تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۴۲۶۵۸۲
کسب رتبه برتر اداره‌کل تعاون، کار و رفاه کهگیلویه و بویراحمد؛

مدیرکلی که اعتماد به مدیریت زنان را افزایش داد / گزارش پیرامون «نیک‌مرام» به دست وزیر رسید

۱۲
۴
مدیرکلی که اعتماد به مدیریت زنان را افزایش داد / گزارش پیرامون «نیک‌مرام» به دست وزیر رسید
کبنا ؛اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در بین 31 استان کشور رتبه عالی را کسب کرد، مدیریت این اداره‌کل را یک بانو بر عهده دارد. اداره‌ای که سال‌های گذشته باید نام او را در پایین جداول رتبه بندی‌ها جستجو می‌کرد، در سال‌های اخیر با مدیریت پروانه نیک مرام جایگاه‌های برتر کشور را به نام خود می‌کند، تا استان‌های پرآوازه و صاحب ملک و منال‌های فراوان را پشت سر بگذارند. قرار دادن نام کهگیلویه و بویراحمد در بین استان‌های با رتبه عالی قاعدتاً کار یک شب و روز نبوده بلکه دسترنج برنامه ریزی، پشت کار و مدیریت یک مجموعه است. اردیبهشت 98، همزمان با شکوفه گل‌ها، سرسبزی دشت و کوه و ثمره درختان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به استاندار وقت، قرار گرفتن کهگیلویه و بویراحمد بین سه استان نخست و برتر کشور در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری را به وی، نیک مرام و مجموعه اقتصادی استان تبریک گفت. این در حالی بود که شرایط نامطلوب اقتصادی وجود داشت.
   
استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم داشتن ظرفیت‌های بی نظیرش در حوزه گردشگری، کشاورزی، معدن، انرژی، آب و... یکی از محرومترین استان‌های کشور به لحاظ توسعه به شمار می‌رود. این استان به لحاظ عدم توسعه یافتگی و محرومیت از نیروهای انسانی کارآمد، مدیر و مدبر برخوردار است که هر وقت فرصتی گیر آنها آمده در هر منصب و جایگاهی خوش درخشیده‌اند.
رویا رفیعی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ی مورخه 23 مهر ماه 99 شماره 134656 خطاب به شریعتمداری وزیر کار، نتایج ارزیابی عملکرد سال 98، ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش می‌دهد و می‌نویسد: «با توجه به اعلام نتایج نهایی ارزیابی عملکرد سال ۹۸ ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها، توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و بررسی‌های به عمل آمده در خصوص وضعیت امتیازی به استحضار می‌رساند بر اساس مجموعه امتیازات مکتسبه و درصد تحقق، ادارات کل اردبیل، همدان، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، زنجان، خراسان جنوبی، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان شمالیف سیستان و بلوچستان، سمنان، گلستان و اصفهان در سطح عالی ارزیابی گردیدند.»
رفیعی همچنین نوشته؛ «بر اساس میزان تغییرات امتیازات طی سال‌های ۹۸ و ۹۷ و مقایسه به عمل آمده، استان‌های همدان و کهگیلویه و بویراحمد بیشترین میزان رشد را نسبت به سایر استان‌ها داشته‌اند.»
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426582-2.jpeg
او در پایان گزارش خود تاکید می‌کند که «استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال متوالی در زمره استان‌های با بالاترین رشد بوده است. استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، کرمان، بوشهر، خوزستان، البرز و زنجان نیز در رتبه‌های بعدی از نظر میزان رشد قرار دارند.»
موفقیت پروانه نیک مرام و کسب رتبه عالی و جایگاه دوم را می‌توان در حقیقت موفقیت مدیریت زنان در کهگیلویه و بویراحمد دانست، زنانی که نیمی از جمعیت جامعه می‌باشند. او توانست اعتماد به مدیریت زنان را افزایش دهد. نیک مرام جا پای زنان استان را محکم کرد و نشان داد بانوان زیادی هستند که شاخص‌های مدیریتی را دارند و اگر به آنها اعتماد شود، نقش آفرینی و برای اعتلای نام کهگیلویه و بویراحمد و کشور خوب عمل می‌کنند.
عملکرد خوب پروانه نیک مرام حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد را متقاعد کرد، تا او را به عنوان کاندیدای اول و آخر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری معرفی کند، نیک مرام پیشنهادات دیگری هم داشت، اما نپذیرفت. و کنار کارگران ماند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000420/n00420260-r-b-005.jpg

پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت: «اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد دربین ادارات کل استانهای سراسر کشور رتبه عالی را کسب کرد. فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در سال ۱۳۹۸ و بارگذاری امتیازات نهایی با هدف ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه خدمت و بهبود عملکرد استانها به پایان رسید.
مقایسه خلاصه وضعیت ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانهای سراسر کشور در سال ۹۸ برمبنای رتبه بندی امتیازات نهایی در شاخصهای عمومی، اختصاصی و مجموع آنها؛ استان کهگیلویه و بویراحمد با دامنه بالاتر از ۱۸۰۰ امتیاز حایٔز رتبه عالی در کشور شده است.
جدول مقایسه‌ای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سی و یک استان کشور در ارزیابی سال ۱۳۹۸ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب ۱۸۰۲ امتیاز حائز رتبه عالی در دو سال متوالی شده است و این رتبه‌ها نشانگر پویایی استان در رسیدن به اهداف سازمانی است. کسب رتبه عالی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس اعلام دفتر مدیریت عملکرد وزارت متبوع بوده و در ارتقاء جایگاه استان در بین دیگر استانها به لحاظ شاخصهای عملکردی بسیار مؤثر می‌باشد.
بر اساس میزان تغییرات، امتیازات در سال ۱۳۹۸ و مقایسه بعمل آمده استان کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور بعد از همدان بیشترین میزان رشد را نسبت به سایر استانها داشته‌اند.
همچنین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال متوالی ۹۷ و ۹۸ در زمره استانهای با بالاترین رشد بوده است. جا دارد از کلیه همکارانم بخصوص همکارانی که به اهداف سازمانی احترام گذاشته و شبانه روز تلاش می‌کنند، تا این اهداف محقق گردد، تشکر و قدردانی می‌نمایم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

ایت
Iran, Islamic Republic of
بشنو وباور مکن
Romania
خخخخخخخخخخخخخخ با این حرف ها نمیشه اوضاع خراب اداره را درست کرد
Iran, Islamic Republic of
ترسیدی عوضت کنن رفتی😁😁این هم چند ماه دیگه بالاخره که چی باید جمع کنی و بریزی
بانو
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم نیک مرام
الحق که اهل کار و تلاش بدون حاشیه هست
ایران
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر از شروع مدیریت ایشون ساماندهی اداره وپیشرفت درتسهیلات کرونایی واشتغال روستایی به خوبی انجام گرفته واز دیگر مزیت مدیریت خانم نیکمرام اینه که این خودباوری را در بین بانوان ومخصوصا مسئولین استان به وجود آوردند که میشود به خانم ها در مدیریت ها استفاده کرد واعتماد بهشون کرد.
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
صدها از این خبرها هم بنویسید تا چند ماه دیگه کسی دیگه جایگزینش خواهد شد بی خود دست و پا نزنید تو کشور ما شایسته سالاری ملاک نیست
آگاه
Iran, Islamic Republic of
اگه ما اطلاع داریم اوضاع کارگری و کارفرمایی .،اشتغالزایی ،و ....اینی نیست که گزارش دادن ....الکی آمار دادن که سهله ...عملکرد رو باید دید سرکار مدیریت محترمه عملکرد وزیر ... ...همه بیکار و راکد و گارگاهها غیرفعال....این واقعیت کل جامعه هست ...حلول حلول که دهن شیرین نمیشه ....
یه لر
Iran, Islamic Republic of
من در تعجبم چطور ارزیابی میشه ؟
یک نفر فقط بره اداره کار جهت پرسیدن یک سوال ساده اگر ۱۰ روز جواب گرفت
عدالت
Iran, Islamic Republic of
چشمه فساد از تسهیلات اشتغالزایی بیرون زد

💢 سلطان لابی کیست؟

⭕ فیلم تکان دهنده فساد در تسهیلات اشتغالزایی از کهگیلویه و بویراحمد تا اصفهان و یزد

➕ ادامه این گزارش در لینک زیر؛

https://www.kebnanews.ir/video/423490/
امدادغیبی
Iran, Islamic Republic of
چشمه فساد از تسهیلات اشتغالزایی بیرون زد

💢 سلطان لابی کیست؟

⭕ فیلم تکان دهنده فساد در تسهیلات اشتغالزایی از کهگیلویه و بویراحمد تا اصفهان و یزد

➕ ادامه این گزارش در لینک زیر؛

https://www.kebnanews.ir/video/423490/
United States
درود
Iran, Islamic Republic of
مقصر اتفاقات دهدشت كيست نقش مديريت در مهار بحران دهدشت ودرگيريهاي روزانه كجا رفت انصاف كجارفت جاي دشت لوح اول دوم به انجا برسيد رسالت خبر چي شد به زودي دست خرابكاران روميشود منتظر باشيد چوب خدا صداندارد
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1