تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۳۹۹۰۷
یادداشت ارسالی؛

سخن دلسوزانه‌ی یک فرهنگی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سخن دلسوزانه‌ی یک فرهنگی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛جواد شجاعی‌فر یکی از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای خطاب به استاندار نوشت:
بسمه تعالی 
جناب آقای دکتر سیدعلی احمدزاده
با اهدا سلام و تحیات الهی
خدا را شاکرم که بعد از سال‌ها سکانداری استانداری این خطه در دولت مردمی آیت الله رئیسی به یکی از نخبگان سیاسی این استان رسید.
در محافل سیاسی از نقش نمایندگان استان، برای این انتخاب ادعاهایی می‌شود ولی قطع به یقین با مطالعه رزومه کاری حضرتعالی بر همگان روشن است که دلیل اصلی این انتخاب: توانایی، تجربه، دانش سیاسی و قاطعیت شما بخصوص در حوزه قضایی و اشراف کامل ریاست محترم جمهور بر این خصوصیات بوده است. 
اما با قبول این ادعا از طرف نمایندگان استان در انتخاب شما، نکته‌ای را باید مد نظر داشت و آن «سهم خواهی است».
در تازه‌ترین اظهار نظر حضرتعالی با گروهی از اشخاص سیاسی که به قول خودشون «نیروهای انقلاب» هستند و معلوم نیست در کدام آزمون به «مدرک انقلابی» دست یافته‌اند فرموده‌اید:
«به هیچ یک از اشخاص دولت قبل مدیریت داده نخواهد شد»!
اگر چه این فرمایش حضرتعالی در دولت‌های قبل گفته نشد ولی تماما اتفاق افتاد و انتقاد وارد شده این است که در دولتی که شعارش «دولت مردمی و ایران قوی» است آیا این فرمایش جنابعالی با شعار دولت همخوانی دارد؟!
«قطعا خیر»
قطعا در این جغرافیای قومی و قبیله‌ای، آنچه که باعث خواهد شد کارنامه موفقی برای آیندگان برجای بگذارید، استقلال فکری و قاطعیت در تصمیم گیری در کنار انعطاف پذیری است.
بهتر بود از شخصیتی چون شما این جمله عنوان میشد که: در این دولت از هیچ فرد ناکارآمد و ناتوانی حتی هم حزبی استفاده نخواهد شد به هر قیمتی.
اما جناب دکتر؛
حال که نمایندگان چنین ادعا دارند و افراد جبهه نیروهای به قول خودشون انقلاب هم چنین انتظاری، پس از شما خواهش دارم به خواندن یک اتفاق تاریخی در حکومت مولا علی (ع) که بی شباهت با این رویداد نیست:
بعد از کشته شدن عثمان (با محوریت طلحه و زیبر) و قبول حکومت با درخواست اکثریت مردم از طرف مولا علی(ع)، حادثه مهمی روی داد که برای حاکمان بعد باید سرلوحه باشد.
طلحه و زبیر گفتند ما با تو بیعت کردیم که شریک باشیم و همچنین از آن حضرت خواستند که آنها را والی کوفه و بصره کند! مولا علی(ع) که که میدانست که این دو نفر لیاقت و توانایی این پست‌ها را ندارند و این انتصاب باعث ظلم و ناکارآمدی حکومت میشود به درخواستشان جواب منفی داد که حادثه جنگ جمل ریشه در این اتفاق دارد و ثابت کرد که علی (ع) عدالت را فدای مصلحت و زمامداری دنیا نمیکند. 
جناب آقای دکتر احمدزاده؛
اگر قرار است در آینده تاریخ درباره عملکرد شما به نیکو یاد کند لازم است دست طلحه ها و زبیرها که ادعای سهم خواهی دارند را از حکومت داری و مدیریت در «دولت مردمی و ایران قوی» قطع کنید.
انشالله با مطالعه‌ای که از رزومه حضرتعالی دارم با استقلال فکری و قاطعیت این مسیر را در پیش بگیرید و اوضاع نابسمان این استان را سامان بخشید.

با تشکر
فرزند انقلاب اسلامی
فرهنگی، جواد شجاعی‌فر
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مشکل انقلاب از خوارج هست
انقلاب نیاز ب خوارج ندارد انقلابی هستید بسم الله
نیستید ما یا حقیم یا باطل چیزی ب اسم اعتدال نبود دیپلماسی خنده در این زمان کارایی ندارد
Iran, Islamic Republic of
بعضی افرادی که اخیرا انقلابی شده اند و ۴ آتشه هم هستند سابقه تخلف ، سوءاستفاده مالی و..در ادارات هستند ولی خود را با سریش به طرفداران نماینده چسبانده اند و ... ان شاءالله استاندار محترم در انتخابها حتما به سوابق افراد توجه نماید نه تعریف و تمجید یا معرفی فلان نماینده یا فلان ذی نفوذ ...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
همین نیروهای که پریروز با هدایت خواه با استاندار جلسه داشتند در زمان تاجگردون،شام و نهار تاجگردون رو دعوت میکردن و به هیچ کس اجازه نمیدادند به درب خانه شان ورود کنند تا تاجگردون رو ببینند.نمونه اش شهردار ///که در جلسه هدایت خواه با استاندار احمد زاده بود.
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
کحاش دلسوزی بی بابا تور خدا بگذارید مردم طمع زدگی را بچشند پس اگر تغییر نباش خود دولت روحانی و کلید بی تدبیری هایش که به بدست همین مدیران جا خوش کردنش هم بود دوباره برگردد
Iran, Islamic Republic of
الان زمان حال مهمه
گذشته که گذشته
خوب شاید مدیران قبلی توبه کنند
اون موقع توبه که خدا هم قبولش کرده
پس اگر توبه کردن میشه
حق گو
United States
بسم الله الرحمن الرحیم
توجه توجه توجه:
این روزها با سرعت گرفتن واکسیناسیون قشرهای مختلف جامعه، بویژه معلمین، خبر از بازگشایی تدریجی مدارس است.
مدارس روستایی نیز با ملاک قرار دادن تعداد کم دانش آموزان، پیش قراول بازگشایی قرار گرفته اند.

