کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

چهار دلیل که به منتظریان رأی می‌دهیم؟

17 بهمن 1402 ساعت 23:27

آیا در گچساران، یک نامزد انتخاباتی اهل کهگیلویه و یا در کهگیلویه، فردی بویراحمدی رای می‌آورد؟ پس به فردی رأی می‌دهیم که زاده‌ی بویراحمد و بزرگ شده‌ی منطقه باشد و نسبت به این آب و خاک تعصب دارد.


یادداشت - ۱- آیا در گچساران، یک نامزد انتخاباتی اهل کهگیلویه و یا در کهگیلویه، فردی بویراحمدی رای می‌آورد؟ پس به فردی رأی می‌دهیم که زاده‌ی بویراحمد و بزرگ شده‌ی منطقه باشد و نسبت به این آب و خاک تعصب دارد.
۲- دولت فعلی اصولگرا است و حداقل تا ۵ سال دیگر هم این جریان حاکم است. انتخاب فردی از جریان مخالف دولت، به معنای هدر دادن سرمایه اجتماعی استان است.
۳- تاجگردون یک نماینده‌ی در سطح ملی است، لذا نماینده‌ی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باید شخصیتی باشد که در خارج از استان سوابق مدیریتی داشته است و با ساختار‌های قدرت به خوبی آشنا باشد تا در مقابل وی کم نیاورد و به پادوی تاج تبدیل نشود.
۴- بالاخره منتظریان فردی است که نه در شعار بلکه در عمل در طول چندین سال مدیریت در دستگاه‌های حساس و مؤثر نظام، برخوردی میانه روانه داشته است و طیف‌های مختلف و متفاوت طرفدار‌ایشان هم گواهی بر این موضوع است. جالب این است که، رقبای‌ایشان برخی وی را محافظه کار و در مقابل برخی دیگر پرونده ساز مینامند. در حالیکه هر دوی این گروه‌ها از زاویه نگاه تنگ خود به منتظریان نگاه می‌کنند، منتظریان نه چپ است و نه راست، بلکه نماینده توده‌ی مردم است. منتظریان به معنای کامل کلمه یک شخصیت عقلانی معتدل می‌باشد. و از همین رو است که اطراف‌ ایشان انبوهی از اصلاح‌طلب تا اصول‌گرا، از سفلی تا علیا حلقه زده‌اند. چون همه می‌دانند که مشکل امروز بویراحمد را همراهی همه‌ی طیف‌های فکری و قومی می‌تواند حل نمایند.
در آخر، هر چه جلوتر رویم منتظریان را بیشتر تخریب می‌کنند. چون هم منافع افراد قومیت‌گرایی که انقلابی‌گری را بهانه‌ی قدرت یافتن خود می‌دانند و هم به ظاهر اصلاح‌طلبانی که اطراف خود را خالی از یاران گذشته خود می‌بینند، به خطر افتاده است. اما این تخریب‌ها در واقع نشان از ترس و نزدیک شدن منتطریان به موفقیت است.
--------------------
جمال رضایی


کد مطلب: 472273

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/472273/چهار-دلیل-منتظریان-رأی-می-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1