کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به مطلب «عضو کمیسیون آموزش مجلس و دستاورد صفر مطلق برای ندای وحدت؛ گاله و ناله برای هیچ و پوچ»؛

پاسخی به مطلب «عضو کمیسیون آموزش مجلس و دستاورد صفر مطلق برای ندای وحدت؛ گاله و ناله برای هیچ و پوچ»

باش تا صبحِ دولتت بدمد

31 فروردين 1401 ساعت 0:37

منفعت‌طلبانِ درمانده‌ی سیاسی، باید بدانند که جریان ندایِ وحدت همچنان پیشتاز و سربلند، در راهِ اهداف و آرمانهای خویش حرکت نموده و این سنگ اندازی‌ها و عقده گشایی‌ها، خللی در تصمیمات و اهداف آن وارد نخواهد کرد.


یادداشت ارسالی: به اذعان اکثر سیاستمدارن و بزرگانِ جریانات سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مهدی روشنفکر شخصیتی در ترازِ نماینده‌ی مردم فهیمِ بویراحمد واحد و یکی از معدود سیاستمدارانِ صداقتمدارِ استان می‌باشند!
 گذشته، حال و آینده‌ی مهدی روشنفکر مشخص و مبرهن است؛ توده‌ی اجتماعی مردم نجیب بویراحمد، با دیدی روشن و بر اساسِ چند معیار مهم، دست به انتخاب ایشان زده‌اند!
صداقت، پاک دستی، تواضع و توانِ علمی و عملی مهدی روشنفکر، از ایشان شخصیّتی کاریزما ساخته است!
مهدی روشنفکر؛ عضو برجسته‌ی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم، برخوردار از صلاحیت علمی می‌باشند؛ که به شهادت اعضای کمیسیون آموزش، اسناد و گزارشات خانه‌ی ملّت، روشنفکر از فعالترین و مؤثرترین اعضای کمیسیون می‌باشند.
در موضوع انتصاب‌ها؛ با توجه به حضور ایشان در این کمیسیون تأثیرگذار؛ در انتصاب روسای دانشگاه پیام نور استان و همچنین رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، ایشان نقش مشورتی داشته‌اند. و به یقین، رئیس دانشگاه یاسوج و دانشگاه فرهنگیان، بدون از مشورت و رضایت ایشان نبوده‌اند! (جامعه دانشگاهی استان اطلاع کافی دارند).
 متاسفانه، گروهی که برباد رفتن‌ِ منافع حزبی و سیاسی خود را، معلولِ حضورِ مقتدرانه‌ی روشنفکر در صحنه می‌بینند، گاهی خواب‌هایی تعبیر ناکرده را به خوردِ رسانه‌ها داده و اندکی از فشار روانی خویش می‌کاهند!
- تا همین دو هفته پیش، بر طبلِ درونِ تهیِ قوم گرایی و طایفه‌مداری کوبیده و صدای اعتراضشان گوش فلک را کر کرده بود و با ارائه‌ی لیست‌های بلند بالا؛ انتصابات فامیلی را به روشنفکر نسبت داده و حال چنین یاوه‌گویی می‌نمایند که ایشان توفیقی در انتصابات نداشته‌اند!
 اکنون با متمایز نمودن چند تن از افراد درون جریانیِ ندایِ وحدت؛ بر سایرین و دمیدن بر آتش تفرقه دایه‌ی مهربان‌تر از مادر!!! برای این جریان شده‌اند! غافل از اینکه بقول یک ضرب الثمل لُری ککا اگر گوشت ککانه بخره، استخونشه وِر نیده.

بیشتر بخوانید:
عضو کمیسیون آموزش مجلس و دستاورد صفر مطلق برای ندای وحدت؛ گاله و ناله برای هیچ و پوچ

- از شما به ظاهر مهربانانِ بویراحمد می‌پرسم: آیا روشنفکر از موحد و حسینی پور (دیگر نمایندگان) نماینده‌تر است؟؟؟ در تقسیمات سیاسی استان، هر نماینده جایگاه و قدرتِ سیاسیِ خویش را دارد.
شماهایی که صد درصد مخالفِ دخالت نمایندگان در امور اجرایی بوده‌اید؛ به کدام منطق، اکنون سهم دیگر نمایندگان را پر رنگ‌تر می‌پندارید؟!
- بدون شک؛ نگاهِ مغرضانه و کینه توزانه‌ی شمایان، ریشه در استیصالِ سیاسی و اجتماعی‌تان دارد!
مطمئن باشید که تلاش مذبوحانه‌ی آن جنابان، در مخدوش نمودنِ چهره‌ی روشنِ روشنفکر؛ محبوبیتِ آن مرد را دو چندان می‌کند. که همانا مردم عمل را می‌بینند نه هیاهو را..
آنچه از یادداشتِ سراسر بغض و فرافکنی‌های دور از منطقِ نویسنده بر می‌آید؛ عدم تسلط ایشان بر موضوعات علمی و آکادمیک است و نشان می‌دهد که نویسنده فاقد اطلاعات کافی می‌باشند. و قطعاً نمی‌دانند که انتصاب روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی، بر اساس آیتم‌های تخصصی و علمی صورت می‌گیرد!
_ لازم به ذکر است که فاصله‌ی معنادارِ تفکرِ مهدی روشنفکر، با رقبای خویش، حسادتِ آنان را برانگیخته، تا هر روز درماندگیِ خویش را بروز رسانی کنند!!
- ارتباط اجتماعی و قدرت رایزنی بسیار بالا با مسئولان کشور، حرکت در راستای منافع مردم، سرکشی به مناطق حوزه انتخابیه و همدلی و هماهنگی با مسئولان استان، از ویژگی‌های مثبت نماینده‌ی بویراحمد، دنا و مارگون می‌باشد..
منفعت‌طلبانِ درمانده‌ی سیاسی، باید بدانند که جریان ندایِ وحدت همچنان پیشتاز و سربلند، در راهِ اهداف و آرمانهای خویش حرکت نموده و این سنگ اندازی‌ها و عقده گشایی‌ها، خللی در تصمیمات و اهداف آن وارد نخواهد کرد.
به امیدِ روزهای خوبِ آینده.
 


کد مطلب: 447165

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/447165/پاسخی-مطلب-عضو-کمیسیون-آموزش-مجلس-دستاورد-صفر-مطلق-ندای-وحدت-گاله-ناله-هیچ-پوچ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1