تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۴۰۰۴۹
یادداشت ارسالی؛

ذبح نیروهای متخصص جهادی برای بقای خود

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ذبح نیروهای متخصص جهادی برای بقای خود
کبنا ؛تغییرات مدیریتی در هر دولتی امری رایج و پذیرفتنی است و هر دولت و جریانی جدید قاعدتاً از پتانسیل‌ها و نیروهای مورد نظر خود با رعایت قوانین و استعلام مراجع نظارتی و تعهد و تخصص این چرخه و گردش مدیریتی را انجام می‌دهد.
 متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی مدیران ناتوان و لابی‌گر استانی و شهرستانی بجای اینکه خودشان مردانه کنار بروند و عرصه را برای سایر انسان‌های جهادی و توانمند خالی کنند اقدام به رفتارهای دونشان اخلاق و قانون و اصول صحیح مدیریتی می‌زنند.
برخی از مدیران کل دولت تدبیر و امید که خارج از اصول شایسته سالاری و با تملق و جاه طلبی چند سال اخیر در اوج قدرت بودند طی یک سال گذشته رنگ عوض کرده‌اند و خود را به نمایندگان جدید آویزان نموده و معاونین و مدیران بخش‌های داخلی و شهرستانی آن اداره کل و یا سازمان را عزل و نیروهایی سفارشی از نمایندگان جدید جایگزین می‌نمایند تا با این حربه شاید چند صباحی بیشتر در قدرت و صندلی ریاست باقی بمانند.
این در حالی است که نیروهایی که قربانی طمع و جاه طلبی این انسانهای ضعیف النفس قرار گرفته و می‌گیرند به مراتب از خود آنها توانمندتر. جهادی‌تر و تخصصی‌تر بوده‌اند.
حذف خیلی از نیروهای توانمند در بیمارستان شهید رجایی گچساران خود نمونه واضع از این قبیل اقدامات تقبیح شده است. بدون تردید شرایط خطرناک و بحران زای کرونایی طی دو سال گذشته صرفاً با اقدامات جهادی و تلاش شبانه روزی مدیر داخلی بیمارستان جناب دکتر کهزادی قشقایی و مدیر پرستاری سرکار خانم عوض زاده و سایر مدیران میانی بیمارستان مقدور بوده است.
و نماینده محترم گچساران حداقل برای پایبندی و تعهد به شعارهای انتخاباتی خویش و همچنین استاندار محترم برای عمل به وعده‌های خویش؛ نباید اجازه دهند برخی مدیران ضعیف و ضعیف النفس در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها برای بقا و دوام خویش، مدیران میانی خوشنام و کاربلد و متعهد و جهادی را ذبح امیال نفسانی پلید خویش گردانند.
کم نیستند چنین رفتارهایی با مدیران شایسته و جهادی در دستگاه‌هایی نظیر برخی دانشگاه‌ها، راهداری، بهداشتی، بهزیستی، میراث فرهنگی، آبفاضلاب، استانداری و فرمانداری‌ها و ... که قربانی جاه طلبی‌ها و قدرت افزایی بالا دستی‌ها شده‌اند.
لذا لازم است استاندار محترم که فردی انقلابی، ولایت مدار.، جهادی و علمی است؛ جلوی این قبیل رفتارهای قبیح و جاه طلبانه را هر چه زودتر بگیرند و اگر قرار بر عزل باشد از همان مدیر ل‌ها و بالادستی‌های مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد شروع بفرمایند.
 
 ------------------------------
فربد یزدان کیش
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Iran, Islamic Republic of
نمونه بارز ان در ... استان کهگیلویه وبویراحمد که مدیرعامل ان بعد از شکست نماینده سابق خودش را به گروه منتظری اویز کرد ولی اونا تحویلش نگرفتند سپس با التماس اومد به سمت جریان ندای وحدت والتماس کرد که هر کاری بخواهید انجام میدهم .ودر یک اقدام دور از اخلاق به خاطر حفظ جایگاه خود برای چند روز بیشتر سه تا انتصاب کرد
خيراباد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مديران قشقايي در گچساران پشت سر هم از رياست كنار گذاشته مي شوند
جاي تاسف دارد ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
1