کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

عملیات غافلگیرانه پلیس برای دستگیری سارق حرفه‌ای

11 مهر 1399 ساعت 1:45

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بویراحمد خبر داد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بویراحمد خبر داد.
"سرهنگ اسماعیل خوشوقت" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بویراحمد و برخورد با موتورسیکلت سواران و رانندگان متخلف، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به جا گذاشتند.
 وی با اشاره به توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت، ۴۷ دستگاه خودروی متخلف، افزود: در ادامه این طرح ۹۰ دستگاه خودرو به علت سرعت غیرمجاز، ۶۰۳ دستگاه خودروی شیشه دودی و ۶۷ دستگاه خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش نیز توقیف شد.
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی، دور دور زدن بی هدف از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت‌ها و رانندگان است.
 وی خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت تمام با خودروها و موتورسیکلت سواران متخلف برابر قانون برخورد می‌نماید تا ضریب امنیت اجتماعی را در این شهرستان ارتقاء و شهروندان از آرامش بیشتری برخوردار باشند.
 
کشف ۹ دستگاه خودروی مسروقه در یاسوج
 
سارق حرفه‌ای خودرو در شهرستان بویراحمد با کشف ۹ دستگاه خودروی مسروقه دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی سارق حرفه‌ای را شناسایی و حین خرید و فروش قطعات خودروهای مسروقه در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
 سرهنگ کیقباد مصطفایی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۹ فقره سرقت خودرو شامل ۳ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵، یک دستگاه خودروی سمند و ۵ دستگاه خودروی پراید با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.
 وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق ۵ دستگاه خودرو به صورت سالم و ۴ دستگاه دیگر به صورت اوراقی کشف و ضبط شد.
سرهنگ مصطفایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد بیان کرد: تلاش برای دستگیری همدست و یا همدستان متهم در دستور کار پلیس قرار دارد.


کد مطلب: 426146

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/426146/عملیات-غافلگیرانه-پلیس-دستگیری-سارق-حرفه-ای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1