تاریخ انتشار
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۲۳۶۳۰
کبنا گزارش می‌دهد

واکنش اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج به حمله مأموران شهرداری به یک مغازه میوه فروشی ( + فیلم )

۱۵
۱
واکنش اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج به حمله مأموران شهرداری به یک مغازه میوه فروشی ( +  فیلم )
کبنا ؛ظرف چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن بود که در آن میوه فروشی در شهر یاسوج توسط مأموران سد معبر شهرداری یاسوج مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و کاربران بسیاری در فضای مجازی از این کلیپ بازدید داشته اند.
    
فیلم) درگیری مأموران شهرداری یاسوج با مغازه دار

واکنش رئیس شورای شهر یاسوج به انتشار فیلمی در فضای مجازی

 رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری مامور شهرداری با یک میوه فروش واکنش نشان داد.
مسعود خوبانی، افزود: این مغازه دار میوه فروش با گذاشتن میوه های خود در پیاده رو و ایجاد سد معبر پس از چند بار تذکر ماموران اجرائیات شهرداری و اقدامی جهت رفع سد معبر انجام نداد که در آخرین بار با ماموران اجرائیات شهرداری درگیر شد.
وی اظهارکرد: حرکت تند مامور شهرداری درست نبود اما اصل کار و برخورد با سد معبر که با هماهنگی دستگاه قضایی و همراهی رابط قضایی صورت گرفته درست و قانونی بود.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج عنوان کرد: تجاوز به معبر و پیاده رو و ایجاد سد معبر در سطح شهر یاسوج به بحران تبدیل شده که طبق قانون تلف است.


با ترویج روحیه شهدا، قله‌های رفیع علم را فتح کنیم
کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج

کیوان آشنا عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این باره، اظهار داشت: کلیپی با عنوان برخورد نیروی اجرایی شهرداری یاسوج در میدان ساعت با یک میوه فروشی پخش شده که این کلیپ هم چهره شهرداری را زشت کرد و هم فعالیت شبانه روزی نیروهای اجرائیات شهرداری را که شبانه روز برای خدمت به مردم و جلوگیری از سد معبر و رفاه شهروندان فعالند زیر سئوال برد.
 وی در عین حال افزود: همیشه اعتراض های فراوانی از سوی مردم و شهروندان به سبب ایجاد سد معبر در مسیر شلوغ شهر یاسوج یعنی از میدان ساعت تا خیابان شهدای یک صورت می گیرد.
عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: به عنوان عضوی از شورای شهر یاسوج بارها برای مسئولان شهرداری پیام فرستادم و از آن ها خواستم که سد معبر این مسیر را بطور قانونی جمع آوری کنند.
آشنا تاکید کرد: حمله ماموران شهرداری یاسوج به یک مغازه میوه فروشی در روز های گذشته اتفاق ناگواری است و برخورد فیزیکی و ضرب و شتم شهروندان خلاف قانون بوده و زیبنده نیست.
وی ابراز داشت: بدون شک با مامور اجرائیات شهرداری طبق قانون برخورد می شود.

نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج نیز در این خصوص می‌گوید: در سه سالی که بنده شهردار یاسوج بوده‌ام، در فضای مجازی و رسانه‌ها مطلبی در راستای کمک به رفع سد معبر ندیده‌ام، آیا شده سوال شود که یک صنف چطور ۶ متر فضا اجاره می‌کند و ۳۰ متر فضای و محیط شهری را اشغال میکند؟

شهردار یاسوج در هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند
نستهن مقدم شهردار یاسوج

