تاریخ انتشار
شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۴۴۰۴۵
بیانیه مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان کهگیلویه وبویراحمد

محکومیت حرکت کور معاندان و دل باختگان به منافقین/دعوت مسئولان به التزام عملی به فرامین رهبرفرزانه انقلاب/استفاده از توان فرزندان باورمند به انقلاب

۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
محکومیت حرکت کور معاندان و دل باختگان به منافقین/دعوت مسئولان به التزام عملی به فرامین رهبرفرزانه انقلاب/استفاده از توان فرزندان باورمند به انقلاب
کبنا ؛در پی حمله سایبری و‌ هک شدن یکی از شبکه‌های رسانه ملی کشور ؛مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم کردن این حرکت کور معاندان و منافقان ؛بیانیه ای صادر کردند که عیناً منتشر می گردد:
بسم الله الرحمن الرحیم
«أَم يُريدونَ كَيدا فَالَّذينَ كَفَروا هُمُ المَكيدونَ» (سوره مبارکه الطور آیه ۴۲) «آیا می‌خواهند نقشه شیطانی برای تو بکشند؟! ولی بدانند خود کافران در دام این نقشه‌ها گرفتار می‌شوند!»
زمانی که دشمنان در تلاش برای القای باور به بی برنامه بودن و روزمرگی نظام اسلامی با توسل به بوق های متعدد رسانه ای خود بودند، صدور نظریه «مکتب انقلاب» در سال 1379، خبر از فلسفه ای تغییر ناپذیر می داد که انقلاب مبتنی بر آن بنیان گذاشته شده بود. متعاقب آن، سال 1397 در آستانه ورود به چهل و یک سالگی انقلاب، با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه انقلاب در راستای طی مراحل انقلاب جهت رسیدن به هدف متعالی تمدن نوین اسلامی به مخاطبان ارائه شد.
رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای«مدظله العالی»، برگ برنده نظام اسلامی در عبور موانع و سیر در مسیر تحقق وعده الهی مبتنی بر آیه مبارکه 5 سوره قصص است. آنجا که می فرماید،«و َنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ و َنَجعَلَهُم أَئِمَّةً و َنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ.» حضرت آقا همواره ملت نستوه ایران اسلامی را به امیدواری به آینده فراخوانده است که البته این امیدواری ریشه در حقیقتی دارد که نوید بخش اعتلای حق است.
انقلاب اسلامی از تولد تا نظام سازی و پس از آن ورود به مرحله دولت سازی اسلامی، شاهد کارشکنی های متعددی بوده است. از کودتاهای پیاپی؛ فتنه انگیزی قومیت گرایی؛جدایی طلبی؛ جنگ تحمیلی هشت ساله؛ ناتوی فرهنگی؛ نفوذ به عنوان ابزار همیشگی نظام سلطله در تضمین تسلط بر منابع کشورهای پیرامونی و بکارگیری تحریم های اقتصادی با اهداف سیاسی؛ همه این موارد منجر به شرایطی شده است که رهبر معظم انقلاب ضمن هشدار به وجود چنین خطراتی؛ از پیچ تاریخی صحبت می کنند که هوشیاری ملت و مسئولان جهت طی این مسیر را الزام آور نموده است. هر چند معاندان لحظه ای از توقف انقلاب غافل نبوده اند اما؛ مبتنی بر جهان بینی الهی مسیر تاریخ در راستای تحقق وعده آفریننده این جهان است. باوری که بر اساس آن رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» آینده را روشن و شرایط ایران اسلامی را به مثابه قرار داشتن در پیروزی بدر توصیف نموده اند.
در روزهای اخیر ملت هوشیار ایران اسلامی؛ شاهد تحرک کور معاندان و دل باختگان به منافقین؛ در هک شبکه ای از سیمای جمهوری اسلامی بودند. منافقینی که در چهل و سه سال اخیر، فرزندان انقلاب مجاهدانه از چهره آنها نقاب وابستگی و ضدیت با ایران اسلامی را برداشته اند. این حرکت کور چند ثانیه ای، ضمن تأیید اقتدار نظام اسلامی در ناکام نمودن معاندان؛ حامل پیامی واضح برای مسئولان و دلسوزان نظام اسلامی است.
مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ورود به چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی؛ ضمن تجدید پیمان با آرمان های رفیع انقلاب و اعلان پایبندی به سیره امامین انقلاب و شهدای ایران اسلامی؛ در راستای تقویت جایگاه نظام اسلامی از مسئولان محترم تقاضای هم جبهگی عملی با ولی امر مسلمین را دارد. بدون شک؛ همانگونه که امام «رضوان الله تعالی علیه» فرمودند؛ رمز محافظت از کشور و انقلاب در پیروی از ولایت فقیه است. پیروی از ولی امر مسلمین نه در شعار بلکه در عمل ملت و به ویژه تصمیم سازان و مسئولان باید به منصه ظهور رسد؛ آن گونه که حکم ولی برای مسئولان حجت باشد. بر این اساس؛ ضمن دعوت مسئولان به التزام عملی به فرامین رهبر فرزانه انقلاب در راستای محافظت از آرمانهای انقلاب، لازم است نسبت به پدیده شوم نفوذ و دقت در تربیت، همراه نمودن و استفاده از توان فرزندان باورمند به انقلاب در یاری رساندن به تحقق آرمانهای انقلاب و تقویت سرمایه انسانی انقلاب کوشا باشند؛ که قوام انقلاب به حفظ ویژگی مردمی بودن آن با تکیه بر نیروی انسانی باورمند به آرمان های انقلاب است نه تظاهر در شعار. ناگفته پیدا است؛ هر رفتار و تصمیمی که منجر به نحیف نمودن سرمایه اجتماعی باورمند انقلاب شود به امیدواری دشمنان خواهد انجامید.
ولعاقبه للمتقین
داریوش غلامی
دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1