کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

اجحاف بزرگ به پرسنل وزارت کشور در کهگیلویه و بویراحمد

6 تير 1401 ساعت 0:44

استانداری کهگلیویه و بویراحمد و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه دارای نیروهای مجرب، کارآزموده، باتجربه و البته همگام با جریان اصیل اصولگرایی هست متاسفانه بیشتر انتصابات به توصیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان، با اهداف عمدتاً طایفه‌ای محور و انتخاباتی انجام می‌پذیرد.


یادداشت ارسالی؛ هجم بالای انتصاب نیروی‌های خارج از مجموعه وزارت کشور در مدیریت‌های ستادی استانداری، فرمانداران، معاونین فرمانداران و بخشداران در طول دوره استانداری سید علی احمد زاده فراتر از همه دوره‌های گذشته بوده است.
انتقال‌ها و انتصاب‌های بی رویه نیروهای آموزش و پرورش، صمت، پیام نور، کمیته امداد، شهرداری‌ها و سایر ادارات و ارگانها در مجموعه مدیرتی استانداری کهگلیویه و بویراحمد منجر به تقویت نارضایتی پرسنل خدوم این وزارتخانه در تمام سطوح استانی، شهرستانی و بخشداری‌ها شده است.
در حالی که استانداری کهگلیویه و بویراحمد و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه دارای نیروهای مجرب، کارآزموده، باتجربه و البته همگام با جریان اصیل اصولگرایی هست متاسفانه بیشتر انتصابات به توصیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان، با اهداف عمدتاً طایفه‌ای محور و انتخاباتی انجام می‌پذیرد.
حوزه معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که خود باید حامی پرسنل وزرات کشور و استانداری و فرمانداری‌ها باشد متاسفانه از مجموعه انتخاباتی نماینده کهگلیویه انتخاب شده و فرآیند انتصاب بخشداران، فرمانداران، معاونین فرمانداران تابعی از خواسته‌های انتخاباتی نمایندگان فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گردیده است.
جا دارد استاندار محترم استان، به مجموعه نیروهای داخلی وزارت کشور و بدنه کارشناسی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بیشتر اعتماد نموده و از انتصاب نیروهای خارج از مجموعه داخلی جلوگیری نمایند.
 ------------------------------
احسان ارجمند زاده
 


کد مطلب: 449601

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/449601/اجحاف-بزرگ-پرسنل-وزارت-کشور-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1