کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشتی از شهرام مومن‌نسب؛

شکایت موحد از منتقدانش

27 دی 1400 ساعت 1:21

شهرام مؤمن نسب فعال رسانه‌ای در یادداشتی به شکایت موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از منتقدانش واکنش نشان داد


شهرام مؤمن نسب فعال رسانه‌ای در یادداشتی به شکایت موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از منتقدانش واکنش نشان داد و نوشت: «وقتی طرفدارانتان در فضای مجازی شما را تا حد قدیس بالا می‌برند و با بکار بردن هر گونه واژه و گزاره در مدح و وصف و تمجید جنابعالی احساس فخر و غرور و میدان داری می‌کنند و از طرفی حتی بعضاً مو سپیدان حامی جنابعالی از استعمال هر لفظ سخیف (مزدور، اجیر، متوهم، دشمن و ...) در مورد هواداران رقیب و بعضاً شخص مورد حمایت آنان دریغ نمی‌ورزند و حتی سینه زنی رقیب در روز عاشورا را با تمسخر صداگذاری و انتشار می‌دهند یقین بدانید که احساسات طرف مقابل جریحه دار شده، ساکت نمی‌نشیند و اقدام به واکنش تند می‌نمایند.»
به گزارش کبنا، این یادداشت به شرح زیر است.
 به جای احضار افراد به محاکم قضایی به سالم سازی و اصلاح امور اهتمام بورزید
جناب آقای سید محمد موحد
نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی سلام علیکم
  پس از سلام و احترام نکاتی را به جهت اهمیت موضوع به صورت شفاف بیان می‌دارم امید است که مورد توجه قرار گیرند.
اخیراً تعدادی از افراد حقیقی به دلیل شکایت جنابعالی (از طریق وکیل) به اتهام توهین، افترا، توهین و نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی به مراجع قضایی احضار و تحت تعقیب و یا بر اساس شنیده‌ها از طریق نزدیکان به صورت محلی تحت فشار و مؤاخذه قرار گرفته‌اند.
ابتدائاً ذکر این نکته ضرورت دارد که هرگونه تهمت، توهین، افترا و مواردی از این دست از جانب هر شخص محکوم، مذموم و ناپسند بوده و براساس آموزه‌های دینی موجبات خسران و مرتکب آن، مستوجب عذاب در دیار باقی است.
بر مبنای اصل علت و معلول و بررسی پیش زمینه‌های وقوع چنین جرائمی
توجه حضرتعالی را به نکاتی مهم معطوف می‌دارم که ضرورت دارد ضمن نادیده گرفتن و نادیده انگاشتن کری خوانی‌های مجازی، در جهت فرهنگ سازی و ساماندهی مطلوب فضای رسانه‌ای مورد توجه اکید قرار گرفته و انتظار می‌رود بازخورد آن در سطح جامعه به صورت عینی و ملموس مشاهده گردد.
بی تعارف، صراحتاً و با عرض تأسف، معروض می‌دارم که شخص جنابعالی، مجموعه دفاتر، مشاورین و رسانه‌های متعدد همسو در این فضای مسموم، نامطلوب و تأسف بار مجازی سهم عمده‌ای دارید.
به یقین اگر شما و مجموعه‌هایی که نام برده‌ام به موارد مهم از قبیل تعیین تکلیف پروژه‌های عام المنفعه مانند سد آبریز، نیروگاه سیکل ترکیبی و سایر پروژه‌های مهم، انتصابات فامیلی، نگاه قومیتی و... که مطالبات بحق مردم بوده و بعضاً موجب تشکیک و درخواست توضیح در خصوص آنها هستند و در سایت‌ها و شبکه‌های مختلف اجتماعی مطرح می‌شوند از سوی جنابعالی و مجموعه تحت امر به منظور تنویر افکار با واکنش مثبت و پاسخ درخور شأن مواجه گردند، قطع به یقین حواشی کمتر خواهد شد و کشمکش‌ها فروکش خواهد کرد.
اما چندی قبل شخص جنابعالی در واکنشی عجولانه و غیر منتظره، منتقدان را مقاله نویس هایی بی سواد خطاب نمودید که لاجرم باید انتظار برخورد منفی داشته باشید.
وقتی طرفدارانتان در فضای مجازی شما را تا حد قدیس بالا می‌برند و با بکار بردن هر گونه واژه و گزاره در مدح و وصف و تمجید جنابعالی احساس فخر و غرور و میدان داری می‌کنند و از طرفی حتی بعضاً مو سپیدان حامی جنابعالی از استعمال هر لفظ سخیف (مزدور، اجیر، متوهم، دشمن و ...) در مورد هواداران رقیب و بعضاً شخص مورد حمایت آنان دریغ نمی‌ورزند و حتی سینه زنی رقیب در روز عاشورا را با تمسخر صداگذاری و انتشار می‌دهند یقین بدانید که احساسات طرف مقابل جریحه دار شده، ساکت نمی‌نشیند و اقدام به واکنش تند می‌نمایند.
البته مؤکداً اذعان می‌دارم بی انصافی است اگر شروع این مجادلات یک طرفه دانسته شود.
اما اگر بنا بر رعایت عدالت، تصحیح امور و رویه‌ها باشد انتظار می‌رود و شایسته آن است که هر دو گروه به محاکم قضایی فراخوانده شوند تا حکم صادره به عدالت نزدیک‌تر باشد.
در بررسی موضوع خصوصاً در سالهایی که نماینده نبوده‌اید قطعاً به صحت گفته‌های بنده واقف خواهید شد.
در پایان ضمن آرزوی توفیق خدمتگزاری عام المنفعه به مردم، هم بعنوان نماینده و هم طلبه در برابر عموم خاصه منتقدین مسئول هستید، پاسخگویی را حق مردم و وظیفه‌ی خود بدانید.
والسلام علیکم
با تجدید احترام
شهرام مؤمن نسب
1400/10/26


کد مطلب: 443592

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/443592/شکایت-موحد-منتقدانش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1