کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

گام‌های بلند تیپ 48 فتح در مدیریت بحران‌ها

24 تير 1399 ساعت 19:57

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیپ در صحنه ها گوناگون در مدیریت بحران هایی همچون سیل، زلزله، آتش سوزی و موارد دیگر آتش به اختیار، ورود می کنند و با تمام توان در کنار مردم هستند.


 فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیپ در صحنه‌ها گوناگون در مدیریت بحران هایی همچون سیل، زلزله، آتش سوزی و موارد دیگر آتش به اختیار، ورود می‌کنند و با تمام توان در کنار مردم هستند.
سردار حسین حکمتیان روز سه شنبه ( 24 تیرماه 99) در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی دستاوردهای بزرگ تیپ سرافراز ۴۸ فتح چه در عرصه جنگ سخت نظامی و یا در مدیریت بحران‌های گوناگون اظهار داشت: کشور در سال‌های اخیر دچار بحران‌های متعددی شد که از جمله این اتفاقات شامل سیل، زلزله، کرونا، سقوط هواپیما، آتش سوزی بوده است.
وی افزود: در زلزله کرمانشاه یگان تیپ ۴۸ این استان نخستین یگانی بود که منطقه اعزام شد و این یگان افتخار آفریدند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سال گذشته نیز در زمان وقوع سیلاب در نقاط مختلف کشور، در حوزه امداد، انتقال، گندزدایی و موراد دیگر تمام توان ما به کار گرفته شد.
سردار حکمتیان تصریح کرد: در خوزستان روزانه ۲۰ هزار پرس غذا پخت می‌کردیم و ۱۲ دستگاه آمبولانس، اورژانس صحرایی و کارهای بزرگ دیگری انجام شد.
وی عنوان کرد: یگان تیپ ۴۸ فتح استان در تمامی عرصه‌ها از قبیل سازندگی، راهسازی، محرومیت سازی ورود پیدا کرده است و اعتقاد ما بر این است مردم ولی نعمتان هستند این یگان سربازان ولایت‌اند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید کارهای جهادی انجام و قرار گاه تشکیل و اصل وحدت در نظر گرفته شود.
سرهنگ حکمتیان ابیان کرد: چنانچه این انقلاب به دنبال مسیر پر افتخار خود است باید ارتباط میان مردم و ولی فقیه برقرار باشد بنابراین نباید بگذاریم مردم از حاکمیت و نظام دلسرد شوند.
وی با اشاره اقدام انجام شده در این ایام کرونایی نیز گفت: ۳۳۵ هزار ماسک، دستکش و روپوش و موارد مشابه تهیه و ۱۵۲ هزار لیتر آب ژاول تأمین کردیم و توسط این یگان ۱۷ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعار هر خانه پاسدار بایدی پایگاه سلامت باشد مورد توجه قرار گرفت و ۱۰ کارگاه تولید ماسک و تجهیزات مورد نیاز کادر درمان در سراسر استان راه اندازی شد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422830-1.jpg

سردار حکمتیان با اشاره آتش سوزی‌های اخیر استان در خائیز، گچساران، دمچنار و دیگر مناطق، تاکید کرد: با تمام امکانات پای کار آمدیم و برای کنترل، مهار و پایش آتش تلاش کردیم.
وی گفت: دشمن در طول ۴۱ سال انقلاب تاکتیک‌های مختلفی را علیه ایران آغاز کرده و هم اینک شو تبلیغاتی جنگ سخت به راه انداخته است.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن ایران را بلوکه اقتصادی و تحریم کرد و تمام کانال‌های ارزی و مرزی را بر ما بسته است.
وی عنوان کرد: این یگان در سیستان و خوزستان در خطی به طول ۱۶۴ کیلومتر در برابر قاچاقچیان و گروهک‌ها جانفشانی کردند و سبب شدند سال‌ها امنیت و اقتدار به جغرافیای جمهوری اسلامی برگردد.
سردار حکمتیان تصریح کرد: سال‌ها این یگان تیپ 48 فتح در برابر گروهک‌ها جانانه جنگیدند و به عنوان نمونه تا آخرین قطره خون در مقابل گروهک ریگی ایستادند.
وی افزود: در سال ۷۸ و ۸۸ که کشور در لبه پرتگاه بود ورود پیدا کردیم و به کمک مردم ناامنی خنثی شد.
صدها کیلومتر از شمال غرب در دست پژاک بود که ۷ شهید دادیم و سه سال و نیم در شرایط سخت خوزستان حضور پیدا کردیم و برگ زرینی از افتخار در آن استان داریم که فرزندان استان امنیتی بی‌نظیر ایجاد کردند 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نظام سلطه و دست نشانده‌هایش همه با هم مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و امروز دچار جنگ ترکیبی، تلفیقی و تمام عیار از نظام سلطه هستیم.


کد مطلب: 423240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/423240/گام-های-بلند-تیپ-48-فتح-مدیریت-بحران-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1