تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۲۳۷۵۰
کبنا گزارش می دهد

نیروهای شرکتی خدماتی بیمارستان دهدشت ۵ ماه حقوق نگرفتند / از عدم پاسخگویی یزدانپناه تا طفره رفتن پیمانکار شرکت!

۳
۲
نیروهای شرکتی خدماتی بیمارستان دهدشت ۵ ماه حقوق نگرفتند / از عدم پاسخگویی یزدانپناه تا طفره رفتن پیمانکار شرکت!
کبنا ؛بیش از ۵۰ نفر از نیروهای شرکتی خدماتی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و مراکز مربوط به آن حدود ۵ ماه است که هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده‌اند  و پیگیری مطالبات آنها از  مسوولان مربوطه نتیجه‌ای نداشته است!
به گزارش کبنا، این موارد که جز کمیته برون سپاری دانشگاه است، امور قراردادهای دانشگاه علوم پزشکی قراردادی با پیمانکار میبند ولی در حال حاضر نه دانشگاه علوم پزشکی و نه پیمانکار پاسخ گوی این نیروها نیستند!
یکی از این نیروهای شرکتی خدماتی به نمایندگی از همکاران خود در گفت و گو با کبنا، اظهار کرد: ما نیروهای خدماتی دوشادوش سایر پرسنل پرستاران، پزشکان در بخش‌های مختلف اورژانس، کرونا و... مشغول به خدمت هستیم ولی ۵ ماه است که یک ریال حقوق دریافت نکرده‌ایم!
به حسابداری مراجعه می‌کنیم میگویند مسولیت به عهده دانشگاه علوم پزشکی است، دانشگاه هم میگویند به ما مربوط نیست، معلوم نیست چه اقدامی می‌خواهند بکنند!
وی افزود: به اداره کار شهرستان  هم چندین بار مراجعه کردیم معلوم نیست چه ساخت و پاختی با پیمانکاران دارند که هیچ محلی نمی‌گذارند!
طیب زادگان رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نیز در گفت وگو با کبنا با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی نیروهای شرکتی هستند و باید از شرکت مربوطه پیگیری کنید، این شرکت‌ها حتی اگر سیستم به آنها چیزی پرداخت نکند باید تا سه ماه از آخرین باری که سیستم پول در اختیارش گذاشته است حقوق نیروهای خود را بپردازد.
وی افزود؛ نیروهای شرکتی خدماتی بیمارستان دهدشت  تا پایان اسفندماه حقوق دریافت کردند.
جفتا نماینده پیمانکار این شرکت نیز در گفت وگو با کبنا عنوان کرد: ما فقط یک نماینده سیار در این سیستم هستیم و این قضایا را باید حراست و رییس شبکه و بیمارستان پاسخگو باشند و آنها از ما چیزی بخواهند!
جفتا گفت: من در واقع صلاحیت بیان مطالب را ندارم، اگر رییس شبکه ما را بخواهند در حضور آنها پاسخ گو خواهیم بود!
از عدم پاسخ گویی یزدانپناه تا طفره رفتن پیمانکار!
متاسفانه رییس دانشگاه علوم پزشکی و همچنین آقای آریایی پیمانکار طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی پاسخ گوی تماس‌های مکرر خبرنگار کبنا نیوز نبودند.
آریایی پیمانکار طرف قرارداد که ابتدا پاسخگوی تماسها نبود و در نهایت شخصی تلفن او را پاسخ داد و گفت که فرزند اوست و آریایی هر وقت آمدند میگویم تماس بگیرن با خبرنگار که خبری نشد!
جفتا نماینده پیمانکار در دهدشت نیز  پس از شنیدن صحبت‌های خبرنگار کبنا  اجازه خواست تماس را قطع کند و کمی بعد تماس بگیرد که نهایتاً بعد از ۱۰ دقیقه مجدداً با وی تماس گرفتیم و خود را در صلاحت پاسخگویی و بیان مطالب ندانست!
نام شما

آدرس ايميل شما

خادمی
Iran, Islamic Republic of
یک نفر هم به ما مراجعه نکرده خبر نگار محترم باید از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه هم سوال می کرد یا پیگیری می کرد وحدس وگمان خودرا در مورد ساخت و پاخت تیتر نمی زد
خاری
Iran, Islamic Republic of
بعید نیست ولی اصل قضیه بحث سو استفاده های بودجه‌های کرونا هست که کسی پیگیر نیست نه مراجع قضایی نه استانداری نه بازرسی‌ها و نه... آخ تا قیامت بنگرو
پرستار
Iran, Islamic Republic of
نیروهای شرکتی بیمارستان شهید رجایی گچساران رو نگفتین پرستارانی که الان در بخش کرونا کار میکنند الان حقوق برج ۱۱ رو بهشون دادن هیچ کس هم جواب گو نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1