کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماجرای شرور سابقه داری که محله ای را به هم ریخت

گروگان‌گیری با خنجر عاشقی!

12 شهريور 1399 ساعت 2:47

شرور سابقه داری که مدعی بود عاشق دختر دایی 17 ساله اش شده است، در اقدامی جنون آمیز دست به گروگان گیری هولناکی زد که محله ای را با خنجر عاشقی به هم ریخت!


 شرور سابقه داری که مدعی بود عاشق دختر دایی 17 ساله اش شده است، در اقدامی جنون آمیز دست به گروگان گیری هولناکی زد که محله ای را با خنجر عاشقی به هم ریخت!
به گزارش کبنا، جیغ و فریادهای دختر نوجوانی که تا کمر از پنجره طبقه سوم یک ساختمان آویزان شده و پسری با خنجری خون آلود روی سرش ایستاده بود، رهگذران را در خیابان طبرسی شمالی 30 مشهد در جا میخکوب می کرد.

http://neo.khorasannews.com/content/upload/75d2c294-71fa-4986-9aa5-b69680d90d1d.jpg
اهالی محل، هراسان از خانه‌هایشان بیرون ریختند! هر لحظه ممکن بود دخترک از پنجره سقوط کند. چهره ترسناک وخشم آلود پسر خنجر به دست،دلهره عجیبی را در محله به راه انداخت. زنی هراسان و وحشت زده از ساختمان بیرون زد و با دستانی لرزان با پلیس تماس گرفت. جان دخترم در خطر است! او رحم نمی کند، خنجر دارد و
در میان این ترس و دلهره بود که گشت موتوری پلیس 110 رسید اما ناگهان ورق برگشت و ماجرا رنگ خونباری به خود گرفت.
جوان خنجر به دست با دیدن مامور انتظامی شروع به خودزنی کرد و گلدان های شیشه ای را به سوی مامور انداخت. لحظاتی بعد در بی سیم های پلیس خبر گروگان گیری هولناکی پیچید که نشان می داد جان دختر نوجوان در خطر  است!  این گونه بود که گشت های خودرویی کلانتری طبرسی شمالی عازم محل گروگان گیری شدند اما گروگان گیر که مدعی بود عاشق دختر دایی خودش شده، همچنان لوازم داخل منزل را می شکست و به سمت ماموران پرت می کرد تا آن ها را از نزدیک شدن به طبقه سوم باز دارد. درحالی که ترس و دلهره هر لحظه بیشتر می شد، نیروهای کارآزموده تجسس کلانتری طبرسی شمالی نیز وارد عمل شدند و تلاش کردند خود را به طبقه سوم ساختمان برسانند. اگرچه تجمع اهالی موجب شده بود تا پلیس شیوه های عملیاتی خود را برای رهایی گروگان تغییر دهد اما هر لحظه تاخیر در عملیات نجات می توانست منجر به مرگ دختری شود که از پنجره رو به خیابان ملتمسانه کمک می خواست!  از سوی دیگر نیز شتابزدگی در عملیات  یا تیراندازی ماموران، فاجعه ای مرگبار را رقم می زد به همین دلیل و با راهنمایی های رئیس کلانتری، نیروهای تجسس به طور غیرمحسوس و در عملیاتی پیچیده ، موفق شدند پس از گفت وگو با گروگان گیر، دختر نوجوان را به بیرون از منزل هدایت کنند اما جوان یاد شده که چند بار دیگر نیز  با تهدید ماموران و در میان شلوغی محله، از چنگ پلیس گریخته بود این بار هم سناریوی قبلی را تکرار کرد .او با تهدید خنجر و پرت کردن لوازم شیشه ای از ساختمان مذکور بیرون آمد و ناگهان با گذاشتن خنجر زیر گلوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت عبوری، از میان جمعیت گریخت. به گزارش خراسان، با فرار گروگان گیر و در حالی که ماموران برای حفظ جان مردم، نمی توانستند از سلاح استفاده کنند به تعقیب متهم پرداختند و مراتب را به رئیس کلانتری اطلاع دادند. چند دقیقه بعد سرگرد مهدی کسروی در عملیات تعقیب حضور یافت و فرماندهی عملیات را به عهده گرفت. به دستور رئیس کلانتری همه ماموران از شلیک خودداری کردند تا راکب بی گناه موتورسیکلت آسیب نبیند. در همین حال تعقیب و گریز به نقطه ای در ابتدای خیابان میثم مشهد کشید که ناگهان رئیس کلانتری در اقدامی غافلگیرانه و با استفاده از حرکات رزمی دفاع شخصی، گروگان گیر خطرناک را زمین گیر کرد و حلقه های قانون را بر دستانش گره زد.
 بنا به گزارش خراسان، با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که جوان خنجر به دست، نه تنها سوابق شرارت، مواد مخدر و سرقت دارد بلکه 9 سال در زندان تحمل کیفر کرده است و هم اکنون نیز تحت تعقیب پلیس اطلاعات و امنیت خراسان رضوی قرار دارد. ادامه بررسی‌ها بیانگر آن بود که جوان 29 ساله معروف به علی چاقه عاشق دختر دایی اش شده و برای ازدواج با او دست به گروگان گیری وحشتناک زده بود.
دختر 17 ساله که از چنگ گروگان گیر نجات یافته بود، درباره این ماجرا گفت: پدرم فوت کرده است و من با مادرم زندگی می کنم. چند روز قبل به خاطر یک موضوع کم اهمیت با مادرم مشاجره کردم و به خانه مادربزرگم رفتم.
 علی (متهم) نیز آن جا آمد و به من ابراز علاقه کرد ولی به او گفتم که خواستگار دارم و می خواهم با پسر دیگری ازدواج کنم! بعد از این ماجرا، زمانی که به خانه خودمان بازگشتم او هم در حالی که شمشیر (خنجر) در دست داشت وارد خانه شد و تهدید کرد که نمی گذارد جز او با کس دیگری ازدواج کنم! او خودزنی کرد و لوازم منزلمان را شکست!  وحشت سراسر وجودم را فرا گرفته بود که به طرف پنجره دویدم ولی او با خنجر رسید و مرا تهدید به قتل کرد. من هم از ترس فقط جیغ می کشیدم و کمک می خواستم تا این که پلیس رسید و مرا نجات داد. بنابراین گزارش، با انتقال گروگان گیر به زندان ،تحقیقات درباره ابعاد دیگر این ماجرا ادامه دارد.

 


کد مطلب: 425066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/425066/گروگان-گیری-خنجر-عاشقی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1