کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

جناب تاجگردون؛ برای خدمت به جامعه علمی استان تلاش کنید/ دانشگاه یاسوج را دریابید!/ برای خود میراث ماندگار به جای بگذارید

14 دی 1398 ساعت 21:34

آقای تاجگردون حال که شما صیاد بودجه و میرشکار این عرصه‌اید، برای دانشگاه مادر این دیار تلاش کنید و فریادرسی باشید که در بحبوحه بررسی لایحه بودجه کشور در مجلس، یا به حالت یا به حیلت و به هر طریقی که میسر شود، شجاعانه و اورژانسی، بودجه‌ای درخور از اعتبارات کشوری برای دانشگاه یاسوج بستانید تا بر تارک دانشگاه و علم این دیار خدمتی ماندگار کرده باشید و به نام شما برای همیشه ثبت گردد.


این روزا دانشگاه یاسوج از مضیقه بودجه‌ای برای آزمایشگاه‌ها و امور عمرانی و دیگر مسائل جاری رنج می‌برد [کلیک کنید] و این دانشگاه نیازمند یاری جدی مسئولان و مقامات و نهادهای صاحب صلاحیت در تخصیص بودجه و حمایت مالی برای گذران حداقل امور خود است.
دانشگاه یاسوج دانشگاه مادر استان در حوزه‌های گوناگون (غیر پزشکی و پیراپزشکی) است که می‌تواند بسترساز توسعه صنعت و نیروی انسانی برای استان شود و به رشد و توسعه علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شتاب دهد. دانشکده‌های صنعت شهرستان‌های گچساران و چرام، اقمار این دانشگاه در سایر نقاط استان هستند که به سان دو بال در توسعه و پیشرفت و آبادانی آن دیار نیز می‌تواند نقش آفرینی نماید. حتی اگر روزی دانشکده‌های گچساران و چرام از این دانشگاه منفک شوند، باز همچنان نیازمند این دانشگاه مادر هستند و چتری بر فراز آنها خواهد بود و به افق‌های دور دست جهت می‌دهد.
هم اکنون از کلیه استان، دانشجویان و اساتید فراوانی در این دانشگاه مشغول به تحصیل و تدریس هستند که توسعه این دانشگاه و افزایش ظرفیت علمی آن به توانمندی آنها منجر خواهد شد که هر کدام از فارغ التحصیلان هم استانی مشغول در این دانشگاه در هر کجایی کشور که مشغول به کار شوند، در صورت دارا بودن ظرفیت علمی لازم، مایه امید و پیشرفت و نام آوری استان خواهند بود. تحقق این امر نیازمند تهیه حداقل امکانات و ابزار و بودجه لازم برای به حرکت درآوردن چرخ علم در این دانشگاه است و از آنجایی که مردمان استان ما، سخت کوش و اصطلاحاً «گل بی منت بارون» هستند، حتی اگر خاکی باشد رویش می‌کنند و ثمر می‌دهند؛ لذا اگر حداقل بودجه برای این دانشگاه فراهم شود، از بسیاری از دانشگاه‌های برتر کشور نیز خوش‌تر خواهد درخشید.
دانشگاه یاسوج در رنکینگ دانشگاه‌های برتر کشور و جهان، حائز رتبه‌های تک رقمی بوده و برای کل استان افتخارآفرین شده است. انتظار آن می‌رود که شخصیت‌های اثرگذار استان به خصوص دکتر تاجگردون که میرشکار بودجه کشور است، برای استمرار این افتخار به جد بکوشد. در این رهگذر کلیه فرزندان استان در مناصب کشوری و استانی نیز می‌بایست احساس مسئولیت کنند و دکتر تاجگردون بیشتر محل انتظار است.
در این سال‌های حضور تاجگردون در کمیسیون بودجه، به فراخور برای جای جای استان (جدای از حوزه انتخابیه خود) تلاش‌هایی کرده و نجات بخشی داشته است که از جمله آنها تخصیص اعتبار برای قیر شهردرای های کل شهرهای استان و ... را می‌توان نام برد. بلاشک محتمل است که برای دانشگاه یاسوج نیز تلاشی کرده باشد. اما از ایشان که چهره‌ای علمی است، انتظار می‌رود برای دانشگاه یاسوج تلاش مضاعف و دوچندانی نماید و درب نجاتی بر توسعه علمی در این دانشگاه بگشاید.
قطعاً اگر شما از هر منفذی که بتوانید علاجی برای درد بودجه و اعتبارات دانشگاه یاسوج کنید، برای شما تا همیشه ماندگار خواهد ماند. بلاشک اگر به همت شما کتابخانه‌ای، دانشکده‌ای و یا آزمایشگاهی در دانشگاه یاسوج احداث شود، آیندگان تا همیشه خواهند گفت که این اثر، میراث دکتر تاجگردون است و چه نیکو است که ماندگاری و نیکنامی در ساحت علم باشد و اهل علم و جامعه قدردان دانشگاهی از شما به نیکی یاد کنند.
حال که شما صیاد بودجه و میرشکار این عرصه‌اید، برای دانشگاه مادر این دیار تلاش کنید و فریادرسی باشید که در بحبوحه بررسی لایحه بودجه کشور در مجلس، یا به حالت یا به حیلت و به هر طریقی که میسر شود، شجاعانه و اورژانسی، بودجه‌ای درخور از اعتبارات کشوری برای دانشگاه یاسوج بستانید تا بر تارک دانشگاه و علم این دیار خدمتی ماندگار کرده باشید و به نام شما برای همیشه ثبت گردد.
امید آن است که به زودی خبر هنرمندانه شما در تخصیص بودجه امدادی و فوری برای دانشگاه یاسوج خبرساز شود و کام طالبان علم و دلسوزان خدمت را شیرین نماید.


کد مطلب: 416246

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/416246/جناب-تاجگردون-خدمت-جامعه-علمی-استان-تلاش-کنید-دانشگاه-یاسوج-دریابید-خود-میراث-ماندگار-جای-بگذارید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1