کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نامه‌ای به حضرات آیات ملک حسینی و حسینی در باره اعتبار نامه‌ی تاجگردون؛ اجازه ندهید حق مردم کهگیلویه و بویراحمد ضایع شود

23 خرداد 1399 ساعت 15:48

جمعی از جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه‌ای خطاب به آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری اعتبارنامه تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت شدند.


جمعی از جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه‌ای خطاب به آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری اعتبارنامه تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت شدند.
به گزارش کبنا، نامه‌ای که در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته به شرح زیر است؛
حضرات آیات ملک حسینی و سید نصیر حسینی (دامت برکاتهم)
سلام علیکم
روحانیت و سلسله جلیل القدر سادات در ایران و استان کهیگلویه و بویراحمد از گذشته تاکنون ملجاء و تکیه گاه مردم در گرفتاری‌ها و مشکلات بوده‌اند. مردم استان از یاد نمی‌برند که در طول دهه‌ها بیت مکرم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی محل رجوع مردم از اقصی نقاط جنوب کشور بوده است و درب این خانه بر روی تمام مردم با تمام سلایق و قومیت‌ها باز بوده است. بعد از ایشان این رویه توسط فرزند بزرگوار آن عالم ربانی حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ادامه یافت. هم چنین در طول سال‌های گذشته حضرت آیت الله سید نصیر حسینی از جمله شخصیت‌هایی بوده است که چه در جایگاه امام جمعه شهر دهدشت و چه در طول ماه‌های گذشته به عنوان نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار مردم و با مردم بوده‌اند.
 
حضرات آیات
 همان گونه که مستحضرید در هفته‌های اخیر و همزمان با شروع به کار مجلس جدید موضوع بررسی اعبتارنامه جناب آقای غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه گچساران و باشت در صدر اخبار کشور بوده است. موضوعی که البته در تمامی مجالس یک رویه است و نمایندگان محترم در آغاز کار مجلس به بررسی اعتبارنامه همدیگر می‌پردازند. اما آن چه که در این دوره جای تعجب دارد و بهانه نوشتن این مرقومه شد اصرار و فشار شدید بر این موضوع و خارج کردن آن ازیک رویه عادی به مسئله‌ی پیچیده است که ظن سیاسی بودن و سلیقه‌ای برخورد کردن در آن پیش آمده است. امروز کشور و مردم با مشکلات و گرفتاری‌های بسیاری دست به گریبان هستند و مطابق با تاکیدات مقام معظم رهبری و شعارهای نمایندگان جدید رسیدگی به این مشکلات و چاره جویی برای مسائل اقتصادی از اولویت‌های این مجلس است؛ اما متاسفانه در مدت زمانی که از آغاز مجلس یازدهم گذشته است به نظر می‌رسد اولویتی بالاتر از بررسی یک اعتبارنامه ساده برای آنها وجود ندارد. این در حالی است که صلاحیت آقای تاجگردون پیش از این توسط شورای محترم نگهبان به عنوان چشم نظام و انقلاب با دقت و حساسیت ویژه بررسی و تأیید شده است. تأییدیه شورای نگهبان سبب ادامه فعالیت تاجگردون در صحنه انتخابات شد و در طول انتخابات نیز وقت و هزینه‌های زیادی از مردم برای انتخابات هزینه گردید و در نهایت نیز مردم در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و بیعت با آرمان‌های امام، انقلاب و شهدای عزیز بر پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و آقای تاجگردون را با اختلاف بالا به عنوان منتخب خود انتخاب نمودند. بعد از این مرحله بار دیگر شورای محترم نگهبان صلاحیت انتخابات در گچساران و باشت را تأیید کرد و آقای تاجگردون رسماً به عنوان نماینده مردم این حوزه معرفی گردید. با آغاز به کار مجلس اما به یکباره موضوع بررسی اعتبار نامه ایشان پیش آمد که با این وجود و با همه فشارها و سخت گیری‌ها در مورد اعتبارنامه وی این موضوع در کمیسیونی که متشکل از تعدادی از نمایندگان همین مجلس بوده است اعتبارنامه وی تأیید شد و امید می‌رفت که این موضوع به پایان رسیده باشد ولی در جلسه علنی روز چهارشنبه 21 خرداد 1399 با اخطار یکی از نمایندگان و رأی گیری بار دیگر این پرونده نه تنها مفتوح باقی ماند که بر پیچیدگی آن افزوده شد. هیچ کسی توقع نادیده گرفتن قانون را ندارد اما آن چه مشخص است اصرار زیاد بر این موضوع که از صافی‌های زیادی گذشته است می‌باشد و در جایی که صرفاً بحث یک فرد به عنوان نماینده نیست بلکه آنچه که این روزها همراه با نام نماینده درگیر این پرونده و پیچیدگی‌های آن است حق مردم است که در کلام حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان میزان و حق الناس از آن یاد شده است. انتظار تخلف و کوتاهی از هیچ نماینده‌ای نیست ولی نمی‌توان به این بهانه و خدای ناکرده با نگاه‌های سیاسی زمان و فرصتی که متعلق به مردم است را از آنها سلب نمود؛ لذا از محضر مبارک شما بزرگواران و هم چنین سایر شخصیت‌ها و بویژه امامان جمعه عزیز استان خواهشمند است در راستای دفاع از حق مردم نسبت به این موضوع همان گونه که قطعاً پیش از این پیگیر بوده‌اید پیگیر و مطالبه اجرای قانون با نگاه برابر و فارغ از سیاسی کاری و مطنقه گرایی را از نمایندگان محترم مجلس یازدهم خواستار باشید.


کد مطلب: 421964

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/421964/نامه-ای-حضرات-آیات-ملک-حسینی-باره-اعتبار-نامه-ی-تاجگردون-اجازه-ندهید-حق-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-ضایع-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1