کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

سخن دلسوزانه‌ی یک فرهنگی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

15 مهر 1400 ساعت 19:15

در تازه‌ترین اظهار نظر حضرتعالی با گروهی از اشخاص سیاسی که به قول خودشون «نیروهای انقلاب» هستند و معلوم نیست در کدام آزمون به «مدرک انقلابی» دست یافته‌اند فرموده‌اید: «به هیچ یک از اشخاص دولت قبل مدیریت داده نخواهد شد»! اگر چه این فرمایش حضرتعالی در دولت‌های قبل گفته نشد ولی تماما اتفاق افتاد و انتقاد وارد شده این است که در دولتی که شعارش «دولت مردمی و ایران قوی» است آیا این فرمایش جنابعالی با شعار دولت همخوانی دارد؟!


جواد شجاعی‌فر یکی از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای خطاب به استاندار نوشت:
بسمه تعالی 
جناب آقای دکتر سیدعلی احمدزاده
با اهدا سلام و تحیات الهی
خدا را شاکرم که بعد از سال‌ها سکانداری استانداری این خطه در دولت مردمی آیت الله رئیسی به یکی از نخبگان سیاسی این استان رسید.
در محافل سیاسی از نقش نمایندگان استان، برای این انتخاب ادعاهایی می‌شود ولی قطع به یقین با مطالعه رزومه کاری حضرتعالی بر همگان روشن است که دلیل اصلی این انتخاب: توانایی، تجربه، دانش سیاسی و قاطعیت شما بخصوص در حوزه قضایی و اشراف کامل ریاست محترم جمهور بر این خصوصیات بوده است. 
اما با قبول این ادعا از طرف نمایندگان استان در انتخاب شما، نکته‌ای را باید مد نظر داشت و آن «سهم خواهی است».
در تازه‌ترین اظهار نظر حضرتعالی با گروهی از اشخاص سیاسی که به قول خودشون «نیروهای انقلاب» هستند و معلوم نیست در کدام آزمون به «مدرک انقلابی» دست یافته‌اند فرموده‌اید:
«به هیچ یک از اشخاص دولت قبل مدیریت داده نخواهد شد»!
اگر چه این فرمایش حضرتعالی در دولت‌های قبل گفته نشد ولی تماما اتفاق افتاد و انتقاد وارد شده این است که در دولتی که شعارش «دولت مردمی و ایران قوی» است آیا این فرمایش جنابعالی با شعار دولت همخوانی دارد؟!
«قطعا خیر»
قطعا در این جغرافیای قومی و قبیله‌ای، آنچه که باعث خواهد شد کارنامه موفقی برای آیندگان برجای بگذارید، استقلال فکری و قاطعیت در تصمیم گیری در کنار انعطاف پذیری است.
بهتر بود از شخصیتی چون شما این جمله عنوان میشد که: در این دولت از هیچ فرد ناکارآمد و ناتوانی حتی هم حزبی استفاده نخواهد شد به هر قیمتی.
اما جناب دکتر؛
حال که نمایندگان چنین ادعا دارند و افراد جبهه نیروهای به قول خودشون انقلاب هم چنین انتظاری، پس از شما خواهش دارم به خواندن یک اتفاق تاریخی در حکومت مولا علی (ع) که بی شباهت با این رویداد نیست:
بعد از کشته شدن عثمان (با محوریت طلحه و زیبر) و قبول حکومت با درخواست اکثریت مردم از طرف مولا علی(ع)، حادثه مهمی روی داد که برای حاکمان بعد باید سرلوحه باشد.
طلحه و زبیر گفتند ما با تو بیعت کردیم که شریک باشیم و همچنین از آن حضرت خواستند که آنها را والی کوفه و بصره کند! مولا علی(ع) که که میدانست که این دو نفر لیاقت و توانایی این پست‌ها را ندارند و این انتصاب باعث ظلم و ناکارآمدی حکومت میشود به درخواستشان جواب منفی داد که حادثه جنگ جمل ریشه در این اتفاق دارد و ثابت کرد که علی (ع) عدالت را فدای مصلحت و زمامداری دنیا نمیکند. 
جناب آقای دکتر احمدزاده؛
اگر قرار است در آینده تاریخ درباره عملکرد شما به نیکو یاد کند لازم است دست طلحه ها و زبیرها که ادعای سهم خواهی دارند را از حکومت داری و مدیریت در «دولت مردمی و ایران قوی» قطع کنید.
انشالله با مطالعه‌ای که از رزومه حضرتعالی دارم با استقلال فکری و قاطعیت این مسیر را در پیش بگیرید و اوضاع نابسمان این استان را سامان بخشید.

با تشکر
فرزند انقلاب اسلامی
فرهنگی، جواد شجاعی‌فر


کد مطلب: 439907

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/439907/سخن-دلسوزانه-ی-یک-فرهنگی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1