تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۱۶۰۵۴
کبنا گزارش می‌دهد

«منتظریان» گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا / گره‌ گشایی «درخشنده‌پور» از اصولگرایان / در جلسه نیم ساعته هدایت‌خواه و درخشنده‌پور چه گذشت؟

۶۴
۳
«منتظریان» گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا  / گره‌ گشایی «درخشنده‌پور» از اصولگرایان / در جلسه نیم ساعته هدایت‌خواه و درخشنده‌پور چه گذشت؟
کبنا ؛بالاخره اصولگرایان بویراحمد و دنا تکلیف شان را مشخص کردند، و پرچم شان را به دست «نادر منتظریان» دادند. در حالی که صاحب نظران اینگونه تشخیص می‌دادند که اصولگرایان بویراحمد و دنا با قرار گرفتن پشت سر نستور درخشنده پور به دلیل موقعیت جغرافیایی و پایگاه رأیی که دارد، می‌توانند پیروزی برای خودشان به دست بیاورند. اما به دلایلی که در آینده روشن تر می‌شود، بر روی منتظریان اجماع کردند. اینگونه که از صحبت‌های شیخ شجاعیان استنباط می‌شود، این احتمال وجود دارد که درخشنده پور نقش گره گشاه یا کنش یار را برای جریان اصولگرایی ایفا می‌کند. او سپری برای اصولگرایان بویراحمد و دنا خواهد شد تا از دژ محکم روشنفکر عبور کنند. هر چند که در خشنده پور شامگاه (یکشنبه 8 دی ماه 98) به گونه دیگری حرف زد و گفت: بنده راهم را تا آخر می‌روم، و این جریان اصولگرایی بود که با من وارد مذاکره شد نه من. 
درخشنده پور تاکید کرد: بنده اهداف و انگیزه‌ و تفکراتی برای خودم دارم که پا به عرصه انتخابات گذاشتم و این راه را تا آخر می‌روم.
از فحوای کلام درخشنده پور اینطور برداشت می‌شد که من می‌خواهم تا آخر بروم و دیگر کاری به اصولگرایان ندارم، شاید در جلسه نیم ساعت او و ستار هدایت خواه مسائل دیگری مطرح شده و «درخشنده پور» تاکتیک اصولگرایان باشد.
شیخ شجاعیان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد و حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: منتظریان گزینه نهایی جریان انقلابی شهرستان های بویراحمد و دنا شد.
او با اشاره به اقدامات انجام گرفته از یک سال قبل تاکنون برای معرفی کاندیدای نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نوع انتخاب مردم در این دوره با توجه به تحولات جهانی و منطقه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد و حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ادامه داد: به تبع همه گروه‌ها و جریان‌های درون نظام در حال فعالیت جهت موفقیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که ائتلاف نیروهای انقلاب نیز با ساز و کار مشخص خود در همه کشور و در استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا در حال فعالیت است.
این فعال سیاسی در شهرستان بویراحمد افزود: ائتلاف نیروهای انقلاب بر این باور است که باید نیروهای ولایتمدار و حامی نظام و انقلاب و محرومان و مستضعفان به مردم معرفی شوند تا بتوان بر مشکلات فعلی کشور با درایت و تدبیر بیشتر غلبه کرد.
وی با تاکید بر این که مجلس به نمایندگانی که وکیل‌المله باشند نیاز دارد نه نماینده وکیل‌الدوله تصریح کرد: این مجلس با توجه به جمیع شرایط کشور باید در همه حوزه‌ها کارآمد باشد و نشان دهد که مجلس به فرموده امام رحل در راس امور است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد و حوزه انتخابیه بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که همه نیروهای انقلاب را دور هم جمع کردیم تا با ساز و کار مشخص و خرد جمعی کاندیدای این جریان معرفی شود خاطرنشان کرد: از یک سال پیش استارت کار زده شد و رایزنی مختلف با نخبگان و پیشکسوتان و معتمدان جریان انجام شد که تمام نیروها با وحدت هر چه بیشتر در انتخابات ورود پیدا کرده و با اتحاد حداکثری یک نفر به عنوان کاندیدای جریان معرفی شود.
