تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب : ۴۲۶۱۴۶
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف ۹ دستگاه خودروی مسروقه در یاسوج / توقیف 74 دستگاه خودرو و موتور سیکلت

۰
عملیات غافلگیرانه پلیس برای دستگیری سارق حرفه‌ای
کبنا ؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بویراحمد خبر داد.
"سرهنگ اسماعیل خوشوقت" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بویراحمد و برخورد با موتورسیکلت سواران و رانندگان متخلف، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به جا گذاشتند.
 وی با اشاره به توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت، ۴۷ دستگاه خودروی متخلف، افزود: در ادامه این طرح ۹۰ دستگاه خودرو به علت سرعت غیرمجاز، ۶۰۳ دستگاه خودروی شیشه دودی و ۶۷ دستگاه خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش نیز توقیف شد.
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی، دور دور زدن بی هدف از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت‌ها و رانندگان است.
 وی خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت تمام با خودروها و موتورسیکلت سواران متخلف برابر قانون برخورد می‌نماید تا ضریب امنیت اجتماعی را در این شهرستان ارتقاء و شهروندان از آرامش بیشتری برخوردار باشند.
 
کشف ۹ دستگاه خودروی مسروقه در یاسوج
 
سارق حرفه‌ای خودرو در شهرستان بویراحمد با کشف ۹ دستگاه خودروی مسروقه دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی سارق حرفه‌ای را شناسایی و حین خرید و فروش قطعات خودروهای مسروقه در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
 سرهنگ کیقباد مصطفایی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۹ فقره سرقت خودرو شامل ۳ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵، یک دستگاه خودروی سمند و ۵ دستگاه خودروی پراید با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.
 وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق ۵ دستگاه خودرو به صورت سالم و ۴ دستگاه دیگر به صورت اوراقی کشف و ضبط شد.
سرهنگ مصطفایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد بیان کرد: تلاش برای دستگیری همدست و یا همدستان متهم در دستور کار پلیس قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1