تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۱۱
کد مطلب : ۴۲۶۵۳۷
بررسی‌ها نشان می‌دهد

قرار گرفتن استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه برتر کشور ( + سند )

۲۶
۱
قرار گرفتن استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه برتر کشور ( + سند )
کبنا ؛با اعلام وزارت کشور و ارزیابی عملکرد صورت گرفته سال 98 در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی، استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی با کسب ۱۸۲۸ امتیاز و اختلاف ناچیزی از استان کرمانشاه رتبه دوم کشور را کسب کرد و در جایگاه عالی قرار گرفت.
22 خرداد 98 با تصویب هیئت دولت حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد، حسن روحانی رئیس جمهور نظام اسلامی در اقدامی بی سابقه با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری، کشاورزی و نفت به تمجید از حسین کلانتری پرداخت که سابقه طولانی کار در وزارت کشور را دارد. روحانی در وصف کلانتری گفت که او نیروی فعال، پُر کار، خستگی ناپذیر، پیگیری است.
حسین کلانتری جایگزین علی محمد احمدی شد که بر حسب اتفاق هر دوی آنها هم استانی و از استان ایلام هستند. هر چه احمدی وقت کمی را برای استان کهگیلویه و بویراحمد گذاشت، اما «حسین کلانتری» تمام وقت کارهای استان را پیگیری می‌کرد. او علی رغم سایر استانداران پیشین با خانواده‌اش به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و شاید یکی از دلایل موفقیت کلانتری همین موضوع بود.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426537-1.jpg
صراحت لهجه کلانتری در ابتدای شروع به کارش در استان، تقریباً تکلیف همه را روشن کرد. او گفت: من هیچ منافعی در استان کهگیلویه و بویراحمد جزء خدمت به مردم استان ندارم و به موضوع انتخابات اسفند 98 اشاره می‌کند و می‌گوید: اجازه نمی‌دهم که یک رأی هم ناحق در استان کهگیلویه و بویراحمد جابه جا شود. قاطعیت کلانتری در برگزاری انتخابات 98 رضایت همه جریانات سیاسی، گروه‌ها و مردم را در پی دارد به طوریکه برخی از سیاسیون نیز به این مسئله اذعان کردند.
کلانتری به استان کهگیلویه و بویراحمد قشون کشی نکرد و کارش را با مدیران وقت شروع می‌کند و از همان ابتدا می‌دانست آزمون بزرگی به نام انتخابات اسفند 98 در راه دارد و از مسائل انتخابات مجلس دهم هم با خبر بود. توجه ویژه به پروژه‌های بزرگ استان، راه اندازی مجدد فرودگاه یاسوج که جزو اولویت‌های اصلی توسعه به شمار می‌رفت، توجه به مناطق دور دست همانند دیشموک، زیلایی، بهمئی و... را در دستور کار خود قرار داد.
انتصاب «احد جمالی» به عنوان معاون سیاسی که یکی از شناخته‌ترین معاونین سیاسی وزارت کشور به شمار می‌رود، نوید برگزاری یک انتخابات سالم را می‌داد که بارها عنوان سالم‌ترین انتخابات بر زبان سیاسیون در وصف انتخابات یازدهم جاری شد. اعتراضات آبان 98، سهمیه بندی بنزین که در سطح کشور مشکلاتی را به وجود آورد، در استان کهگیلویه و بویراحمد با درایت استاندار و معاون وی و همکاری تنگاتنگ سایر نیروها به خوبی مدیریت شد.
اسفند 98 بود که زمزمه شیوع ویروس کرونا در سطح کشور همزمان با سراسر جهان شنیده می‌شود و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اقدام سریع و به موقع توانست استان را از ورود به بحران و فاجعه انسانی نجات دهد و تا جایی که عملکرد تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تمجید رئیس جمهور و مسئولان کشوری قرار گرفت. برگزاری مستمر ستاد مقابله با کرونا در استان سبب شده که کهگیلویه و بویراحمد وارد شرایط بدتری نشود.