شجاعیان ادامه داد: به همین منظور در سطح شهرستان‌های بویراحمد و دنا قریب به 4 هزار نفر از نخبگان جریان شناسایی و در 2 همایش مجمع عمومی جریان ائتلاف نیروهای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا شورای ائتلاف 23 نفره در بویراحمد و 19 نفره در دنا شکل گرفت.
وی گفت: از درون شورای ائتلاف هر دو شهرستان 23 نفر به عنوان شورای منتخب حوزه انتخابیه شهرستان‌ها بویراحمد و دنا انتخاب شدند تا با ساز و کار مشخص کاندیدای نهایی جریان انقلابی را معرفی کنند.
شجاعیان با بیان اینکه در نهایت 5 نفر به عنوان کاندیدای این جریان مشخص شدند افزود: این 5 نفر در ادامه میثاق نامه‌ای را به صورت جداگانه امضا کردند که خروجی جریان هر کدام از این افراد باشند دیگران با تمام وجود شخص منتخب را به صورت همه جانبه در پروسه انتخابات همراهی و حمایت کامل کنند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد و حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ادامه داد: با توجه به این که روند نظرسنجی برای رسیدن به کاندیدای واحد نیازمند زمان بیشتری بود و این مهم به تعویق می‌افتاد کاندیداها متفقا میثاق‌نامه‌ای را امضا کردند که از نظرسنجی صرف نظر کرده و هر کدام 10 نفر را به عنوان نماینده خود به جناب آقای دکتر هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان معرفی کنند.
وی گفت: از میان این تعداد 50 نفر، تعداد 10 نفر به عنوان منتخب نمایندگان کاندیداها و یک نفر هم توسط رئیس شورای استان مجموعا 11 نفر انتخاب شدند تا این تعداد با خرد جمعی خود کاندیدای نهایی را معرفی کنند.
شجاعیان افزود: پس از جلسات مختلف توسط این اعضا و در حضور دکتر هدایتخواه در نهایت پس از رایزنی‌ها و در نظر گرفتن جمیع جهات به خصوص ویژگی رأی آوری در نهایت جناب آقای نادر منتظریان به عنوان کاندیدای نهایی و خروجی جریان نیروهای انقلاب اسلامی این حوزه انتخابیه معرفی شد.
وی در پاسخ به این سوال که آقای نستور درخشنده پور چه قرابتی با جریان نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو خواهد داشت خاطرنشان کرد: این برادر نیز در مجموعه نیروهای انقلاب تعریف می‌شود و کماکان فعالیت انتخاباتی خود را ادامه داده و در نهایت به تشخیص خود و جریان انقلاب تصمیم‌گیری خواهد شد.
شجاعیان در پاسخ به این سوال که پیشکسوتان جریان چه حمایتی از منتظریان خواهند داشت، خاطرنشان کرد: با توجه این که تصمیم حاصل خرد جمعی و کار تشکیلاتی بوده و به نوعی همه در این انتخاب به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش داشته‌اند لذا همه نیروهای جریان اعم از پیشکسوتان و جوانان از خروجی جریان حمایت همه جانبه می‌کنند.

بیشتر بخوانید؛

شکاف در جریان اصولگرایان بویراحمد و دنا / درخشنده‌پور: راهم را تا آخر ادامه می‌دهم / دهراب‌پور: ساز و کار انتخاب نامزد نهایی را سالم نمی‌دانم / تأکید راست سنتی بر منتظریان

«نادر منتظریان» قبل از این به کبنا گفته بود: در حال حاضر در دوره ای هستیم که جریان اصولگرا انسجام بیشتری نسبت به دوره های گذشته دارد.
منتظریان بیان کرد: طبیعت جریانات این است که در هر دوره ای تعدادی کاندیدا ثبت نام کنند و بعد از آن در شرایط مناسب نشست ها برگزار شود، توافقات شود، تشتت و انشقاق از بین برود و در صورتی که در آینده نزدیک توافقی حاصل شود پیروزی قطعا از ناحیه جریان اصولگرا است.
