کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

چرا «غلامرضا تاجگردون» دنبال افزایش قدرتش در فارس است؟ از رویای «استانداری» برادر تا مدیرکلی یکی از بستگان

20 شهريور 1398 ساعت 13:27

آقای دکتر رحیمی، استاندار بومی فارس! شنیده‌ها حاکی از آن است که، برادران تاجگردون (غلامرضا و ساسان تاجگردون) به دنبال انتصاب یک نفر از اهالی استان کهگیلویه وبویراحمد که از بستگان نزدیکشان می‌باشد به عنوان مدیرکل بهزیستی استان فارس هستند.


غلامرضا تاجگردون سال‌های عمر مدیریتی و اجرایی خود را استان فارس گذرانده و به دلیل قرابت‌ها و آمد و رفت های که از گذشته به این استان داشته و همچنین با توجه به اینکه از قوم بزرگ لر در این استان افرادی زیادی سکونت و زندگی می‌کنند از ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی، گردشگری و اقتصادی آنجا کاملاً اطلاع دارد. او همواره سعی کرده که در نظام اداری و سیاسی آنجا نقشی ایفا کند. مدتی پیش نیز در جمع لرها، گچسارانی‌ها و باشتی های و قشقایی‌های مقیم شیراز سخنرانی داشت.
حتی در انتصاب استانداران استان فارس او سعی می‌کند که بی تفاوت نباشد. برادر غلامرضا تاجگردون، ساسان تاجگردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس را بر عهده دارد، علاوه بر این‌ها بعضی از منسوبین و نزدیکان تاجگردون در ادارات فارس جایگاهی دارند.
اینکه تاجگردون بی میل نیست که در استان فارس قدرت خود را افزایش دهد، موضوعی است که در تحرکات او در استان فارس دیده می‌شود. بحث استانداری ساسان تاجگردون نیز در زمانی مطرح که بالاخره این موضوع به هر دلیلی منتفی شد.
اینگونه مطرح می‌کنند که «تاج گردون به دنبال یار گیری در استان فارس است، اینبار هم زمزمه انتصابات برخی نزدیکان او در این استان به گوش می‌رسد، منابع آگاه از این حکایت دارد که غلامرضا تاج گردون به‌شدت پیگیر انتصاب «محمد نبی محمدی» به عنوان مدیر کل بهزیستی فارس می‌باشد، محمدی داماد تاجگردون است. موضوعی که هنوز منابع رسمی چیزی در این باره مطرح نکرده‌اند.
 «محمد نبی محمدی» دارای مدرک پزشکی عمومی است که می گویند او خیلی در ایام تحصیلاتش از روزمه ای خوبی برخوردار نبوده است. همچنین می گویند که «محمدی» در سابقه اجرایی خود کارهای عمرانی و پیمانکاری نیز انجام می‌داده است. محمدی با حمایت‌های تاجگردون مدتی پیش به عنوان رئیس شبکه بهداشت شهرستان گراش منصوب شد. البته موضوعاتی مختلفی در خصوص انتصاب او به عنوان رئیس شبکه بهداش گراش مطرح می‌کنند که هیچ کدام از آن‌ها رسمآ عنوان نشده، مسائلی از قبیل آنکه محمدی در واقع پیگیر کارهای تاجگردون در فارس نیز هست.
غلامرضا تاج گردون، به دنبال ایجاد قدرت حداکثری برای خود در استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس می‌باشد، و اکنون بیان می‌شود که داماد خود را می‌خواهد برای مدیرکلی بهزیستی استان فارس معرفی کند. اینکه چرا تاجگردون می‌خواهد قدرت خویش را در استان فارس و جنوب کشور گسترش دهد. سئوالی است که باید خود او پاسخ دهد.
در یکی کانال‌های واتس آپ استان فارس اینگونه خطاب به استاندار فارس نوشته شد که؛ «آقای دکتر رحیمی، استاندار بومی فارس! شنیده‌ها حاکی از آن است که، برادران تاجگردون (غلامرضا و ساسان تاجگردون) به دنبال انتصاب یک نفر از اهالی استان کهگیلویه وبویراحمد که از بستگان نزدیکشان می‌باشد به عنوان مدیرکل بهزیستی استان فارس هستند.
اگر این انتصاب صورت گیرد، این دومین مدیری است که در دوران شما با حمایت برادران تاجگردون، از استان همجوار در استانی که خود از لحاظ نیروی انسانی کمبودی ندارند به پست مدیر کلی می‌رسد. آقای استاندار بومی درب این حیات خلوت را به روی برادران تاجگردون ببندید!»
 همانطوری که بیان شده، بخشی از مطالبی که در بالا آمده در منابع رسمی مطرح نشده است و صرفاً بر اساس اطلاعات رسیده و شنیده شده به نگارش درآمده است.
 
 
 
 
 


کد مطلب: 412639

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/412639/چرا-غلامرضا-تاجگردون-دنبال-افزایش-قدرتش-فارس-رویای-استانداری-برادر-مدیرکلی-یکی-بستگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1