تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۳۹۷۹۷
یادداشت؛

عده ای به دنبال ایجاد جو ناامیدی در بین مردم هستند

محسن‌رحمانی پور
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛
هنوز چند صباحی از شروع کار دولت سیزدهم نمی گذرد، که فریاد عده ای چه در داخل چه در خارج از کشور بلند شده که ای وای کشور بدبخت شد واکسن نیست، دارونیست، بازار رهاشد، اجناس گران شد و اتفاقا همین‌ها تا توانستند مردم را به عدم شرکت در انتخابات ترغیب کردند و خلاصه صدها و هزاران شکایت گله گذاری و ایجاد جو ناامیدی در بین مردم ایجاد شد. این عده که در ۸ سال گذشته قفل بر دهانشان زدند کر بودند و فریاد مردم را نشنیدند و کور بودند که ندیدند و حالا معجزه ابراهیم رییسی انها را مداوا کرد این عده  نمی دانند که دیگر مردم به مرحله ای رسیدند که خادم وخائن را خوب تشخیص می دهند این نویسندگان و قلم بدستان اول بفرمایند چه کارنامه ای در ۸ سال گذشته داشته اند. برای نمونه در شهرستان لنده بفرمایند چه پروژه ای را با اعتبارات دولت شروع و به اتمام رساندند و اگر نبود بنیاد علوی چه حرفی برای گفتن داشتند؟ ''کدام جاده روستایی با اعتبارات دولت شروع و به اتمام رسید چرا پروژه ۹کیلومتری جاده لنده به تراب که در سال ۹۴ به زمین زده شد و قراربود دو ساله به اتمام برسد هنوز اندرخم یک کوچه است؟ ایستگاه تقویت برق در سال ۹۶ در لیر بزرگ به زمین زده شد و قراربود ۲ ساله به اتمام برسد، ۳ درصد پیشرفت داشته و در سال ۹۹ عملا متوقف شد. راه ارتباطی لنده به قیام ایا کوچکترین اقدامی در زمینه روکش اسفالت صورت گرفته، ایا پلی به عرض ۳ در ۶ متر در مسیر سراسیاب به مالشیخ که سالهاست تخریب شده، درست گردیده که روزانه چندین وسیله نقلیه و محل عبور هزاران نفر است، مگر چقدر اعتبار می‌خواست؟ برق شهرکهای متصل به لنده و آب شرب شهر لنده بزرگترین آلودگی را دارد که بدون دستگاه تصفیه خانگی قابل خوردن نیست، و و و ..‌‌‌‌‌. هزاران مشکل دیگر. عزیزان نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی در کشور داشته، اما بی تدبیری دولتمردان این شهرستان یک فضای ناامیدی بوجود اورده که سالها باید بگذرد تا برگردد، در طول ۸ سال گذشته چقدر مسوولین اجرایی به مردم این منطقه وعده دادند، مردم از خیر امورات زیربنایی و اشتغال زایی گذشتند، لاقل برای نیازهای اولیه آنها چه کردند؟ و ادم وقتی این دوگانگی در گفتار و رفتار  را می بیند تاسف می خورد. حال که سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان انجام گرفته، انشاله تمهیداتی اندیشیده شود تا جو امید و نشاط به مردم برگردد و مشکلات مردم خصوصا در حوزه راه، اب و برق و بهداشت  مرتفع گردد.

محسن‌رحمانی پور
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1