منتظریان در ادامه با بیان اینکه هر تصمیمی که در تشکیلات اصولگرایان گرفته شود قبول داریم و تمکین می کنیم گفت: قطعا اگر کاندیدای واحدی معرفی شود نتیجه خوبی را حاصل خواهیم کرد.
منتظریان درباره میزان رای خود گفت: هم سبد رای اجتماعی و شخصی بنده و هم سبد جریان اصولگرایی ام خوب است، این دو سبد رای گیری که در کنار هم باشند ان شالله نتیجه خوبی خواهیم گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهاد
Iran, Islamic Republic of
نادر منتظریان مردی انقلابی،پاک،دلسوز،با بینش سیاسی ونطق بیان عالی،به امید موفقیت این جریان انقلابی
شجاع
Iran, Islamic Republic of
اسم نیروهای انقلاب
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصولگرا هرگز به منتظریان رای نخواهم داد
ایشات را مردم بویراحمد سفلی اصلا" نمیشناسن
معصومی
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی وومیخوای رخنه کنی در این جریان آقای منتظریان بهترین گزینه جناحه چه برای الان و چه برای آینده
دنا
Iran, Islamic Republic of
باور نکنم منتظریان چی وابوو
مسلم حسامی
Iran, Islamic Republic of
مهندس درخشنده پور از دیارمردان سلحشوردنای همیشه استوار است، ایشان جوهره کاتالیزر ی ندارد: حلالی است که فقط بایددرزلالی صداقت برادرش حل شود،،،خودراوقف ب سفلی کندتاابد در تاریح حماسه ی ب سفلی ماندگارخواهدماندانشاء الله
Iran, Islamic Republic of
هنی علیا وسفلی ایکنی
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
با این اتفاق حزب نیروهای انقلاب برای همیشه نابود هستن حربی که اتاق فکرش شجاعیان و خلقی پور و پیشوا و حسینی باشد باید فاتحه اش را خواند/ بابا شما همین الان با این انتخابتان قافیه را باخته اید و شکست را متحمل خواهید شد
ش
Iran, Islamic Republic of
منتظریان از اخر اول است درخشنده هم اصلاحاتی است
Iran, Islamic Republic of
رمنتظریان رتبه ششم میشود
س
Iran, Islamic Republic of
فاتحه مع الصلوات
Iran, Islamic Republic of
فقط درخشنده پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان و سلام بر مردان انقلابی؛ان شاءالله پیروزی نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
از هر یک از نیروهای انقلابی که خروجی باشد با تمام توتن حمایت خواهیم کرد
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
همه این سناریوها جز تخریب بویراحمد و دنا هیچ نتیجه دیگری را دنبال نمی کنن. راست سنتی از اول نشان داده که جز خودش هیچ گروهی را نمی بینن. اینها حدود 40 سال است که خود را قیم مردم می دانن. مردم انقلاب نکردند که یه عده را رد کرد و یه عده را مادام العمر قیم خود کنن. چرا اینها فکر میکنن فقط خودشان خوب می فهمند و دیگران هیچ. اینها با این سناریو باز ی کردن هایشان راه زوال خود را سریع تر به مردم نشان می دهند. یه روز دکتر کریم فرخیانی را علم کرده و بعد از ایشان عبور می کنن یه روز درخشنده پور را کاتالیزور می کنن تا شکاف و دو دستگی در اردوگاه ندای وحدت مردم بیندازن. ان شاء الله به یاری و مدد خدا و امام زمان سونامی ندای وحدت آنها در خود هضم خواهد کرد . مهندس درخشنده پور عزیز هم این را (کاتالیزور) با عمل و اقدام به موقع و سنجیده خود بی پاسخ نخواهد گذاشت. در ضمن حساب آقای دکتر هدایت خواه این چهره غرهیخته و فرهنگی استان و کشورمان از حساب راست های سنتی جداست.