مقدم در ادامه با اشاره به اینکه در محدوده میدان ساعت همیشه دست فروشان میوه و تره بار حضور داشته اند و در برخی از مواقع مزاحمت‌های را نیز برای خانواده ها بوجود آورده اند، که وظیفه شهرداری می باشد که با افرادی که بصورت غیر قانونی سد معبر می کنند برخورد نماید،مقدم انتشار این کلیپ را فضا سازی و بزرگ نمایی میداند
شهردار یاسوج در رابطه با کلیپ منتشر شده در فضای مجازی بیان داشت که طی دو روز شخصاً از این نقطه بازدید داشته و به صنف مذکور برای رفع سد معبر تذکرات لازم داده شده بود که متاسفانه از همکاری لازم پرهیز نموده و در آخر با مراجعه مامورین طبق نقشه ی از قبل طراحی شده و ساختگی به عمد در مقابل دستور مامورین مقاومت نموده و در کلیپ منتشر شده اگر دقت شود فرد مورد نظر از شخص دیگری تقاضا دارد که از این درگیری فیلم تهیه نماید
مقدم با بیان اینکه مامورین به وظیفه خود در راستای رفع سد معبر عمل نموده اند،بیان داشت که با هرگونه خشونت و برخورد فیزیکی و بی احترامی مخالف هستم
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی افزون بر 200 هزار نفر جمعیت یکی از مهاجرت پذیر ترین شهرهای جنوب کشور است. 
بسیاری از ساکنان برای کسب درآمد، اقدام به ایجاد سد معبر در خیابان های اصلی شهر بکنند.
به گزارش کبنا، یکی از اعضای شورای شهر یاسوج به جای برخورد قاطع با این موضوع، اقدام مامور اجرائیات شهرداری یاسوج را تایید کرده و همچنین از وی حمایت کرده است.
در حالی که برخورد با این نیروی شهرداری مانع از تکرار چنین اتفاقات تلخی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چ ربطی داره اقای شهردار محترم...
چون شهروندان درخواست کردن مستند فیلم از برخورد زشت کارکنان اجرائیات شهرداری زیرمجموعه تون گرفته بشه ک فردا نتونن کتمان کنن، الان شده نقشه ازقبل تعیین شده؟؟؟
بجای این طرفداری های بیجا و بی پایه اساس ک فقط خشم و نفرت عمومی رو در برداره، ب فکر حل مشکل و عذرخواهی از شاکی و مردم باشید!
حیف بهرامی ک از شهرداری رفت..
حسن
Iran, Islamic Republic of
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف بهرامی
امین
Iran, Islamic Republic of
کار خوبی کردن باهاش همین امشب یه متر بیشتر پیاده رو جلو مغازش آزاد نبود
Iran, Islamic Republic of
اصلاتویاسوج کسی برای مردم خدمت نمیکنن همشون عقده ای هستن
حسن
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم به کار ماموران چی میشه گفت ولی کار زشت و ناپسندی بوده که لیاقتی شهردار مربوطه را میرسونه
حقگو
Iran, Islamic Republic of
دست مامور شهرداری درد نکند واقعا باید شهردار از این ماموران وظیفه شناس تقدیر کند واقعا این چند مغازه کل پیاده رو را اشغال کرده اند
Iran, Islamic Republic of
شهرداری بهتر از بهرامی تو دوره کا ریش نبود نمیدونم کی شهردار کرده ای خدا شکرت ضرب المثل معروف لرها که می‌کن دوره ..
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی کار زشت و بدی بود همیشه این ماموران از این دست فروشا بی احترامی میکنند و وسایل شون می برند برای خانواده هاشون از دست مال کاغذی تا کفش و روسری تا میوه در ضمن شهردار ی ها.
همین ی کار شهرداری خوب بوده منهای ضرب و شتم ولی خدایی عبور و مرور در این مسیر واقعا سخته
من همیشه برام سواله که ایا یک بار شهردهر و استاندار و فرماندار نمیتونن بدون سوار شدن بر ماشین خارجیشون پای پیاده یک بار تو شهر راه برن در مسیر ابوذرها کارواش اومده کل فضای پیاده رو را با گرفته و کاملا راه را بسته
سر سی متری معاد کل پنچگیران ماشین راه را بستن
Iran, Islamic Republic of
به عضوی یک شهروند، از سد معبر عاجز شده ام. کلا مد شده اینجور قربانی نمایی. دست شهرداری درد نکنه
سرهنگ
Iran, Islamic Republic of
جمع وابیدن من شهرداری دارن زورازمایی ایکنن
Iran, Islamic Republic of
دست مامورین سدمعبردردنکنه ولی نعمت مردمی است که ازاین مسیرها تردد میکنند و امنیت ندارند نه افرادمتخلفی که سلب امنیت میکنند وبرای کسب منافع بیشتر محل عبور مردم را دشوار میکنند دستشان درد نکنه
United Kingdom
به نظربنده بعنوان یک شهرونواجرائیات شهرداری کاردرستی انجام داده اند متخلفان باعث سدمعبرومانع عبورومرورمردم ازپیاده روشده اندبنده شخصا این ازاین محل چندین بارعبورکرده بودم نمیتونستیم ازپیاده رو استفاده کنیم واروخیابن محل تردد وسایط نقلیه میشدیم به حمایت از قانون مداری وحق شهروندی ازیه دفاع نشود وبه نظرم بایستی با جدیت درمقابل کسانی که سدمعبرمینمایندواسایش وامنیت خانواده ها را بخطرمی اندازند بخ خاطرمنافع شخصی خودشان قاطعانه ایستاد
Iran, Islamic Republic of
اگه قانون برای همه اجرا شود دیگر شاهد چنین برخوردی نمی شویم ولی ریس اجرائیات شهرداری ومامورین آن را در شهر اجرا می‌کنند ما همه تابع قانون هستیم البته برای همه نه برای عده ای خاص لطف کنید شهردار محترم علت را جویا شویم چرا شهر ما بی قانون شده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1