کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

پشت پرده‌ی غیبت این روزهای سید ناصر!

29 بهمن 1400 ساعت 23:26

این تغییرات بودجه‌ای که به افزایش سهم بودجه‌ی حوزه‌ی گچساران و باشت منتج شده است، با رایزنی و ترتیب دادن جلسات فشرده‌ی جناب سید ناصر حسینی پور نماینده‌ی مردم شریف گچساران و باشت با آقایان دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، جناب حاج بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و همین طور جناب میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور، حاصل شده است.


متن ارسالی؛ در چند روز اخیر، مجلس شورای اسلامی به دلیل گسترش سویه‌ی جدید ویروس کرونا در بین نمایندگان، تعطیل شد. علی القاعده بسیاری از نمایندگان در چنین شرایطی فرصت را غنیمت شمرده و به امورات حوزه‌ی نمایندگی خود سرکشی می‌کنند. در این مدت اما خبری از سیدناصر در حوزه‌ی انتخابیه نبود! همین موضوع موجبات ابهام یاران و طعنه و کنایه‌ی مخالفان را فراهم ساخت. حاسدان و فرصت طلبان فرصت را غنیمت شمرده و در «ائتلافی نامیمون» قلم‌ها را از نیام برکشیده و سیاهه‌هایی بلند و غیرمنصفانه در نقد سیدناصر به رشته‌ی تحریر در آوردند. اما به راستی سید ناصر این روزها کجا به سر می‌برد؟!
بر طبق شنیده‌ها از منابع موثق، این روزها که به اصطلاح به روزهای «چکش کاری» بودجه معروف است، نمایندگان مجلس در صورت امکان، با تمام توان و تلاش خود، بدنبال تغییر و افزایش سهم بودجه‌ی اختصاص یافته به حوزه‌ی انتخابیه‌ی خود می‌باشند. سید ناصر در این بازه‌ی زمانی با پیگیری‌های شبانه روزی و ترتیب دادن جلسات مکرر با اشخاص حقوقی ذی نفوذ در امر بودجه، بسیاری از طرح‌های عمرانی حوزه‌ی گچساران و باشت را که به علت عدم اعمال ماده‌ی ۲۳، در بودجه‌ی سال جاری از ردیف بودجه حذف شده بود، مجدداً به ردیف بودجه با اختصاص رقم‌هایی قابل توجه، بازگشت داد. بنابراین واقعیت، ان شاءالله، همشهریان حوزه‌ی گچساران و باشت در روزهای آینده‌ی شاهد افزایش سهم بودجه‌ی اختصاص یافته به حوزه‌ی گچساران و باشت خواهند بود.
لازم به ذکر است این تغییرات بودجه‌ای که به افزایش سهم بودجه‌ی حوزه‌ی گچساران و باشت منتج شده است، با رایزنی و ترتیب دادن جلسات فشرده‌ی جناب سید ناصر حسینی پور نماینده‌ی مردم شریف گچساران و باشت با آقایان دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، جناب حاج بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و همین طور جناب میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور، حاصل شده است. آری، در روزهایی که دوست و دشمن منتقد او شدند، سیدناصر یکه و تنها با توکل بر خدا، فارغ از طعنه‌ها و کنایه‌ها، به دنبال افزایش سهم همه‌ی همشهریان بود.
 


کد مطلب: 444860

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/444860/پشت-پرده-ی-غیبت-این-روزهای-سید-ناصر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1