Iran, Islamic Republic of
چهل سال ازانقلاب می گذردبیش از30سال مملکت دردست هنوزهم حرف اضافه می زنید
احسان
Iran, Islamic Republic of
گفت دانایی ک گرگی خیره سر هست پنهان درنهاد

برحسب ایدوئولوژی غربال نشده سنتی خودشان یکدیگرارا خواهند ....
علی
Iran, Islamic Republic of
الفاتحه
درود بر دكتر دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
ل سیاسی در شهرستان بویراحمد افزود: ائتلاف نیروهای انقلاب بر این باور است که باید نیروهای ولایتمدار و حامی نظام و انقلاب و محرومان و مستضعفان به مردم معرفی شوند تا بتوان بر مشکلات فعلی کشور با درایت و تدبیر بیشتر غلبه کرد........ برادر شجاعيان نيات قوم گرايانه تون ديگه نميتونيد ومطمئن باشيد چنان شكستي از جريان محرومين وصاحبانداصيل انقلاب ميخوريد كه به جايگاه برميگردين ،دكتر دهراب پور قطعا حمايت محرومين رادارد
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
مگه دكتر كاتاليزور شوراي خودخوانده هست كه با ابرو وحيثت خودش وايلش بازي كنه تا نماينده حسيني روانه مجلس بشه وباز بازيچه ونردبان انها شود دكتر فرزند غيور پراشكفت واز خانواده بسيار اصيل وبا اگاهي ست قطعا ومسلما ونردبان نخواهد شد وبه شانس اول انتخابات با اختلاف بالا دكتر روشنفكر مي پيوندد تا بي احترامي شورا به ايشان را با اين ائتلاف تاريخي جواب داده باشد همه ما حاميانش هرگز وهزگز به منتظريان راي نخواهيم داد در غيرا ينصورت پشت نداي وحدت خواهيم بود
Iran, Islamic Republic of
به نظرم چهارپنجم رای منتظریان ازحسینی است هرچندخودش رابه عنوان نیروی انقلابی دوست وقبول دارم اماشماهاتفرقه می اندازید بین اصولگرایان .چنانچه اینطورفکرکنیدمااصولگرایان به ایشان رای نمی دهیم .
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر حاج مهدی روشنفکر...
ایشون با آرای بالا پیروز انتخابات است...
توهم پردازی تا کی؟
خود رادبیهوده خسته نکنید؟
مگر دعوت ها وسیل خروشان طوایف مختلف بویراحمد ودنا را نمیبینید
طایفه های ارزشمند تیرتاجی جلیلی بابکانی اولاد علی مومن و...
بابکانی بهرامی
Iran, Islamic Republic of
والا ایما. یدون رای و روشنفکر نیمو بهرامی ککامونه کارنامش خوبه رای و بهرامی ایمو دایی اگر وت گوتنه روشنفکر من بابکان رای ایاره بدون یه دون رای ویچو من بابکان نیاره
دلسوز بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام شما دارید هم خودتونه وهم مردم وحتی اصولگراراتخریب می کنیدودرضمن شماها اصولگرا نیستید وروزی یک نفرراحمایت میکنید:ودیگر بویراحمدودناراخرابترنکنیدوبگذاریدواقعامردم به ندای وحدت فکرکنند؛باتشکر.
خوم
Iran, Islamic Republic of
یو چه اجماعیه که دکتر دهراب پور و درخشنده پور سریع اعلان کردنه که ایما ره خمونه ادامه اییم
امامی هم هلام تایید نکره.
