کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

شریفی؛ مناسبترین گزینه برای خروج از بلاتکلیفی اصولگرایان گچساران

16 دی 1402 ساعت 18:04

با تأیید صلاحیت تاجگردون شرایط برای اصولگرایان گچساران سخت و سخت‌تر شده است. عملکرد پر انتقاد سید ناصر حسینی پور این جریان را در یک شرایط بد قرار داده است و جریان نیاز به از خودگذشتگی و یک تصمیم بزرگ و تاریخی دارد.


با تأیید صلاحیت تاجگردون شرایط برای اصولگرایان گچساران سخت و سخت‌تر شده است. عملکرد پر انتقاد سید ناصر حسینی پور این جریان را در یک شرایط بد قرار داده است و جریان نیاز به از خودگذشتگی و یک تصمیم بزرگ و تاریخی دارد.
همه اصولگرایان از پیر و جوان در این عرصه مهم مسئولیت اجتماعی و اخلاقی دارند و هیچ کسی نمی‌تواند از زیر بار مسئولیت‌شانه خالی کند. متأسفانه چند دستگی و اختلافات در این جریان سالهاست بلای جان اصولگرایی شده است و این اختلافات تضییع حق و حقوق مردم را در پی داشته است. شکست در این دوره یعنی از دست دادن چهار سال زمان آن هم همزمان با سر کار بودن یک دولت اصولگرا که این همراهی می‌تواند به رشد و توسعه مضاعف شهرستان کمک کند. از طرف دیگر عدم موفقیت و اصرار بر اختلافات و حضور نامزد‌های مختلف عملاً به تعمیق اختلافات منجر خواهد شد و حل این مشکل در آینده سخت‌تر نیز می‌باشد.
اما چاره بر چیست؟ و اصولگرایان برای حل اختلاف و اجماع در این دوره چه امکاناتی در اختیار دارند؟ یقیناً حمایت و اجماع در پشت سر یک نامزد مورد قبول همه و بدور از حاشیه اولین گام برای عبور از این مرحله و‌ایستادن در مقابل رقیب قدرتمند است.
محمدباقر شریفی با عملکرد خوب خود و رفتار بدور از حاشیه و پرهیز از درگیر شدن در نزاع‌های درون گروهی توانسته است شخصیت میانه و قابل قبولی از خود نشان دهد که مورد احترام و پذیرش همه سلایق در جریان اصولگرایی باشد. اجماعی که باید هر چه زودتر انجام و همه جریان با تمام وجود و احساس مسئولیت برای موفقیت آن تلاش نماید. اتفاقاً اعتماد به شریفی یعنی سرمایه‌گذاری برای آینده جریان سیاسی چه از جهت یک نیروی کارآمد و چه از جهت حمایت از جوانان.
انتخابات در حال ورود به مرحله اصلی و نهایی خود می‌باشد و تعلل و بی‌تفاوتی نسبت به این موضوع یعنی از دست رفتن فرصت‌ها. ناامیدی سم مهلکی برای اصولگرایان گچساران است و آن‌ها با عزم جدی و اراده‌ی قوی می‌توانند از هر رقابتی پیروز بیرون آیند.


کد مطلب: 471114

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/471114/شریفی-مناسبترین-گزینه-خروج-بلاتکلیفی-اصولگرایان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1