تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۲۲۸۵۹
کبنا گزارش می‌دهد

تکلیف تاجگردون کی مشخص می‌شود؟ / تاجگردون: حرفی که صدای آمریکا می‌زند، اینها می‌زنند

۰
کبنا ؛
موضوع اعتبار نامه تاجگردون پا را از صحن علنی مجلس فراتر گذاشته و امروز جامعه و حتی آن طرف آبها منتظر هستند که ببینند مجلس یازدهم چه تصمیمی در باره اعتبار نامه منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت می‌گیرند.

زمان تعیین تکلیف اعتبارنامه تاجگردون مشخص شد
طبق گفته، حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس گفت: گزارش کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس تدوین و به هیأت رئیسه پارلمان تقدیم شده است.
وی ادامه داد: طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس احتمالاً روز چهارشنبه هفته جاری بررسی این گزارش در دستور کار پارلمان خواهد بود.نماینده فسا در مجلس اظهارداشت: اعتبارنامه منتخب گچساران در مجلس در کمیسیون تحقیق تائید شده اما باید بار دیگر این موضوع در صحن علنی پارلمان مطرح شود.
 
نماینده مردم اراک رأی خود درباره اعتبارنامه تاجگردون را شفاف کرد
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان مرکزی اعلام کرد که یکی از معترضان اعتبارنامه تاجگرون هستم.
 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی در نامه‌ای به نمایندگان مجلس در این استان، از آنان دعوت کرد تا موضع خود را پیرامون بحث شفافیت، در صورت موافقت با شفافیت عملکرد نمایندگان در مباحث مختلف من جلمه شفافیت آرا، رأی خود نسبت به اعتبارنامه تاجگردون را شفاف اعلام کنند.

 
 
نماینده مردم اراک رأی خود درباره اعتبارنامه تاجگردون را شفاف کرد

در همین راستا، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این استان، اعلام کرد که «با طرح شفافیت آرای نمایندگان در صحن علنی و کمیسیون‌های مجلس موافق بوده و قاطعانه از آن دفاع می‌کند و همچنین با توجه به اینکه بنده یکی از معترضان اعتبارنامه تاج گردون هستم، به تصویب اعبتارنامه ایشان رأی موافق نخواهم داد.»
در این نامه آمده است:
با احترام و تشکر فراوان از اقدام شایسته شما درخصوص مطالبه گری از مسئولان، به استحضار می‌رساند، انیجانب همیشه در دوران تصدی مسئولیت‌های مختلف، اعتقاد راسخ به شفافیت در همه ابعاد آن داشته و دارم. شفافیت و تقویت نظارت، مهمترین راه مبارزه با فساد است. شفافیت حق مردم است و مسئولان باید نسبت به تصمیماتی که می‌گیرند به مردم پاسخگو باشند. اینجانب همیشه سعی کرده ام در عمل نیز به این اصل پایبند باشم. اعلام مواضع شفاف و صریح خود در خصوص مسائل مختلف از جمله برجام، FATF، CFT و ... مخالفت صریح با عملکرد رئیس جمهور و وزرا و تهیه و امضای طرح شفافیت، اعلام داوطلبانه آرای خود به لوایح و طرح ها، رأی به طرح شفافیت منابع مالی و تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و همچنین پیوستن به پویش مجلس شفاف و بدون فساد، اعلام بیانیه شفافیت، اعلام هزینه‌های تبلیغاتی و منابع مالی آن و موارد بسیار دیگر، نمونه‌هایی از پایبندی عملی اینجانب به اصل شفافیت است.
 
نماینده مردم اراک رأی خود درباره اعتبارنامه تاجگردون را شفاف کرد


اعتبارنامه جنجالی تاجگردون: معترضان حتی درباره پدربزرگ پدرم هم در گزارش آورده‌اند|هیچ‌کس در مجلس نمی‌دانست من به «فارس» پول می‌دهم
 
اعتبارنامه جنجالی تاجگردون: معترضان حتی درباره پدربزرگ پدرم هم در گزارش آورده‌اند|هیچ‌کس در مجلس نمی‌دانست من به «فارس» پول می‌دهم
اولین خبرگزاری که شروع به تولید محتوا علیه من کرد، فارس بود. هیچ‌کس در مجلس نمی‌دانست من به خبرگزاری فارس پول می‌دهم؛ اما خبرگزاری فارس که این را می‌داند. اگر این استدلال درست بود که خبرگزاری فارس یا مهر نباید علیه من کار می‌کردند؛ چراکه این‌ها از ردیف‌هایی که فقط من می‌دانم، پول می‌گیرند.
این حرف‌ها چیست؟ من این حرف‌ها را توهین می‌دانم؛ البته نه توهین به خودم، بلکه به جمهوری اسلامی. فرض کنیم من نهادی مثل شورای نگهبان را با پول بخرم؛ چطور چنین اتفاقی ممکن است؟

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد جدی‌ترین مسئله مجلس یازدهم در ماه‌های نخست بررسی یک اعتبارنامه باشد. حتی غلامرضا تاجگردون، نماینده‌ای که به اعتبارنامه‌اش اعتراض شده نیز می‌گوید پیش‌بینی این اتفاق را «تا این حد» نداشته است. آن‌هم درحالی‌که نماینده گچساران خبر دارد از یک سال قبل جمع‌آوری مدارک علیه او آغاز شده است.

به گفته تاجگردون حتی دستیار رئیس‌جمهوری نیز در این راه فعال بوده است. او که این روز‌ها بیش از هرکسی نامش در کنار اخبار مجلس یازدهم شنیده می‌شود، مسیر بررسی اعتبارنامه در شعبه و کمیسیون تحقیق را پشت‌سر گذاشته است و در هر دو بررسی اعتبارنامه‌اش تأیید شده است.

معترضان، اما معتقد هستند که تاجگردون دچار فساد اقتصادی است و شبکه فاسدی را مدیریت می‌کند. به گفته آن‌ها که جمعی از جوانان اصولگرا و قدیمی‌تر‌ها هستند، همه دستگاه‌های نظارتی و حتی دو دستگاه اطلاعاتی کشور تا اینجا در بررسی پرونده تاجگردون «رفوزه» شده‌ا
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1