تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۴۲۳۲۴۰
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

گام های بلند تیپ 48 فتح در مدیریت بحران ها/ تولید 335 هزار ماسک و تهیه 152 هزار لیتر ژاول در ایام کرونایی

۱
۰
گام‌های بلند تیپ 48 فتح در مدیریت بحران‌ها
کبنا ؛ فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیپ در صحنه‌ها گوناگون در مدیریت بحران هایی همچون سیل، زلزله، آتش سوزی و موارد دیگر آتش به اختیار، ورود می‌کنند و با تمام توان در کنار مردم هستند.
سردار حسین حکمتیان روز سه شنبه ( 24 تیرماه 99) در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی دستاوردهای بزرگ تیپ سرافراز ۴۸ فتح چه در عرصه جنگ سخت نظامی و یا در مدیریت بحران‌های گوناگون اظهار داشت: کشور در سال‌های اخیر دچار بحران‌های متعددی شد که از جمله این اتفاقات شامل سیل، زلزله، کرونا، سقوط هواپیما، آتش سوزی بوده است.
وی افزود: در زلزله کرمانشاه یگان تیپ ۴۸ این استان نخستین یگانی بود که منطقه اعزام شد و این یگان افتخار آفریدند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سال گذشته نیز در زمان وقوع سیلاب در نقاط مختلف کشور، در حوزه امداد، انتقال، گندزدایی و موراد دیگر تمام توان ما به کار گرفته شد.
سردار حکمتیان تصریح کرد: در خوزستان روزانه ۲۰ هزار پرس غذا پخت می‌کردیم و ۱۲ دستگاه آمبولانس، اورژانس صحرایی و کارهای بزرگ دیگری انجام شد.
وی عنوان کرد: یگان تیپ ۴۸ فتح استان در تمامی عرصه‌ها از قبیل سازندگی، راهسازی، محرومیت سازی ورود پیدا کرده است و اعتقاد ما بر این است مردم ولی نعمتان هستند این یگان سربازان ولایت‌اند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید کارهای جهادی انجام و قرار گاه تشکیل و اصل وحدت در نظر گرفته شود.
سرهنگ حکمتیان ابیان کرد: چنانچه این انقلاب به دنبال مسیر پر افتخار خود است باید ارتباط میان مردم و ولی فقیه برقرار باشد بنابراین نباید بگذاریم مردم از حاکمیت و نظام دلسرد شوند.
وی با اشاره اقدام انجام شده در این ایام کرونایی نیز گفت: ۳۳۵ هزار ماسک، دستکش و روپوش و موارد مشابه تهیه و ۱۵۲ هزار لیتر آب ژاول تأمین کردیم و توسط این یگان ۱۷ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعار هر خانه پاسدار بایدی پایگاه سلامت باشد مورد توجه قرار گرفت و ۱۰ کارگاه تولید ماسک و تجهیزات مورد نیاز کادر درمان در سراسر استان راه اندازی شد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422830-1.jpg

سردار حکمتیان با اشاره آتش سوزی‌های اخیر استان در خائیز، گچساران، دمچنار و دیگر مناطق، تاکید کرد: با تمام امکانات پای کار آمدیم و برای کنترل، مهار و پایش آتش تلاش کردیم.
وی گفت: دشمن در طول ۴۱ سال انقلاب تاکتیک‌های مختلفی را علیه ایران آغاز کرده و هم اینک شو تبلیغاتی جنگ سخت به راه انداخته است.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن ایران را بلوکه اقتصادی و تحریم کرد و تمام کانال‌های ارزی و مرزی را بر ما بسته است.
وی عنوان کرد: این یگان در سیستان و خوزستان در خطی به طول ۱۶۴ کیلومتر در برابر قاچاقچیان و گروهک‌ها جانفشانی کردند و سبب شدند سال‌ها امنیت و اقتدار به جغرافیای جمهوری اسلامی برگردد.
سردار حکمتیان تصریح کرد: سال‌ها این یگان تیپ 48 فتح در برابر گروهک‌ها جانانه جنگیدند و به عنوان نمونه تا آخرین قطره خون در مقابل گروهک ریگی ایستادند.
وی افزود: در سال ۷۸ و ۸۸ که کشور در لبه پرتگاه بود ورود پیدا کردیم و به کمک مردم ناامنی خنثی شد.
صدها کیلومتر از شمال غرب در دست پژاک بود که ۷ شهید دادیم و سه سال و نیم در شرایط سخت خوزستان حضور پیدا کردیم و برگ زرینی از افتخار در آن استان داریم که فرزندان استان امنیتی بی‌نظیر ایجاد کردند 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نظام سلطه و دست نشانده‌هایش همه با هم مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و امروز دچار جنگ ترکیبی، تلفیقی و تمام عیار از نظام سلطه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار جوان هم استانی سردار عزیز حکمتیان سردار زیاد جنب و جوش نداشته باش ممکنه حسودان لر ستیز زیر پای حضرتعالی را خالی کنند لرستیزان چشم دیدن پیشرفت لر را ندارند خدمت صادقانه و خداییت ممکنه حسودان را به وسوسه بیندازد و توطئه کنند چون نوکران آنها در استان مداوما دنبال پرونده سازی وخبرچینی هستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1