تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب : ۴۲۳۸۷۰
بررسی‌ها نشان می‌دهد

اجرای تز (فتح سنگر به سنگر) در کهگیلویه با انتخاب شهردار دهدشت

۹
۱
اجرای تز (فتح سنگر به سنگر) در کهگیلویه با انتخاب شهردار دهدشت
کبنا ؛با انتخاب سید جلال داورپناه به عنوان شهردار جدید دهدشت که ازیاران و حامیان سرسخت مهندس عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی اجرای تئوری فتح سنگر به سنگر در دهدشت عملیاتی شد.
به گزارش کبنا، انتخاب شهردار دهدشت از ابتدای شروع به کار شورای شهر این دوره با طعم سیاسی در زمان استانداری خادمی و با پیگیری‌های مداوم محمود منطقیان جهت کمک به اسفندیار برخه برای سکانداری شهرداری دهدشت به نتیجه رسید و نهایتاً اسفندیار برخه که همیشه از گزینه‌های روی میز منطقیان برای شهرداری و سایر ادارات بود شهردار دهدشت شد.
محمود منطقیان از چهره‌های شاخص و تأثیر گذار کهگیلویه در نشستی که با اصلاح طلبان داشت بیان کرد: پیروزی ما در انتخابات شورای شهر دهدشت و چرام و انتخاب شهرداران دهدشت (برخه) و چرام (نوری زاده) نشان از پایگاه رأی ما در این مناطق است.
در انتخابات مجلس دهم عدل هاشمی پور با حمایت بخش زیادی از اصلاح طلبان به مجلس راه یافت اما در ادامه راه دو شهردار دهدشت و چرام با وی دچار اختلاف شدند بطوریکه در انتخابات مجلس یازدهم در رقابت موحد و عدل هاشمی، اسفندیار برخه و علی نوری زاده که با حمایت اصلاح طلبان شهردار شده بودن به طرف سید محمد موحد غش کردن و از وی حمایت کردن که تا این جای کار موحد با فتح سنگر به سنگر توانست سبد رأی خوبی جمع کند.
اما این پایان کار نبود و برخه با شورای شهردهدشت به مشکل خورد البته وی با پیروزی موحد نیم نگاهی به پست‌های مدیریتی کهگیلویه داشت و نهایتاً قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
عملکرد برخه و نوری زاده در شهرداری دهدشت و چرام به مذاق طیف و جریان سیاسی منطقیان خوش نبود و نگرانی‌های عمیقی بین آنها ایجاد شد.
هنوز چندماهی از شروع به کار مجلس یازدهم نگذشته بود که خبر رسید سردار هاشمی پور به عنوان رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر انتخاب شد تا طرفداران وی دلگرم شوند و خود را برای انتخابات مجلس آینده آماده کنند که قطعاً هاشمی پور می‌تواند از ظرفیت هلدینگ های سازمان اقتصادی کوثر به توسعه کهگیلویه بزرگ کمک کند و نقش آفرینی خود را در منطقه داشته باشد و از آن سو با بکارگیری تحصیلکردگان حامی خود در بنگاه بزرگ اقتصادی کوثر طرفداران خود را ساماندهی کند.
سنگر سازمان اقتصادی کوثر بازگشت خوبی برای عدل هاشمی پور و حامیان وی است.
اما انتخاب شهردار جدید دهدشت در چند روز گذشته حاشیه‌های زیادی داشت و گمانه زنی‌های زیادی در مورد افراد مطرح بود تا نهایتاً در رقابت بین ایرج کاظمی جو رئیس موفق فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و به نوعی یکی از معدود مدیران موفق در دولت تدبیر و امید و از آن سو جلال داور پناه از فعالان عمرانی و اقتصادی، این داورپناه دهیار افتخاری روستای کلایه که از حامیان سرسخت عدل هاشمی پور در انتخابات مجلس که با وعده ناهار 10 هزارنفری و کشیدن سفره غذا در چمن مصنوعی که حاشیه‌های فراوانی درست کرد با رأی شورای شهردار و در یک رقابت نزدیک شهردار دهدشت شد تا سنگر دیگری در دهدشت توسط حامیان عدل هاشمی پور فتح شود.
جلال داورپناه پای در جای عدل هاشمی پوری گذاشت که قبلاً شهردار دهدشت بوده است.
با انتخاب عدل هاشمی پور در سازمان اقتصادی کوثر و جلال داورپناه در شهرداری دهدشت فتح سنگر به سنگر شروع شده است.
پی نوشت:
تئوری (فتح سنگر به سنگر) در تاریخ 19 آذر 77 پس از دوم خرداد توسط تئوریسین اصلاحات سعید حجاریان مطرح شد که منجر به پیروزی در شورای شهر و مجلس ششم شد. و از آن به بعد در ادبیات سیاسی و رقابت‌های انتخاباتی کشور به کار برده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
تبریک بر مهندس داور پناه و سردار هاشمی پور .فتح سنگر به سنگر
Iran, Islamic Republic of
سنگر به سنگر .
دلتون خوش به همین چرند نویسی ها باشه .
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس داورپناه
تبریک تبریک
سوق
Iran, Islamic Republic of
کارشناس ادبیات و مدیر موفق فرهنگ و ارشاد
ناسناس
Iran, Islamic Republic of
سنگر واژه ای مقدسی هست که به خون هزاران شهید آغشته هست
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه دهیار اونم دهیار روستای 700نفری بشه شهردار بهتر از این نمیشه
دهدشت تا حالا شهردار توانمند و لایق بخود ندیده
همه دخالت سیاسیون و طایفه ایی بود. و دودش هم به چشم مردمی میرود ک انتخاب کردن
Iran, Islamic Republic of
قیاس و تعبیر مع الفارق است
Iran, Islamic Republic of
چه تحلیل آبکی و چرتی
Iran, Islamic Republic of
یه جوری میگن فتح سنگر به سنگر انگار نبرد استالینگراد هست...کدوم فتح بابا جان...مردم چوب بی سلیقگی سیاسیون بی برنامه را در این استان میخورن...چه شهری...کدوم شهردار...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1