فعال کردن فرودگاه یاسوج بعد از ماه‌ها تعطیلی، پروژه‌های بزرگ استان، جذب اعتبار و انعقاد تفاهم نامه‌های مؤثر در شرایط بد اقتصادی و تحریم و ارتباط مستمر و نشست‌های مکرر با وزرا، معاونین رئیس جمهور و... سبب شده تا در یک سال اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از گذشته مورد توجه مسئولان ارشد کشور قرار بگیرد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426537-3.jpg
سیل مخرب و باران‌های طوفانی فروردین 98 و تلاش‌های شبانه روزی مدیران وقت بحران در کنترل حوادث مرتبط، تلاش برای حبران خسارات در زیر بخش‌های مسکن، راه و کشاورزی و اخذ و جذب اعتباراتی بالغ بر ۶۰ ملیارد ریال از محل حوادث سیل ۹۸ در زیر بخش‌های کشاورزی، مسکن شهری و روستایی آب و آب منطقه‌ای، کنترل و مدیریت آتش‌سوزی‌ها در مراتع و جنگل‌ها و تلاشهای مجموعه مدیریت بحران استان، تشکیل مرتب جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران و تعدد مصوبات و پیگیری و اجرای آنها از جمله مواردی بود که به ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی عملکرد استاتداری کهگیلویه و بویراحمد در سال 98 منجر گردید.
 رتبه عالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به استناد مصوبه شورای عالی اداری و ارزیابی مذکور توسط معاونت‌های تخصصی ستاد وزارت متبوع و مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی وزارت کشور به استناد مستندات صورت گرفته است.
در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه‌های اجرایی، موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای برنامه‌ها و اهداف کمّی و تخصصی اصلاح نظام اداری در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی استانداری‌ها، مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور همه ساله اقدام به ارزیابی استانداری‌های سراسر کشور بر اساس چندین شاخص می‌کند که با توجه به نتایج اعلام شده از سوی این مرکز، استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مجموع ۲ هزار امتیاز مربوط به شاخص‌های عمومی و اختصاصی بیش از ۱۸۲۸ امتیاز را کسب کرد که با توجه به امتیاز کسب شده و به استناد مصوبه شورای عالی اداری در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ در سطح عالی و رتبه دوم کشور قرار می‌گیرد. در واقع این رتبه در پی بهبود عملکرد در سطوح مختلف، نظام مند کردن فعالیت‌ها و اقدامات، تصحیح اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌ها بوده و سبب شد تا بعد از 40 سال از طول عمر با برکت نظام اسلامی جایگاه استانداری ارتقا یابد.
بی شک رتبه به دست آمده به دلیل همکاری، همدلی و همفکری همه نیروها بوده و نباید از نقش احد جمالی، عزیز فیلی و سید حشمت الله صمیمی دوست، حسام الدین عظیمی فر و سایر مدیران، رسانه‌ها و... غافل شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426537-2.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

ویجدان
Iran, Islamic Republic of
تبریک به استان که با وجود بد ترین شرایط اقتصادی در رتبه دوم قرار گرفتند و این یعنی مدیران استان و معاونین همه نمره عالی گرفتند و این استاندار و این مدیران م معاونین بسیار عالی هستند این مقا م بعد از سالها بدست امده وخبر خوبی بود ولی برای مشکلات مردم چه باید کرد این سوالی است که ذهن همه را مشغول کرده
Iran, Islamic Republic of
اين امار هيچ سودي براي مردم نداره
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
حیف که کوته فکران لیاقت این رتبه وزحمات استاندار ومعاونینشون بعداز ۴۰ سال عقب ماندگی را ندارند ... خسته نباشید به مسولین استانیمون دست همتون را میبوسیم
ح ص
Iran, Islamic Republic of
به برکت وجودیک نیروی انقلابی وشجاع دکتر عظیمی فر..
