پیشرفته غرب و به تدریس در دانشگاه فنی مونیخ آلمان پشت زده و با فراگیری دانش لازم تا سطح پست دکتری در آلمان، عضویت در هیئت علمی دانشگاه یاسوج و خدمت در دانشگاه ملی استان خود را برهمه امکانات رفاهی و آموزشی دانشگاه مونیخ ترجیح داده است.
 وی کارشناسی خود را در دانشگاه علم و صنعت ایران، اخذ کردند و دوره‌های؛ کارشناسی ارشد، دکترا تا پست دکترای خود را در دانشگاه فنی مونیخ، آلمان را با درجه عالی به پایان برد. فرصت مطالعاتی خویش را در دپارتمان فیزیک پلیمر، انستیتوی تکنولوژی فدرال سوئیس (ETH) زوریخ، نیز به اتمام رسانده است و برای مدتی در دانشگاه مونیخ آلمان در سطح ارشد مشغول تدریس می‌شود؛ دکتر موسایی که افتخار نوه‌ی شهیدی را در خانواده دارد؛ عشق و علاقه به میهن اسلامی و دیارش کهگیلویه و بویراحمد را بر همه امتیازات، اختیارات و امکاناتی که دانشگاه مونیخ در اختیارش می‌گذارد، ترجیح می‌دهد و اکنون با درجه دانشیاری در سن ۳۹ سالگی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه یاسوج مشغول خدمت و تدریس می‌باشد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000400/n00400513-b.jpg دکتر امین موسایی در دانشگاه مونیخ آلمان
اهم سوابق اجرایی و افتخارات وی به شرح زیر می‌باشد:
1. مدیر ارتباط با حوزه کاربرد دانشگاه یاسوج به مدت یکسال.
2. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی دانشگاه یاسوج به مدت حدود سه سال.
3. معاون پژوهش و فناوری دانشکده مهندسی دانشگاه یاسوج به مدت حدود دو سال.
4. رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد از خرداد ماه 1397 تا آذر ماه 1398
5. معاون آموزشی دانشگاه یاسوج از آذر ماه 1398 تا کنون.
عضو کمیته علمی کنفرانس‌های ملی و بین المللی
1. International Conference on Advances in Coupled Systems Mechanics (ACEM12), 26-30
August 2012, South Korea.
2. مشاور علمی پانزدهمین کنفرانس دینامیک شاره‌ها، 26 تا 28 آذرماه 1392، دانشگاه هرمزگان، بندرعباس، ایران.
3. عضو کمیته علمی دومین همایش ملی هیدرودینامیک کاربردی، اسفند 1392، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران، ایران.
4. عضو کمیته علمی سومین همایش ملی هیدرودینامیک کاربردی، اسفند 1394، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران، ایران.
افتخارات
1. دانشجوی ممتاز پژوهشی، دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه علم و صنعت ایران، 1384.
2. رتبه دوم در هشتمین جشنواره جوان خوارزمی در بخش پژوهش‌های بنیادی با طرح "محیط‌های پیوسته غیرکلاسیک و کاربردهای آن"، 1385.
3. اخذ بورسیه دکترا از مرکز تحصیلات تکمیلی در علوم و مهندسی، دانشگاه فنی مونیخ، 1387.
4. اخذ بورسیه پست دکترا از بنیاد تحقیقات آلمان، 1390.
5. معلم برگزیده دانشکده فنی و مهندسی در سال تحصیلی 91-92، دانشگاه یاسوج، اردیبهشت ماه 1392.
6. معلم برگزیده دانشکده فنی و مهندسی در سال تحصیلی 92-93، دانشگاه یاسوج، اردیبهشت ماه 1393.
7. معلم برگزیده دانشکده فنی و مهندسی در سال تحصیلی 95-96، دانشگاه یاسوج، اردیبهشت ماه 1396.
8. پژوهشگر برگزیده دانشکده فنی و مهندسی در سال تحصیلی 94-95، دانشگاه یاسوج، آذر ماه 1395.
9. ارائه مقاله برتر، دومین همایش ملی هیدرودینامیک کاربردی، دانشگاه علم و صنعت ایران، اسفند ماه 1392.
تألیف کتاب
مکانیک سیالات مدرن، با 998 صفحه در مرحله چاپ.
چاپ بیش از ۵۰ مقاله در مجلات معتبرعلمی داخلی و جهانی.
و... اکنون به عنوان مسئول بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد اوج تعهد و دلدادگی خود به خدمت صادقانه و ایثارگری در لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق را به منصه ظهور آورده است تا بگوید بسیجیان به تاسی از پیامبر بزرگ اسلام علم را می‌جویند ولو در سرزمین کفر باشد و به تبعیت از ولی امر خویش که فرمود بسیجیان باید آفاق ناشناخته شده‌ی علم را بشکافند، با تولید ده‌ها مقاله علمی همچنان به دنبال آفاق علم می‌باشد و در عین حال و با این رزومه علمی؛ بسیج را برای خدمت صادقانه برگزیده است. وی به دو زبان انگلیسی و آلمانی نیز مسلط می‌باشد.
موسایی اکنون سکاندار رئیس بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد است. او یقیناً می‌تواند با حضور اساتید دانشگاه‌ها که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب فرماندهان جنگ نرم هستند، گره مشکلات زیادی را در استان باز کند. آسیب‌های اجتماعی دامن گیر استان کهگیلویه و بویراحمد شده است؛ طلاق، خودکشی، اعتیاد، بیکاری و... از جمله مواردی هستند که با تدبیر و راهکار دقیق و درست کاهش پیدا می‌کنند.


کد مطلب: 426986

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/426986/دانشگاه-مونیخ-آلمان-بسیج-اساتید-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1