آقایان باید به یاد داشته باشند بسیاری از مدارس کشور، خاصه در استان های محروم و بویژه مدارس روستایی و عشایری در کمترین سطح بهداشت قرار دارند.
از سوی دیگر، بر اساس دستورالعمل های بهداشتی، کلاس ها حتماً باید تهویه مناسب داشته باشند؛ سوال اینجاست که چند درصد از مدارس، نه تنها در روستاها که حتی در شهرها از تهویه مناسب برخوردار هستند؟

کاش مسئولین تصمیم گیر، به حال معلمی که باید ۶ ساعت حین تدریس، ماسک بر دهان داشته باشد، و دانش آموزانی که ۶ ساعت باید سختی وجود ماسک را بر صورت خود تحمل کنند، فکر می کردند.
چرا که:
اولاً آیا وجود ماسک در این مدت زمان که با تدریس و فعالیت کلامی و بدنی معلم و دانش آموزان نیز همراه هست، سبب فشار مضاعف بر ریه ها و قلب آنان نخواهد شد؟
ثانیاً آیا صحبت کردن و دم و بازدم، سبب مرطوب شدن ماسک و در نتیجه، جذب بیشتر میکروب، ویروس و باکتری نخواهد شد؟
ثالثاً آیا وجود ماسک، سبب عدم ارتباط کامل دانش آموزان و معلم و عدم انتقال صحیح مطالب نخواهد بود؟
آیا سرویس های بهداشتی و آب خوری ها و میز و نیمکت های مشترک، که از عوامل مهم و موثر سرایت هر بیماری، بوده و هستند، چرخه ی شیوع و انتقال این بیماری را تسریع و تشدید نخواهد کرد؟
آیا موارد ذکر شده، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به کمترین میزان نخواهد رساند؟
آیا شیوع بیماری های فصلی، چون: سرماخوردگی و آنفلوانزا که اتفاقاً علائمی شبیه و مشترک با بیماری کرونا دارند( که همین امر هم تشخیص را دشوار می سازد) و از قضا معمولاً میان کودکان و نوجوانان هم سرایتی سریع دارد، نباید مد نظر قرار گیرد؟
آقایان تصمیم گیر، برای فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی در کلاسی ۱۵ متری با ۳۸ دانش آموز و یک معلم، چه فکری کرده و چه راهکاری اندیشیده اید؟
موارد ذکر شده می تواند این بازگشاییِ حضوری را خدای ناکرده به عامل و زمینه‌ساز ورود به پیک ششم کرونا تبدیل سازد و به اصطلاح، سبب گل دقیقه نودی این ویروس مرموزِ منحوس، به جامعه و کادر درمان، گردد. چرا که به اذعان و اعلام کارشناسان، واکسیناسیون هم مصونیت کامل ایجاد نمی سازد و بیشتر بر عدم شدت علائم و دوره بیماری موثر هست.
بنابراین باید هشیار و هوشیار بود و دقت در مقابله با بیماری را فدای سرعت در آغاز بازگشایی مدارس و تشکیل حضوری کلاس ها، نساخت.
با آرزوی ریشه کن شدن کامل این بیماری و ان شاءالله بازگشت دوباره سلامت و امنیت روحی و روانی همه هموطنان، با توکل به خدا و رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
درود مطلب خوبی بود.
این سخنان مغایر با شایسته سالاری است. قطعا در جناح رقیب نیروهای توانمندی هست.
از نقطه نظر مدیریتی هم این سخن استاندار درست نبود و باعث بی‌انگیزگی مدیران میشه، چون حداقل تغییر همه مدیران سه ماه طول میکشه و در این مدت کار مردم زمبن میمونه.
گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر شجاعی
متن بسیار زیبا بود
همین چند نفر که از باشت در جلسه با استاندار بودن
بفرمایند برای اینکه عضو شورای شهر و شهردار شوند چه کارهای که نکردند
تازه آقای // که در جلسه هم گفتن در ۸سال گذشته به نیروهای انقلاب ظلم شد یعنی / خودش را انقلابی می‌دونه !!!!!منظورش چه انقلابی هست ؟؟؟؟
همین اقایان حاضر که جلسه گرفتن و طومار نوشتن که خرامین استاندار بشه
اسناد وامضاها هم موجود هست
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
1