Iran, Islamic Republic of
استانداری ک قدرت برخورد با دستگاه های متخلف همچون سازمان صمت بخاطر کم کاری و وضعیت اسفناک بازار و کرایه اسنپ و .... نیاره چطوری جایگاه دوم کشوری نه کسب کرده؟؟
دقیقا رییس جمهور بفرماید که شاخص های انتخاب چ بیه؟؟
حتما مثل تمجید استاندارمحترم از ادارات استان بیه ک و همشو لوح تقدیر و سپاس دانه؟؟؟؟؟؟
کمال سادات
Iran, Islamic Republic of
این استان منفی باف را هرچه براشون انجام بدی حرومه برحرومه باید مثل سالها قبل جز استانهای محروم وعقب افتاده میماندید ... نمک نشناسید وخداقهرش گرفته گیر کردید .. تشکر میکنم از دکتر کلانتر عزیز ومعاونین زبردستشون واقعا جای تقدیر داره
حیف این زحمات که سی لرل ایما انجام دایید خدا خیرتون بیه سی خدا کارکردید ... ای مردم منفی باف هم جواب بی عدالتیشونه وخدا ایگرن ان شاالله
وقتی استانداری ک وب با این همه کم کاری و بی برنامگی دوم هست باید به حال کشور غبطه خورد.استانداری که تورم استانش در کشور اول هست چه ارزشی دارد
Iran, Islamic Republic of
سخنان بیراه را به پای بی عقلی ونمک نشناسی بعضی افراد مینویسیم
. واز استاندار ومسولین استانداری تقدیر وتشکر ینماییم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ما به حدود 92 درصد از اهداف تحقق یافته ایم که اصلا با واقعیات سازگاری ندارد همین آمارسازی غیرواقع گرایانه فشار روانی را بر ما بیشتر می کند
Iran, Islamic Republic of
مدیر کبنا کیه ک ایقد خلولی ایکنه ک امو مه تو شو پرکی ک هر دقی یه رنگ عوض ایکنی خجالت بکش
اندرزگو
Iran, Islamic Republic of
وقتی ما برتریم دارم فکر میکنم تهران که اخره چه وضعیتی داره
رحیم پور
United Kingdom
شرافت ایشان ستودنی ست
ظاهرا میخواد بره
کاش بمونه
Iran, Islamic Republic of
آخ بخت عسکر .استان ما اول هست . تنها استانی که بی حساب کتاب وبی مدیریت این استان هست . پارتی بازی . آخ بخت عسکر
سهیل
Iran, Islamic Republic of
نمک نشناسی مردم خودشون را عقب نگه داشته چون ذهن و فکرشون با این بزرگ شدند ....تشکر از استاندار ومعاونین مهترم استانداری وهمه مدیران زحمت کش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خاک برسرت با حرفلت لیاقت پیشرفت ندارید
Iran, Islamic Republic of
لیاقت که جای تشکر فقط بلدند نمکدون بشکونند. انتظار دارند اجدادشون راهم از گور زنده کنند وهمشون را استخدام دولت توقغات زیادتونه که تا الان پیشرفت نکردید ..
Iran, Islamic Republic of
در لرستان افراد و غیر متخصص ۶ما معاون اقتصادی و ۶ ماه عمرانی بصورت چرخشی میباشد آما با کمال تعجب رتبه ۵ کسب کرده و استان در نهایت فقر و فلاکت بوده و خیلی از مدیران هم برکنار من جمله معاون عمرانی سال قبل یک پیمانکار بود که بر کنار شناخته شد،پس وای به حال بقیه که رتبه کمتر از لرطتان دارند و وای بخ حال وزارت کشور؟؟؟؟
فرشته
Iran, Islamic Republic of
ک کم گپ ول بزنیت 😒همش پارتی بازی ایکنن 😕
عقیل
Iran, Islamic Republic of
بفرستینش‌تهران دیدیدتهران نجات‌داد‌که‌یه‌کم‌رتبش‌بیاد‌بالا‌بنده‌خداگیر‌کرده‌پایین
زهرا
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی بعداز ۴۰ سال فکرتو بکاربنداز یه تشکر کن شعور چیزخوبیه سعی کن درست کنید .....
Nashnas
France
خدا وکیلی چ عملکرد مثبتی تا الان داشته
اگه بیاین یاسوج با جاده هاش رو ببینین دوست دارم ببینم رتبه برتر میدین یا این که رتبه از اخر اول میشه
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
خوا نخو
نصرت زاده
Iran, Islamic Republic of
بدون رنج کاشتن، لذتی در برداشت نیست.
درود بر استاندار جهادی جناب دکتر کلانتری
مجید
Iran, Islamic Republic of
واقعا بر چه اساسی انتخاب کردند که کهگیلویه که نمی تونه قیمت یه ماسک رو ثابت نگه داره دوم هست
نرگس
Iran, Islamic Republic of
سلام
نمی دونم چرا دوباره اسم. رو توی این خبر اورده
اسم استان
لر بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید وخدا قوت میگیم برای استاندار ومعاونین زحمتکش و پرتلاششون . سپاسگذاریم که پس از چهل سال با تلاش شبانه روزی استان مارا صدرنشین جدول نمودید واین موفقیت را به مردم شهید پرور و زجرکشیده این مرزو بوم تبریک عرض مینماییم خدا قوت عزیزان . حق نگهدارتون
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1