کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

حاج حشمت مردی مهربان، متین و ورزیده در امور

31 شهريور 1400 ساعت 18:27

با احترام به همه کاندیداهای انتخابات مجلس ششم در سال 78 و در روزگاری که اکثر مردم بدنبال کاندیدای جناحی بودند و حتی مدارس را برای کاندیداهای جناح چپ و راست تعطیل کردند که مرکز شهر محل سخنرانی انتخاباتی آن ها شلوغ شود من بر خلاف انتخاب اکثر دانش آموزان و معلمین که احتمالا با والدین خود به سمت میدان امام خمینی یا بیت العباس می رفتند خود را از مدرسه راهنمایی آزادگان به خیابان بلادیان رساندم و از سخنان حاج حشمت فرماندار جوان و سابق گچساران با برنامه های مدون و علمی ایشان بهره بردم.


با احترام به همه کاندیداهای انتخابات مجلس ششم در سال 78 و در روزگاری که اکثر مردم بدنبال کاندیدای جناحی بودند و حتی مدارس را برای کاندیداهای جناح چپ و راست تعطیل کردند که مرکز شهر محل سخنرانی انتخاباتی آن‌ها شلوغ شود من بر خلاف انتخاب اکثر دانش آموزان و معلمین که احتمالاً با والدین خود به سمت میدان امام خمینی یا بیت العباس می‌رفتند خود را از مدرسه راهنمایی آزادگان به خیابان بلادیان رساندم و از سخنان حاج حشمت فرماندار جوان و سابق گچساران با برنامه‌های مدون و علمی ایشان بهره بردم.
در آن روزها همه از سخنرانی زیبا و درایت حاج حشمت در عصر چهارشنبه قبل از انتخابات گفتند ولی اکثراً به قدرت‌های جناحی آن روزها رأی دادند اما انتخابات ره به جایی نبرد ولی پیروز واقعی کاندیدای جوان و برنده کاپ اخلاق حاج سید حشمت الله احمدزاده بود. اما این آغاز افتخار آفرینی ایشان بود. بعد از سمت‌هایی مثل معاونت تعزیزات حکومتی کشور و معاونت استانداری قم، در نوروز سال 92 که مجدد توفیق مصاحبت با ایشان را داشتم، بعد از اخذ مدرک دکترای خود در حال عضویت در هیئت علمی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور بودند، خوشحال شدم که بعد از آن همه پست و مقام دغدغه علمی دارند هرچند به سبب اعتماد نظام به ایشان در سمت‌های مختلفی از جمله معاونت شورای حل اختلاف کشور و چندین مقام دیگر در قوه قضائیه را داشتند که از همه آن‌ها سربلند بیرون آمدند، با وجود تدریس در دانشگاه، قید هیئت علمی را زدند.
اما از نظر سیاسی حاج حشمت مرد انصاف و ادب و متانت، پایه گذار ایجاد موج سوم به دور از دعوای جناح‌های سیاسی در گچساران و باشت شد راهی که سید قدرت آن را ادامه داد و با عدالت و حمایت مردم به سر منزل مقصود رساند و سید ناصر نگین این جریان محبوب جانی دوباره به آن بخشید. در نهایت تقدیر و تشکر از همه نخبگان سیاسی مخصوصاً مجمع نمایندگان استان بویژه نمایند محبوب گچساران و باشت که مرد اخلاق گچساران و باشت را حمایت نمودند و تبریک فراوان به استاندار جدید استانم کهگیلیویه و بویراحمد، امیدوارم که منشأ خدمات روزافزون برای مردم استان باشید.
------------------------------------------
سید عمار حسینی نیک
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان‌های گچساران و باشت


کد مطلب: 439318

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/439318/حاج-حشمت-مردی-مهربان-متین-ورزیده-امور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1