تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۴۵۷۴۱۲
یادداشت ارسالی:

در شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران چه می‌گذرد؟ / آقای بقایی ساختارشکنی به چه قیمتی؟/ « تندر» کجایی یادت بخیر

۵
۷
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
در شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران چه می‌گذرد؟  / آقای بقایی ساختارشکنی به چه قیمتی؟
کبنا ؛یادداشت ارسالی: در شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران چه خبر است، اگر این روز‌ها به وضعیت شبکه بهداشت و درمان نگاهی بندازید قطعاً مدیریت سؤال برانگیز یک مدیرغیربومی را احساس خواهید کرد و آه و افسوس می‌خورید که چرا این سازمان به این روز افتاده است.
زمانی مدیریت شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برعهده دکتر محسن تندر مدیر جوان، انقلابی و دلسوز که توانست بعنوان یک مدیر غیر بومی کارنامه قابل قبولی از خود در یک شهرستان نفت خیز و سیاست‌زده داشته باشد.
ریاست هم اکنون دکتر تندر بر شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت استان فارس و هرمزگان گواه بر این ادعاست، هرچند اعتقاد داریم که دکتر تندریکی از مدیران لایق و آینده دارنفت کشور محسوب می‌شود.
اما ماجرا از آنجا آغاز شده است که بعدازانتخابات میاندوره‌ای و راهیابی «سیدناصر حسینی پور» به مجلس، جریان حاکم با حساسیت خاص و سماجت زیاد موضوع تغییر رئیس شبکه و بهداشت و درمان نفت را دنبال کردند و پس از کش و قوس‌های فراوان موفق به تغییر دکتر محمد محمدی (مدیرتاجگردون) شدند.
اما جریان حاکم نتوانست همانند تاجگردون از وجود یک مدیر بومی برای شبکه بهداشت و درمان بهره ببرد البته معرفی چندین گزینه بومی به گوش رسید ولی صورت نگرفت و درنهایت «بقایی» که هیچ گونه سابقه مدیریتی نداشت و در شرف بازنشستگی بود را از اهواز به گچساران آوردند.
اکنون که ۷ ماه از مدیریت «بقایی» می‌گذرد به نظر می‌رسد «بقایی» عملکرد قابل قبول و رضایت بخشی که ندارد، هیچ، بلکه با عزل و نصب‌ها سؤال‌برانگیز در شبکه بهداشت ودرمان نفت گچساران باعث ساختار شکنی در این مجموعه شده است.
نفوذ و ورود لیدر‌های سیاسی و نزدیکان نماینده به حوزه شبکه بهداشت و درمان نفت گچساران و دخالت در عزل و نصب‌ها در حالی صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسد؛ «بقایی» تسلیم و هیچ گونه مقاومتی از خود نشان نداده است.
یکی از عزل و نصب‌ها که با واکنش رسانه همراه بود تغییر‌ «امین عباسی» رئیس امور اداری شبکه بهداشت و درمان نفت گچساران و یکی از مدیران جوان می‌باشد که با فشار نزدیکان نماینده صورت گرفت اما تعجب آنجاست که جایگزین‌ «امین عباسی» یک پرستار می‌باشد که هیچ گونه تخصص در این واحد ندارد.
گفته می‌شود عزل‌ «امین عباسی» رئیس امور اداری شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران جنبه سیاسی داشته، چون‌ «امین عباسی» یکی از چهره‌های شناخته شده و فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان گچساران می‌باشد.
رسانه‌های محلی در این خصوص نوشته‌اند؛  «امین عباسی» از سمت خود کنار رفت و «لیلا نارک نژاد» سرپرست امور اداری کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شد.  تغییر در هر سازمانی با نگرش مدیرسازمان و سیاست‌های دولت حاکم بر کشور یک امر طبیعی است. امین عباسی در حالی از سمت خود پس از یک دهه به طور ناگهانی کنار رفت  که در حکم صادر شده برای جانشین‌ وی هیچ تقدیر و تشکری از‌ ایشان نشده است.
اینگونه طرح شده که این «رویه» این‌روز‌ها در سطح وزارت نفت به پایین «باب» شده است و کار قابل قبولی از نظر کارشناسان منصف نیست. مدیران عزل شده یا از طریق «رسانه‌ها» یا از طریق «دوستان» متوجه برکناری خود می‌شوند و حتی فرصت بستن «کارتابل» و تحویل «اتاق‌کار» خود را هم ندارند! 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
تازمانی که تعصبات قومی وقبیله ای ورابطه بازی برشهرستان گچساران حاکم می باشدوخودمان به همدیگرظلم میکن همان بهترکه مسوولین غیربومی باشندتاکمترپارتی بازی رواج پیداکند.
مهران. ح
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس عباسی.
انسانی توانمند و باتجربه
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
این کشور کجاش مشکل نداره که هنوز تاجگردونو ول نمیکنید ی لر باغیرت بود اونم خرد کنید وای بحال ما
Iran, Islamic Republic of
ضرب. ضربا. ضربوا.
ضربت ضربتا ضربتوا
دقیقا اوضاع کشور مثل صیغه عربی میمونه کجاشو دیدین
مطلع
Iran, Islamic Republic of
با سلام
از زحمات آقای عباسی در تقدیر نامه ای جداگانه قدردانی کردند
بعضی از پست ها که موروثی نیستند و باید مدیران تغییر کنند تا دیگران نیز زمینه ظهور و بروز توانایی هایشان را داشته باشند
تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه ...
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

پیمان جبلی رییس صدا وسیما در نامه به ابراهیم رییسی درباره فیلیمو نوشته است: از قرار اطلاع ...
عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح بزرگ مجتمع فرهنگی گردشگری در استان ...
1