و نظرم یه ده، پونزه تا و جبهه اصولگرایل اجماع کرده بون
باش تا صبح دولتش بدمد
مژگان
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان مدیری توانمند و انسانی است از جنس مردم و قطعا پیروز انتخابات خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
فتنه چون مار بی سر وصدا می خزد پس باید مردم ولایتمدار بهوش باشن وفریب افراد قدرت طلب را نخورن
یامهدی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ایفرماید منتظریان کس نیاره یا وجود نداره / مجلس که این حال و روزتونه وبعد تو مجلس خودشون رو به دولت
حسین
Iran, Islamic Republic of
ای جان جانان. .بابا تورو خدا جناب حااااااج منتظریان عزیز شما دیگه چرا!!!؟به لطف شما و دوستانتان خیلی وقته که این مردم محروم شدند، ول نمیکنید!!!!؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر دهراب پور فقط ایشون می‌تونه رای بیاره
حمید
Iran, Islamic Republic of
دونم هیشکه جز بهرامی قبول‌نیابو
اهورا
Iran, Islamic Republic of
نماینده اصولگراها قرار بود دکتر دهراپور‌ باشه یکدفعه منتظریان از کجا اومد اگر چیزی پشت پرده نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید بساط تون رو
فقط یه سیاست مدار مثل روشنفکر می تونست دست شما رو برای همه رو کنه
ما هم میریم سمت روشنفکر که از گزینه های انتخابی شما بهتره
شما هم هرجور دوس دارید توی منجلاب تون غر بخورید
یاسر
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر دهراپور
Iran, Islamic Republic of
پناه میبریم به خدا
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
این شهر به مرد عملگرا مثل دکتر بهرامی نیاز داره مردی از جنس مردم سوابق ایشان نشان میدهد که گزینه خوبی برای این منصب میباشد انشالا که مردم تصمیم عاقلانه بگیرند و اینده ی این شهر رو تضمین کنند
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی کوچکترین تحقیق و بررسی انجام بده متوجه می شه که فقط حاج منتظریان می تونه استان رو از این وضعیت نجات بده
بیکاری و فقر شرایط سختی رو برای مردم به وجود آورده ،
روشن فکریا..
Iran, Islamic Republic of
والاماکه نمی دانیم تافرداچه اتفاقی رخ میده ولی.چهارکلمه نمی تون صحبت کندحیف ای استان که ستارخان وباقرخان داشت الان ایخویکی برومنه مجلس که فقط ایگوطایفه وایلم بدبخت وما .
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
شما ا طایفه گرایی می کنیدروشنفکر نفی طایفه گرایی است همه یک بویراحمد واحد هستیم
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترروشنفکرسیاستمداری قوی که دست همه شماراخوند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که میتونست جلو تاجگردون درا .دکتر نیکبخت بود
.بقیه دو شاخ کلو را هم ویک جدا نیکنن .الان هم بهرامی بهتر از بقیشونه
سید
Iran, Islamic Republic of
شکست اصولگرایان باعبور ازدرخشنده پور صددرصدشد
سید
Iran, Islamic Republic of
شکست اصولگرایان باعبور ازدرخشنده پور صددرصدشد
علی
Iran, Islamic Republic of
و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین
روزگاری تاریخ قضاوت خواهد کرد و قضاوت تاریخ صریح و برنده و بی رحم خواهد بود.
روزگاری تاریخ به آیندگان خواهد گفت که مردی با شرف و عزت بخاطر اعتلا و سربلندی دیارش از خواسته خود به نفع برادرش کنار رفت. آری دکتر درخشنده پور میتواند حماسه بیافریند و به نفع ندای وحدت کنار برود تا آیندگان همیشه از او به نیکی یاد کنند.
Rgd
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه خود را رئیس انقلابیون ندانید خط انقلاب از شما جداست در ساز کارتون ناسیونالیستی تصمیم گرفته شد و شخص که از طایفه جناب مسعود حسینی رو انتخاب کردید شما به فکر مردم باشید نه به فکر پست و مقام .مطمئن باش مردم کسی رو انتخاب میکنن که از جنس خودشون باشه نه از جنس طبقه مرفع شما ۳ نفر ۱حسینی ۲ هدایت خواه ۳ خلقی پور یه افرادی هستی که فقط منافع جیب خودتون میکند و مردم را به فقر. میکشانید .
Iran, Islamic Republic of
منتظریان کیه دیگه؟؟؟؟؟
از کجا پیدا شد؟؟؟؟
تو چه کاری مشغوله؟،؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب شجاعیان.
