کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

صف اولی‌هایی که همچنان می‌تازند؟! / تاجگردون در دوران روحانی تازید و در دولت رئیسی هم آقایی می‌کند!

2 بهمن 1400 ساعت 2:04

شاید برای برخی اذهان عمومی کمی ترکیب صف اولی‌ها صقیل باشد، اما این صف اولی‌ها چه کسانی هستند؟ آنهایی که در نشست‌های انتخاباتی نیز ستون ثابت جلسات بودند و هنوز از مهره‌های اصلی جریان هستند.


یادداشت ارسالی؛ آنجا که میرشکار باشت و گچساران گفت: «ما تعیین خواهیم کرد که چه کسی باشد، اگر قرار باشد ما نباشیم، خودمان تعیین می‌کنیم چه کسی باشد!» و در جای دیگر گفت: «با روحانی به جهنم برویم، با رئیسی به بهشت هم نمی‌رویم!» باید می دانستیم قصد بازنشستگی ندارد اگرچه از اسب قدرت افتاده است.
تاجگردون هم در دوران روحانی تازید و هم در دولت رئیسی آقایی می‌کند، به راستی خود تعیین می‌کند چه کسی باشد و چه کسی نباشد!
امروز صف اولی‌هایش در لیست آقای استاندار جای خوش کرده و در آینده‌ای دور یا نزدیک صندلی های محدود مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص می‌دهند، کمااینکه هم اکنون نیز چندین و چند صف اولی‌اش مقام و منصب گرفته و جای خود را گرم و نرم دیده‌اند، نه انتقادهای مردم و رسانه‌ها لرزه بر صندلیشان می‌اندازد و نه ابراز ناراحتی و نگرانی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه ضعیف تحت مدیریتشان. در دولت تازه و استاندار تازه نفس، برای مدت ۴ سال با تضمین محکمی تکیه زده اند زیرا جلودارشان گفته است: «من چنین حسی ندارم که نباید باشم، شما نیز چنین حسی نداشته باشید!»
توضیح و چرایی این مسئله چندان دور از ذهن نیست، آنجا که استاندار بومی استان کهگیلویه و بویراحمد از منطقه باشت و گچساران در جایگاهی نشست که انتصاب‌های اخیر او موجب نگرانی و اعتراض تعداد زیادی دلسوزان استان، مردم و مدیران شده است. جایگاه‌های لرزانی که انتظار می‌رفت بعد از آمدن استاندار بومی در زمان اندکی با نیروهای تازه نفس‌تر جایگزین شود اما نه تنها شاهد تغییری در این جایگاه‌ها نبودیم بلکه بر صندلی خود با خیال آسوده‌تری تکیه زدند و امروز نیز شایعه انتصاب نیروهای صفحه اولی اینستاگرامی تاجگردون در نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش اذهان عمومی را به خود مشغول داشته است.
طی روزهای اخیر شایعه حضور مدیرانی خبرساز شد که بیش از هر چیز یاد همان صف‌ اولی‌های جلسات شبانه و گاها علنی آقای تاجگردون در بویراحمد افتادیم که هیچگاه از عرش نیفتادند، اگرچه جلودارشان از اسب افتاد!
این در حالی است که با روند موجود و همیاری استاندار برای هم ولایتی‌هایش نیز نباید کار دشواری باشد!
شاید برای برخی اذهان عمومی کمی ترکیب صف اولی‌ها صقیل باشد، اما این صف اولی‌ها چه کسانی هستند؟ آنهایی که در نشست‌های انتخاباتی نیز ستون ثابت جلسات بودند و هنوز از مهره‌های اصلی جریان هستند.
آقایان نورمحمدی، مدیرکل فعلی تأمین‌اجتماعی استان است که با آمدن استاندار در سمت خود ابقا شد، پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، اسدالله هاشمی مدیرکل محیط زیست، غفاری مدیرکل امور مالیاتی، خانم‌ها فاطمه اسدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای، رضایی مدیر استخدامی و شهین اسدی، رئیس خزانه معین استان کهگیلویه و بویراحمد و ... بسیاری دیگر که معرف بسیاری از مردم و جریانات مختلف سیاسی هستند.
باید دید سایر گزینه‌ها و مهره های یاد شده در ماه‌ها و سال‌های آینده در پهنه سیاسی و مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد، چه در دوران دکتر احمدزاده استاندار بومی و چه استاندار دیگر در دولت آیت‌الله رئیسی چگونه به بازی گرفته خواهند شد.
    

فیلم در فضای مجازی منتشر شده است.


کد مطلب: 443793

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/443793/صف-اولی-هایی-همچنان-می-تازند-تاجگردون-دوران-روحانی-تازید-دولت-رئیسی-هم-آقایی-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1