کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

فرماندار کهگیلویه خادم واقعی مردم را خائن صدا کرد

علی انصاری

9 اسفند 1401 ساعت 0:28

پس از انتقادات حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده پیشین کهگیلویه نسبت به حد و مرز کهگیلویه و گچساران، فرماندار کهگیلویه انتقاد او را بر نتابید و به جای پاسخ دادن و شفاف‌سازی، به وی توهین کرد و او را خائن نامید.


یادداشت ارسالی؛ پس از انتقادات حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده پیشین کهگیلویه نسبت به حد و مرز کهگیلویه و گچساران، فرماندار کهگیلویه انتقاد او را بر نتابید و به جای پاسخ دادن و شفاف‌سازی، به وی توهین کرد و او را خائن نامید.
بله جناب اقای فرماندار شما درست می‌فرمایید آقای بزرگواری خائن است؛ چون در سال ۹۸ که فرمودید بعضی‌ها سکوت کردند، وی در ادامه راه حاج ‌قاسم و به فرماندهی سردار قآنی در حلب سوریه در کنار مدافعان حرم با تکفیری‌ها می‌جنگید.
جناب فرماندار، آقای بزرگواری در سال ۹۴ دوره نمایندگی‌اش تمام شد و هیچ مسولیتی نداشت؛ پس معلوم است از مسئله خیلی بی‌اطلاع هستید.
بله جناب فرماندار، آقای بزرگواری خائن است چون خود و خانواده‌اش برای امنیت ایران جانفشانی می‌کنند تا در سایه امنیت ایران امثال شما به کرسی ریاست برسید و بر اثر لاابالی‌گری ترک تازی کنید.
بله بزرگواری خائن است چون خود و برادرانش در دفاع مقدس در کنار هم‌رزمانشان با تمام توان با دشمن جنگیدند و فرزند دلبند و برادرش را تقدیم نظام کرد تا امروز امثال شما در صندلی ریاست جولان دهید.
بله جناب فرماندار محترم، بزرگواری خائن است چون در زمان نمایندگی او، نردبان ترقی امثال شما شد که از توانایی‌هی لازم برخوردار نبودید، ولی شما را به صدارت بخشداری چرام رساند و فریاد مردم راک را تحمل کرد که در مقابلش صدا می‌زدند این نیروی ناتوانی که یک رای دارد چرا یک پست می‌دهید حالا نمک‌نشناسی می‌کنید.
جناب فرماندار وقتی آقای بزرگواری از سوریه به ایران برگشت و مسئله جدایی بخشی از کهگیلویه را فهمید هم به آقای کلانتری استاندار وقت و هم به معاون سیاسی آقای جمالی و دستگاه‌های امنیتی تذکرات لازم را داد و همان وقت هم توییت هشدار را انتشار داد و این مسئله راکد ماند و در زمان نمایندگی ناصر حسینی و استانداری احمدزاده و فرمانداری شما احیاء شد. جناب آقای فرماندار! مگر آقای بزرگواری شما را خائن خطاب کرده که این همه بی‌تابی کرده‌اید؟ ایشان فقط به شما تذکر داده که برگ ننگین در کارنامه شما ثبت نشود.
به راستی توان مدیریت شما را همه مردم کهگیلویه در دوره اغتشاشگران متوجه شدند که در شهرستانی که ۸۰ درصد آن مردم مومن و ولایتمدار هستند ولی آنقدر ناتوان بودید که نتوانستید مهار کنید تا جایی که جوانی بی‌گناه کشته شد.
البته همان موقع همین آقای بزرگواری از ضعف مدیریتی شما انتقاد ولی پاسخ ندادید. آیا به خاطر این نبود که هنوز سرپرست بودید؟ حالا که الحمدوالله تایید صلاحیت شدید یک سوال: جناب آقای عبدالعزیز موسوی چرا سرپرستی شما یک سال طول کشید؟
جناب آقای موسوی، حاج اقای بزرگواری با عصبانیت شما هرگز دست از حقگویی و دفاع از مردمش برنخواهد داشت.


کد مطلب: 459090

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/459090/فرماندار-کهگیلویه-خادم-واقعی-مردم-خائن-صدا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1