یعنی امثال دکتر دهرابپور و دکتر عسکری و آقای امامی انقلابی نبودند..فعلا شماها خودتون را صاحب میدونید و بقیه هیچ
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام چه زیبا فرمودند. خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتند . اما به قول فقط منتظریان دغدغه انقلاب را دارند. پس بقیه چی. به عنوان یه خانواده شهید که دلسوزتر از همه شما هستم به انقلاب به کاندید نهایی رتی نمیدهم. شما هیچ ساز و کار مشخصی نداشتید.
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاهد میگیرم دکتر کیان دهراب پور خیلی شایسته تر از منتظریان هست
حسن صالح حمیدزیچ
Iran, Islamic Republic of
به این نمیگن اجماع. این خروجی نظر دو نفره هدایتخواه و حسینی پس هی تیتر نزدید اصولگرایان اجماع کردن
حمید
ایشانه خدا غضب وتو کرده که کلا
دشت روم
United States
مرد روزهای سخت منتظریان
امین
Iran, Islamic Republic of
با این اوضاع قطعاً بهرامی قبول میشه
امین
Iran, Islamic Republic of
با این اوضاع قطعاً بهرامی قبول میشه
Iran, Islamic Republic of
شما فقط دم میزنید. بقیه را دور زدید فکر میکنید مردم نمی فهمند.
Iran, Islamic Republic of
ای خدا یعنی واقعا فرقی داره کی نماینده وابو که این هم شور و شعف نشون اییت
شجاعت
Iran, Islamic Republic of
جناب شیخ باید واضح و بی پرده صحبت کنیدباید میفرمودید چون اقای درخشنده پور از حوزه سفلی هستند"" یعنی شما هم قومگرایی را تایید میکنید""با ایشون موافقت نشد،،،شما بهتره بذارید
جمال
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها تا الان خیلی ضعیف عمل کرده بودن به این دلیل که روی دکتر هدایت خواه حساب باز کرده بودن که ایشون زیر بار نرفتن، بین اون پنج نفر دکتر درخشنده پور از همه قوی تر بود و همچنین رایشون حتی میشه گفت با چهار نفرشون برابری می کرد، با این کارشون از پیش باخته هستند، خودشون هم خوب میدونن، رای دور قبل آقای هدایت خواه بخش زیادیش به خاطر شخص خودشون بود و نباید به اون رای دل ببندن ...

طرفدارای.فازتون چیه، تا قبل از ثبت نام چه حرف ها علیه دکتر هدایت خواه نزدین، از دو سال قبل چه تهمت ها نزدین به دکتر درخشنده پور، چرا این تعریف ها رو در طی این دو سال نمی کردین؟؟ منفعتتون می چربه، دلیلش اینه.

حمایت از جریان ندای تفرقه بزرگترین خیانت به بویراحمده، عملکرد گذشته اشون و خواسته هاسون رو بررسی کنید به حرفم می رسید، تفکراتشون فوق‌العاده سمی و خطرناک هستن...
جعفر
Iran, Islamic Republic of
دکتر درخشنده پور تا آخر می مانند و ما طرفدارانش هم تا آخر با ایشان خواهیم ماند،
درود بر دکتر درخشنده پور
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام اگرهدایتخواه میتوانست کاری برای خودش میکرد آقای درخشنده پورازرای بیشتری برخورداراست چون مردم اوراشناختند وشایسنگی این کاررادارد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بابامگراختیارکسی دست هدایتخواه وحسینی وآن شیخ ودیگران است ماخدابه خودمان عقل دادوشایسته ترراانتخاب می کنیم هیچ کدام ازاینها مثلدرخشنده پورنیستندحتی خودتصمیم گیرنده گان
فریاد
Iran, Islamic Republic of
بقران برای اولین باره که اسم منتظریان رو شنیدم .با این اوضاع و احوال باز هم اون زارع رای رو میبره حالا می بینید.
Iran, Islamic Republic of
یه جوری میگن نیروی انقلابی شمااصولگراها همیشه رفتارهای تبعیض گرا دارین کشوروفقط مال خودتون میدانید دست بردارین
علی
Iran, Islamic Republic of
ری درخشنده پور
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1