کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج ضرب‌الاجل تعیین کرد

آسیب جدی اقدامات غیرقانونی «نوریان» بر پیکره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / بکارگیری نیروهای «جزیره‌ای» در بیمارستان / ظرف 48 ساعت نیروهای را اخراج کن

15 ارديبهشت 1398 ساعت 10:20

شنیده شده که اخیراً نامه‌ی رسمی از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که به اطلاع همه نهادهای نظارتی و امنیتی هم رسیده، نیز بر این مطلب صحه گذاشته و در آن نامه‌ی آمده است که «این بکارگیری ها همچنان غیرقانونی و به صورت جزیره‌ای و بدون طی مراحل قانونی و به دور از چشم هیأت رئیسه دانشگاه ادامه دارد.»


بیمارستان 283 تختخوابی شهید جلیل یاسوج بعد از سال‌ها بی پولی و بی مدیریتی راه افتاد، صرف نظر از زیان دهی این بیمارستان به دلیل عدم پذیریش بیمار، بحث به کارگیری نیروهای بی رویه و بی ضابطه در این بیمارستان نوپا بیش از هر چیزی نفس این بیمارستان را گرفته است.
خیرالله نوریان سرپرست بیمارستان شهید جلیل با پشت گرمی و بی توجهی از تذکر نهادهای نظارتی و امنیتی دانشگاه، بدون رعایت سلسله مراتب اداری و خارج از ضوابط و به دور از فضای رقابتی تعداد زیادی نیروی انسانی را در قالب نیروهای خدماتی به بدنه نحیف و جوان بیمارستان تحمیل کرده است.
بیمارستانی که هنوز به «سوددهی» نرسیده، گرفتار هزینه‌های هنگفت و سوء مدیریت شده است. «نوریان» در جذب نیروها گوشش به هیچ کسی بدهکار نیست و هر طوری که خودش می‌خواهد تصمیم می‌گیرد. شنیده شده که اخیراً نامه‌ی رسمی از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که به اطلاع همه نهادهای نظارتی و امنیتی هم رسیده، نیز بر این مطلب صحه گذاشته و در آن نامه‌ی آمده است که «این بکارگیری ها همچنان غیرقانونی و به صورت جزیره‌ای و بدون طی مراحل قانونی و به دور از چشم هیأت رئیسه دانشگاه ادامه دارد.»
مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در آن نامه‌ی خطاب به «نوریان» رئیس بیمارستان شهید جلیل گفته‌اند؛ که این اقدام غیرقانونی حضرتعالی آسیب‌های جدی به این نهاد آکادمیک وارد کرده است.
همچنین در این نامه‌ی خاص که شاید برای اولین بار در نظام اداری کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است، نیز بیان شده که ضمن تذکر جدی به جنابعالی به عنوان مسئول اصلی این اقدام غیرقانونی و ضمن یادآوری این مسئولیت، انجام چنین اقدامی متوجه شاخص می‌باشد. نسبت به اخراج نیروهای مذکور (طبق قانون) در طی 48 ساعت آینده از ابلاغ این نامه اقدام و از نتیجه این معاونت را مطلع فرمائید.
دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تمام نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی استان را در جریان اقدامات «نوریان» در بیمارستان شهید جلیل یاسوج گذاشته‌اند.
افکار عمومی منتظر هستند که عصر تبعیض و حاکمیت جزیره‌ای در این بیمارستان به پایان برسد اگر چه صاحبان قدرت به دنبال این هستند تا با به کارگیری نیروهای خود همچنان بر سیطره‌شان بر بیمارستان یاسوج ادامه دهند.


کد مطلب: 409353

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/409353/آسیب-جدی-اقدامات-غیرقانونی-نوریان-پیکره-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-بکارگیری-نیروهای-جزیره-ای-بیمارستان-ظرف-48-ساعت-اخراج-کن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1