کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

تحلیلی بر حضور مژدهی‌پور در انتخابات کهگیلویه بزرگ / داده‌ها و فضای عمومی حوزه انتخابیه گواه آن است که مردم در آستانه یک تصمیم بزرگ قرار دارند

17 بهمن 1402 ساعت 19:16

شاید بسیاری‌ها بواسطه ثبت نام روز آخر مژدهی‌پور و دوری این چهره ملی و توانمند از حواشی رسانه‌ای در استان شانسی برای پیروزی و موفقیت علی مژدهی‌پور در انتخابات پیش رو قائل نبودند. اما از ابتدا روشن بود که چنین تحلیلی اشتباه و بدون پایه در واقعیت است. مژدهی‌پور در سال ۱۳۸۶ و در یک رقابت سخت با دو نامزد جریان اصول‌گرایی و جریان اصلاح‌طلبی نشان داده بود چهره‌ای مردمی و دارای پتانسیل برای موفقیت در عرصه انتخابات است. مژدهی‌پور بعد از آن و با وجود آن موفقیت قابل قبول به جهت مسئولیت‌های کلان و مهم ملی فرصت حضور در صحنه انتخابات را به دست نیاورد تا اینکه در این دوره و در پی مطالبه عمومی بار دیگر در صحنه انتخابات حاضر شد و تا اینجای کار نشان داده است که یکی از شانس‌های اصلی تصمیم مردم برای نمایندگی مردم در روز ۱۱ اسفند خواهد بود.


شاید بسیاری‌ها بواسطه ثبت نام روز آخر مژدهی‌پور و دوری این چهره ملی و توانمند از حواشی رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد شانسی برای پیروزی و موفقیت علی مژدهی‌پور در انتخابات پیش رو قائل نبودند. اما از ابتدا روشن بود که چنین تحلیلی اشتباه و بدون پایه در واقعیت است. مژدهی‌پور در سال ۱۳۸۶ و در یک رقابت سخت با دو نامزد جریان اصول‌گرایی و جریان اصلاح‌طلبی نشان داده بود چهره‌ای مردمی و دارای پتانسیل برای موفقیت در عرصه انتخابات است. مژدهی‌پور بعد از آن و با وجود آن موفقیت قابل قبول به جهت مسئولیت‌های کلان و مهم ملی فرصت حضور در صحنه انتخابات را به دست نیاورد تا اینکه در این دوره و در پی مطالبه عمومی بار دیگر در صحنه انتخابات حاضر شد و تا اینجای کار نشان داده است که یکی از شانس‌های اصلی تصمیم مردم برای نمایندگی مردم در روز ۱۱ اسفند خواهد بود.
مژدهی‌پور چه در دوران مسئولیت‌های کلان و بسیار خود و چه در طول این مدت کوتاه در ایام فعالیت‌های انتخاباتی نشان داده است چهره‌ای مردمی و دارای چشم‌انداز بلند توسعه و پیشرفت در سطح ملی و کلان است. نگاهی کلان‌نگر و ملی که هیچ‌گاه خود را محدود به یک منطقه و قوم نکرده است و با چشم یکسان و فراتر از مرزها و تقسیم‌بندی‌ها به همه حوزه انتخابیه نگاه می‌کند. 
محدودنگری و تعصبات قومی و منطقه‌ای سم‌مهلکی بوده است که بویژه در دوره قبل بلای جان حوزه انتخابیه شد و ضمن انسداد هرگونه پیشرفت و توسعه عملاً سبب ایجاد یک بن‌بست سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و در حوزه انتخابیه گردیده است.
نگاهی به پایگاه رأی مژدهی‌پور در مناطق مختلف نشان می‌دهد وی توانسته است حرف و شعار خود را تبیین و در جامعه پیاده نماید و همراهی قشرها و بخش‌های مختلف با این شعارها یعنی در وهله اول خستگی و دلزدگی مردم از تکرار و در وهله دوم عزم جزم شده آنها برای ایجاد یک فضای جدید با حمایت از علی مژدهی‌پور.
پیش‌بینی قطعی انتخابات سخت و به غایت دشوار است؛ اما کنار هم گذاشتن داده‌ها و فضای عمومی حوزه انتخابیه گواه آن است که مردم در آستانه یک تصمیم بزرگ قرار دارند و با ایستادن در خط و نگاه توسعه‌گرا و عدالت‌محور و با حمایت قاطع از علی مژدهی‌پور مسیری تازه و نو را کلید خواهند زد.


کد مطلب: 472267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/472267/تحلیلی-حضور-مژدهی-پور-انتخابات-کهگیلویه-بزرگ-داده-ها-فضای-عمومی-حوزه-انتخابیه-گواه-مردم-آستانه-یک-تصمیم-قرار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1