تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۰۲۸۶۸
گزارش

جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش گامی موثر در حمایت از محیط زیست کشور

۱
کبنا ؛

دکتر سید محمد رادمنش پزشک متخصص کهگیلویه و بویراحمدی متولد شهرستان بویراحمد و ساکن (اهواز) و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور است که چند سالی است که در کنار فعالیت های تخصصی خود در زمینه پوست و مو به صورت خودجوش و از سر دلسوزی و دغدغه بخش از وقت و هزینه شخصی خود را برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست ایران اختصاص داده است…
دکتر رادمنش که که تا کنون مقالات و کتب متعددی از جمله کتاب “جنایت علیه محیط زیست” با تیراژ ۱۷۰ هزار نسخه را به چاپ رسانده است که به صورت رایگان در سطح کشور توزیع شده است .
گفتنی است دکتر رادمنش بیش از یک دهه است که به صورت جدی فعالیت های حفاظت از زیستی محیطی خود را به طرق مختلف انجام می دهد.
زاگرس نشینان اولین تجلیل شوندگان جایزه”رادمنش”
وی در جدیدترین اقدام خود در راستای حفاظت از محیط زیست کشور، با راه اندازی جایزه”زیست محیطی رادمنش” گام های خود را برای تحقق اهداف زیست محیطی محکم تر برداشته است.
رادمنش در این رابطه عنوان می کند که هیچ گونه هدف سیاسی و اقتصادی ندارد و تنها به این امید در این مسیر گام برداشته ایم که بتوانیم حفاظت از محیط زیست را به فرهنگ غالب برای زندگی مسالمت آمیز و بهتر انسان ها در کنار طبیعت تبدیل کنیم.
لازم به ذکر است که دکتر سید محمد رادمنش اخیرا در اقدامی قابل تحسین ، جایزه “رادمنش” را در سطح کشور راه انداخته است و در اولین دوره از اعطای این جایزه در شهریور ماه ۹۷، به برگزیدگان ۷ استان زاگرس نشین در زمینه اقدامات حفاظت از محیط زیست جایزه”رادمنش” را اعطا نمود.
در همین رابطه دوستداران محیط زیست از استان های کهگیلویه بویراحمد، اصفهان، فارس، خوزستان، کرمانشاه، لرستان و چهارمحال و بختیاری موفق شدند اولین جایزه “رادمنش” را به خود اختصاص دهند..
این فعالان مردمی محیط زیست بنا بر سیاست های این برند ، در زمینه کاشت گیاهان بومی، پاکیزگی طبیعت ، ارتقاء فرهنگ و آموزش زیست محیطی شهروندان ، تلاش در جهت حفاظت از گونه های گیاهی و جانوری در معرض انقراض و فعالیت هایی در جهت بهتر زیستن ، موفق به دریافت این جایزه شده اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1