کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟ / آقای استاندار صرفاً جهت اطلاع

5 آذر 1396 ساعت 10:45


متن ارسالی
از استعفای رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تا عدم پرداخت ما به‌تفاوت کارکنان و وعده‌های که عملی نشد، از جمله حاشیه‌هایی می‌باشد که این روزها دامن‌گیر جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد شده است. این مطلب صرفاً در راستای اطلاع مسوولان ارشد استان و اصلاح امور منتشر می‌شود.

بنا بر این گزارش، محمد سبحانی رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۵ آبان ۹۵ جای شمس‌ این دانشگاه را گرفت، شمس‌‍الله رشیدی که از نخبه‌های مدیریتی جهاد محسوب می‌شود، اما زیر فشارهای سیاسی زیاد و دیگر مسائلی که در پشت پرده اتفاق افتاد از این مسوولیت کنار رفت. البته غلامرضا تاجگردون و غلام‌محمد زارعی نیز او را در آن موقعیت تنها گذاشتند.
سبحانی که در زمره مدیران پروازی به شمار می‌رود، همزمان با ورودش به یاسوج پژو پارس خوشگلی با پول بیت‌المال برای این اداره خریداری کرد و روزهای چهارشنبه با همین خودرو به اهواز می‌رود و شنبه و گاهی هم یکشنبه حدودهای ظهر به یاسوج می‌رسد. این مدیرکل چند ماهی است که حقوقش را از مرکز جهاد دانشگاهی اهواز دریافت می‌کند.
مدیرکل نیز برای خود در یاسوج خانه‌ای با ۱۵ میلیون رهن و ۶۰۰ هزار تومان، کرایه کرده که این روزها در آن سکونت دارد.
او در دولت تدبیر و امید این مسوولیت را برعهده گرفت، اما در انتصاباتش به گونه دیگری عمل کرد. قول داد درمانگاه عمومی و سلامت‌کده طب سنتی یاسوج راه‌اندازی می‌شود و تا الان که نیمی از سال گذشته خبری از این درمانگاه نیست.
راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی توسط جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به کما رفته است.
هیچ خبری مبنی بر راه‌اندازی مجتمع آموزش عالی پژوهشی و آموزشی گچساران نشنیدیم و این در حالی بود که سبحانی گفته بود؛ مجتمع آموزش عالی پژوهشی و آموزشی گچساران راه‌اندازی می شود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قسمت آموزشی این مجتمع اواخر شهریورماه و پژوهشی آن نیز تا آخر سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
گفته می‌شود در این اداره برخی از امورات به دلیل عدم پیگیری و نبود اعتبارات رها شده و مزایا و ما به تفاوت حقوق کارکنان جهاد دانشگاهی پرداخت نشده است و کارکنان نیز انگیزه‌ای و رغبتی ندارند.
این مدیرکل پشتش به سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی کشور گرم و حتی جانشین خود را در مرکز از نیروهای مخالف دولت معرفی کرده است.
امروز فروغی رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج نیز به همین دلایل استعفا داد و اکنون در مرخصی بدون حقوق به سر می‌برد.
از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسوولان ارشد استان و کشور انتظار می‌رود برای ساماندهی این سازمان تدابیری بیندیشند.


کد مطلب: 294577

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/294577/جهاد-دانشگاهی-کهگیلویه-بویراحمد-می-گذرد-آقای-استاندار-صرفا-جهت-اطلاع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1