کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شکاف در جریان اصولگرایان بویراحمد و دنا / درخشنده‌پور: راهم را تا آخر ادامه می‌دهم / دهراب‌پور: ساز و کار انتخاب نامزد نهایی را سالم نمی‌دانم / تأکید راست سنتی بر منتظریان

8 دی 1398 ساعت 23:07

 کیان دهراب پور از دیگر کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس که قبلاً بارها نارضایتی و گلایه خود را از جریان اصولگرایان رسانه‌ای کرده بود و حتی در یکی از جلسات اصولگرایان شرکت نکرده بود، امشب (یکشنبه دی ماه 98) در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، اظهار کرد: «ساز و کار انتخاب کاندیدای نهایی را ساز و کار مناسب و سالمی نمی‌دانم، لذا به عنوان یک کاندیدای مردمی به فعالیت انتخاباتی خود ادامه می‌دهم.»


اجماع نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا به بن بست رسیده، و انشقاق در این جریان به اوج خود رسیده است. در روزهای اخیر جلسات اصولگرایان بویراحمد و دنا با حضور کاندیداهای این جریان و کمیته 11 نفره آن برگزار شد، هر چند این جلسات پشت درب‌های بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود. اما اطلاعات رسیده، از اختلافات شدید در بین این جریان خبر می‌دهد.
خبرها جسته و گریخته، از نهایی شدن نظر اصولگرایان بر روی نستور درخشنده پور خبر می‌داد. که به یکباره «نادر منتظریان» بر سر زبان‌ها افتاد.
شامگاه یکشنبه (8 دی ماه 98) جلسه اصولگرایان با حضور ستار هدایت خواه رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی و شکرالله امامی، کیان دهراب پور، نادر منتظریان و سید احسان عسکری برگزار شد. گفته می‌شود قبل از برگزاری این جلسه نستور درخشنده پشت درب‌های بسته حدود 30 دقیقه با ستار هدایت خواه وارد مذاکره شد و بر اساس اطلاعات به دست آمده گویا این جلسه نتیجه خوشایندی برای درخشنده پور نداشت.
درخشنده پور: تا آخر ادامه می‌دهم 
فضای مجازی از دلخوری درخشنده پور و ترک جلسه توسط وی خبر می‌دهد، اما درخشنده پور در گفت و گو با کبنانیوز این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید: بنده در جلسه امشب (یکشنبه 8 دی ماه 98) اصلاً حضور نداشتم که بخواهم، دلخور باشم و جلسه را ترک کنم.
درخشنده پور افزود: اصولگرایان با بنده وارد مذاکره شدند و بنده هم این آمادگی را داشتم که این جریان را تا آخر همراهی کنم. اما الان تصمیم گرفته‌ام که راه خودم را تا آخر ادامه دهم.
وی در پاسخ به سئوالی آیا شما از جریان اصولگرایی دلخور هستی و آیا شما جلسه امروز را با دلخوری ترک کردید؟، اظهار داشت: نه چنین چیزی نیست، بنده نه دلخور هستم و نه از کسی ناراحتم. بنده اهداف و انگیزه‌هایی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتم و الان می‌خواهم همین اهداف و اندیشه‌های خود را تا آخر بروم.
وی در پاسخ به سئوالی که آیا شما از اینکه اصولگرایان آقای «منتظریان» را به عنوان گزینه نهایی معرفی کردند، ناراحت هستید؟، گفت: آقای منتظریان فردی محترم، برجسته و شریف و ایده‌های خوبی دارند و قطعاً می‌تواند برای مردم مفید و مثمر ثمر باشند. اما بنده اهداف، انگیزه‌ها و تفکراتی دارم. و بنده این راه را تا آخر ادامه می‌دهم.
وی تصریح کرد: چه اصولگرایان از بنده حمایت کنند چه حمایت نکنند تا آخر این مسیر را ادامه خواهم داد.
نستور درخشنده پور تأکید کرد: در عرصه انتخابات هر کس اندیشه و تفکرات خودش را دارد و هر فردی آورده خودش را در اختیار مردم می‌گذارد تا مردم با تدبیر انتخاب کنند. بنده هم تمام آورده‌های خودم را در اختیار مردم می‌گذارم و امیدوارم بتوانیم در این مسیر برای مردم آسایش، رفاه، عدالت و سعادتمندی را به ارمغان بیاوریم.

ساز و کار انتخاب کاندیدای نهایی را ساز و کار مناسب و سالمی نمی‌دانم / به عنوان کاندیدای مردمی وارد می‌شوم
 کیان دهراب پور از دیگر کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس که قبلاً بارها نارضایتی و گلایه خود را از جریان اصولگرایان رسانه‌ای کرده بود و حتی در یکی از جلسات اصولگرایان شرکت نکرده بود، امشب (یکشنبه دی ماه 98) در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، اظهار کرد: «ساز و کار انتخاب کاندیدای نهایی را ساز و کار مناسب و سالمی نمی‌دانم، لذا به عنوان یک کاندیدای مردمی به فعالیت انتخاباتی خود ادامه می‌دهم.»
وی افزود: «در این بین نسبت به آقای هدایت خواه به عنوان رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب هیچ شک و تردیدی ندارم که نیتش خالصانه و صادقانه بوده است. ولی افراد دیگری با سازمان دهی‌های لازم در انتخاب کاندیدای نهایی، نیت و عمل سوءگیرانه و مغرضانه داشته‌اند.»
بنا بر این گزارش، آنطوری که از این جلسات خبرها می‌رسید، اختلافات اصولگرایان ادامه‌دار است، راست سنتی بر روی نادر منتظریان تأکید می‌کنند و به هیچ وجه نمی‌خواهند کاندیدایی به غیر از منتظریان کاندیدا شود. نو اصولگرایان هم درخشنده‌پور را به دلیل موقعیت جغرافیایی و پایگاه رأی خوبی که دارد، را به عنوان نامزد نهایی این جریان قلمداد و تأیید می‌کنند. هر چند خیلی از اصولگرایان در شرایط فعلی روشنفکر را بهترین گزینه برای پیروزی اصولگرایان می‌دانند. این در حالی است که روشنفکر میثاق نامه اصولگرایان را امضاء نکرده است و باید منتطر روزهای آینده باشیم.


کد مطلب: 416051

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/416051/شکاف-جریان-اصولگرایان-بویراحمد-دنا-درخشنده-پور-راهم-آخر-ادامه-می-دهم-دهراب-پور-ساز-کار-انتخاب-نامزد-نهایی-سالم-نمی-دانم-تأکید-راست-سنتی-منتظریان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1