کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پناه بردن کارآفرین سی‌سختی از بی‌توجهی مسئولان به رئیس اتاق تعاون ایران

29 آبان 1395 ساعت 9:24


tavoonکارآفرین سی‌سختی از کم توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کارآفرینان گلایه کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، خانم «کافی عاطفی» کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمدی که توانسته است، با تلاش شبانه روزی ۷۰ نفر را از درد بیکاری نجات دهد، او این روزها به دلیل کم توجهی مسئولان و حمایت آنها گلایه مند است.
این کارآفرین می گوید؛ اهل پاتاوه، در سال ۸۹ شوهر خود را از دست دادم و دارای ۹ فرزند هستم که به دلیل اینکه درآمد ناچیزی داشتم، تصمیم گرفتم یک شغل آبرومندانه ای برای خود ایجاد کنم و با یاری خدا و تلاش شبانه روزی الان ۳ کارگاه که ۷۰ نفر در این کارگاه ها مشغول به کار هستند، تأسیس کرده ام.
وی می گوید اکنون از مسئولان برای ساخت «سوله» در خواست وام و حمایت کرده ام که هیچ گونه توجهی ندارند.
به گزارش کبنا، این بانوی کارآفرین که همزمان با همایش «کارآفرینی و توسعه اقتصادی» در یاسوج با رئیس اتاق تعاون پیرامون مشکلش صحبت می کرد، اظهار کرد: مسئولان نباید برای ایجاد شغل و رونق واحدهای تولیدی سهل انگاری کنند.
عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران بعد از شنیدن سخنان این بانوی کارآفرین سی‌سختی خطاب به مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: برای تان یک مشتری پیدا  کردم.
عاطفی بانوی کارآفرین در پاسخ به این اظهارات عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران گفت: من از خود شما کمک می‌خواهم، متاسفانه این مسئولین کمکم نمی کنند.
به گزارش کبنا، در این هنگام مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اظهار کرد: من در خدمت شما هستم.
عاطفی در ادامه افزود: می‌خواهم کارم را گسترش دهم که به دلیل نداشتن زیرساخت های لازم، کارهایم روی دستم مانده است و با این وضعیت واحدهای تولیدی من با مشکلات زیادی روبرو می شوند.
در ادامه عبدالهی خطاب به رئیس بانک توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواهشمندم به این خانم کمک کنید.
رئیس اتاق تعاون ایران اضافه کرد: با مدیریت اتحادیه کارکنان دولت در استان فارس پیرامون شما صحبت خواهم کرد که همکاری لازم را انجام بدهند، گرچه باید در استان کهگیلویه و بویراحمد اتحادیه کارکنان دولت راه اندازی شود.
وی افزود: اتحادیه کارکنان دولت استان فارس ۹۰ فروشگاه دارد و از ایشان خواستار می شوم که با شما تماس بگیرند و محصولات و هر تولیدی لباسی که دارید را در فروشگاه‌هاشان بفروشند.
عبداللهی ادامه داد: برای ساخت سوله از بانک اعتبار بگیرید.
صابر مظاهری مدیرکل کار و تعاون کهگیلویه و بویراحمد نیز خواستار حمایت مسئولان و بانک ها از کارآفرینان شد و اظهار کرد: چرخ تولید با حمایت از کارآفرینان می چرخد.
به گزارش کبنا، «کافی عاطفی» ۴۶ساله اهل شهر پاتاوه ازتوابع شهرسی سخت است. این بانوی کهگیلویه وبویراحمدی که با وجود تمام کمبودها و مشکلات توانسته است با کار با یک دستگاه چرخ خیاطی تمام قدجلوی مشکلات بایستد. ازسال ۸۳  با یک دستگاه چرخ خیاطی که ازتعاونی فرهنگیان قسطی گرفت، شروع به خیاطی کرد و الان دارای سه کارگاه خیاطی، تولید تشک وبالش (جهیزیه عروس) و یک نانوایی تولید نان محلی است.
 


کد مطلب: 211540

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/211540/پناه-بردن-کارآفرین-سی-سختی-بی-توجهی-مسئولان-رئیس-اتاق-تعاون-ایران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1